Fijn dat Guuske weer wat beter is Claudia!
Annemarie, belangrijkste is dat jij je er prettig bij voelt en als dat verkopen is dan moet je je gevoel daarin volgen. Dat je het opbouwen van een band mist kan ik me wel voorstellen. Als ik kijk wat ik nu met Geke doe en hoe makkelijk ze met alles is, dat is echt goud waard
Vanavond ben ik met haar wezen wandelen. Nu had ik dat al vaker gedaan maar altijd de achteraf weggetjes waar zo nu en dan wat verkeer kwam, ook groot verkeer. Vanavond ben ik langs de openbare weg over het fietspad wezen wandelen, een weg waar ze 50 km mogen rijden. Er kwamen heel wat auto's voorbij gereden maar daar keek ze helemaal niet naar om

Gras in de berm had meer de aandacht
Eenmaal thuis gekomen een flinke poetsbeurt gegeven en daarna weer de kleine wei op, waar ze samen met Viola nog even de gekke 5 minuten in acht namen haha
Ik twijfel een beetje hoe ik het met het weiden zal doen. Vorig jaar liep ze 24/7 op de grote wei (ongeveer 1 hectare) maar dat was te veel van het goede. Tot nu toe loopt ze daar overdag, gaat ze eind van de middag op stal en ik haar (als het weer het toelaat) 's avonds op de kleine weide doe.
Nu heb ik de grote wei opgedeeld zodat ik aan strookbegrazing kan doen, ze zou in principe dus 24/7 op de grote wei kunnen. Het nadeel is dat ze dan de avond en nacht alleen staat omdat de andere naar binnen gaan. Ze is wel heel makkelijk en best relaxed als ze even alleen staat maar ik vind het zo sneu als ze zoveel daar alleen staat.