Ze ziet er ontzettend goed uit en heeft voor haar verjaardag een heerlijke appel en wortel in stukjes
gekregen (een hele snapt ze nog niet haha). Daarnaast een nieuw halster voor als ik wat kleine parelli dingetjes
wil doen met haar. Ook heeft ze een heerlijke borstel beurt gehad. Er zaten nog veel losse winterharen in haar vacht
zelfs met hele klitten. Klitten die ik niet los kreeg gewoon vrolijk eraf geknipt, de maantjes wat bijgepunt en dus een
vracht haar eraf! Heerlijke dame

Maar eerst de nieuwe bewoonster van Balloo. Mag ik je voorstellen aan Hylke de nieuwe aanwinst van de fam. Dolfing.
(Jan en Jose gaan uiteindelijk een goed huis voor haar zoeken).

Hylke wilde geen poespas aan haar lijf en heeft echt duidelijk nog wat afstand gehouden en dat ook duidelijk aangegeven

Knappe dame

Inmiddels het halstertje even goed versteld, zodat hij perfect past, maar mevrouw heeft al een groter hoofd dan ik verwachtte

Heros wilde Hjala steeds wel even vasthouden. Ideaal hoefde ik dat niet te doen

Alle Htjes in beeld:
Heros

Hummer

Hattrick

Hepsie

Hjala en Hepsie

knappe Hilmar

Hugo

Hilmar en Hugo

Hjala nog even uitgelicht

Ze lijkt toch echt ook op Alinde

Ze heeft best een lange en al volle staart. Dat viel me vandaag extra op echt super gaaf

Voorpluk is ook druk in de aangroei

Lekker genieten van dr verjaardags appel en wortel

De Htjes groeien als kool! Echt stuk voor stuk zijn ze in die 5 weken dat ik ze niet gezien heb zo gegroeid. Vooral Hepsie, Hattrick en Hjala vond ik erg opvallen, maar ze zijn echt allemaal ontzettend gegroeid.
Op de heenweg hem al van dichtbij gezien (Marloes was erg boos dat Hylke langs haar weiland liep!)
maar de kleine Ivar ook gezien!