afscheid van gandhi
Re: afscheid van gandhi
SME...als we daar nu eens de ´oplossing´ voor konden vinden.
Een dappere beslissing geweest, sterkte!
Een dappere beslissing geweest, sterkte!
Geluk is de vrucht van intens werk
Veel te jong, maar vreselijk dappere beslissing. Soms is het gewoon beter om ze te laten gaan....
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Heel veel sterkte het het verlies. Wat een moeilijk maar eerlijk besluit heb je genomen...
Jeetje wat verschrikkelijk, die verschrikkelijke jeuk.
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte

Mama van Gwen
(7-2-15)

-
Sterkte
Heel veel sterkte...
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
- nobbygaard
Wat een moedige beslissing! Sterkte!
Sterkte het zijn nooit de leukste beslissingen maar wel de beste want een paard met jeuk heeft geen leven.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
bedankt voor de steun het is zeker het beste voor hem en ik zal hem missen maar draag hem altijd mee in me hart:) uit het oog maar nooit uit het hart!
Sigur's stamboeknaam is Gio, niet Gandhi, en heeft hedendaags gelukkig geen last meer van jeuk door een deken. Ik kreeg berichtjes of ik Siggy had ingeslapen, dat is niet het geval.
Van mij in iedergeval; sterkte, ik heb ook even voor dezelfde beslissing gestaan, maar vooralsnog heb ik het onder controle weten te houden. Ik bewonder je moed dat je de beslissing hebt gemaakt, in 2010 heb ik mijn eerste maatje moeten laten gaan. Ik kan alleen maar zeggen; respect.
En als ik dood ben, huil maar niet.
Ik ben niet echt dood, moet je weten.
Het is maar een lichaam dat ik achter liet.
Dood ben ik pas echt, wanneer jij mij bent vergeten.
Van mij in iedergeval; sterkte, ik heb ook even voor dezelfde beslissing gestaan, maar vooralsnog heb ik het onder controle weten te houden. Ik bewonder je moed dat je de beslissing hebt gemaakt, in 2010 heb ik mijn eerste maatje moeten laten gaan. Ik kan alleen maar zeggen; respect.
En als ik dood ben, huil maar niet.
Ik ben niet echt dood, moet je weten.
Het is maar een lichaam dat ik achter liet.
Dood ben ik pas echt, wanneer jij mij bent vergeten.

Liefde is: direct uit school in je skibroek duiken, je muts op doen, je maglite zaklamp pakken om om 20:45 te kijken of je veulentje het wel red met -6...