Pret voor 10, de Ctjes worden 6 in deel 13!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Aria_zz

Re: Pret voor 10, de Ctjes worden 6 in deel 13!

Bericht door Aria_zz » wo 25 apr 2012, 19:03

Een dikke proficiat voor Hay! Dat hij ooit volwassen moge worden ;)
Fijn dat je verzorgstertj er mee kan springen ook, goede oefening.

Ja idd, ergens anders weten we waarschijnlijk beter waar we aan toe zijn. Alleen moeilijk iets te vinden met 24/7 wei, hopelijk wordt het wat.
En ik word er idd niet blij van, van al dat gedoe.
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Viv

Bericht door Viv » do 26 apr 2012, 04:40

Anita schreef:
y.buwalda schreef::)) zo kom weer eens even neuzen hier ..Ik kom niet naar barendrecht hoor heb geen trailer tot mijn beschikking .. Vandaag weer een ritje gemaakt door oud-alblas lekker hoor ..Even wezen spieken hoe land erbij lag waar we straks heen gaan ..hoop 30 april .En ik lees net over springen haha verleden week eerst maar eens balkjes gelopen telt dat ook? 8)7
Kun je daar niet zonder paard terecht Yvonne? In Wanneperveen worden altijd paarden ter beschikking gesteld om te knippen. Mocht dat niet lukken in Barendrecht dan kun je altijd nog de kunst afkijken bij anderen en je hebt een gezellige dag met allemaal Fjordenmensen.
Idd kom je toch gezellig zonder peerd, ook leuk hoor :D
Aniet we hebben op Barendrecht ziet zo'n giga aanbod aan fjorden (voor zover ze al tot beschikking zouden worden gesteld voor het knippen).
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
ing-1970

Bericht door ing-1970 » za 28 apr 2012, 17:41

Hebben we er allemaal nog zin in?
Jammer dat het nog maar niet echt wel zomeren.
Maar vanmiddag rond 16.00 was het toch wel lekker.
Corner heeft zich in het zweet mogen werken,omdat ik me aardig vitaal voelde,
en lekker met hem aan de gang ben geweest.
Paaltjes neer gezet,en ontzettend veel slalommen gereden.
Hij wil altijd persee in draf,dus toe maar. uiteindelijk werd hij weer rustiger,en leer ik hem steeds meer onder controle te houden ook in draf.
Het word nog wel eens wat.
Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » za 28 apr 2012, 17:47

Ik had me voorbereid op een heerlijk lang weekend met veel wandelingen met Hay. Griep heeft helaas roet in het eten gegooid :(
Ben niks waard pff...
Hopelijk heb ik vandaag het ergste gehad en heb ik toch nog iets aan de 3 overige dagen...
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
ing-1970

Bericht door ing-1970 » za 28 apr 2012, 18:33

Beterschap.
lekker uitzieken.
Afbeelding
Ilona

Bericht door Ilona » za 28 apr 2012, 18:52

Bah balen Jilly.. Beterschap! En snel :D

Ik heb vanmorgen nog een lintje gezet in de wei zodat de paarden weer strookje gras hebben en een beetje kunnen grazen. Toen de hooiruif gevuld en nog wat hooi bij 2 andere paarden in hun wei gegooid.... Toen was t klaar..
Heb degene die de paarden zou gaan verzorgen als het mij niet meer zou lukken maar gebeld om het over te dragen. Het wordt nu echt, echt te zwaar.
Mwah nog best aardig lang volgehouden toch? 39 weken en 3 dagen zwanger :D
Kan er nog gewoon naartoe voor een knuffel ofzo, maar het hoeft niet perse. Da's wel fijn. Er wordt op ze gelet.
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » za 28 apr 2012, 19:09

Ik wilde net zeggen Ilona: je hebt nog lang prima uit de voeten gekunnen. Best een modelzwangerschap of niet? :P
Viv

Bericht door Viv » zo 29 apr 2012, 05:22

Dat heb je nog lang volgehouden meis, dus je hoeft ze straks maar 2 weekjes te missen ;)

Kdiesel loopt als een trein, jemig wat is dat beestje vooruit gegaan in zn gangen de afgelopen maanden. En nu de galop erbij, heerlijk!! Als hij zo blijft gaan gaan we toch iets sneller op pad denk ik.

Straks even bij onze versgeboren poesies kijken, spannend....
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Afbeelding
Ilona

Bericht door Ilona » zo 29 apr 2012, 08:22

@Jilly, ik heb m'n momenten wel gehad, maar over het geheel gezien hoor je mij niet klagen. Heb me zeker de paar laatste maanden beter gevoeld dan afgelopen 1,5 jaar! (door aanrijding/whiplash ellende).
Nu zitten, broeden en wachten.... ;)
Haha nee vandaag nog even een keer langs de paarden (aai, aai) en dan zie ik wel weer wanneer ik ze weer ga zien. Misschien heel komende week nog wel! :D Maar hoef dan in ieder geval niet meer met hooi te slepen enzo.

Lekker dat Cadiz zo goed gaat! Hoop dat de ellende nu echt achter de rug is en je een zomer (en langer) echt lekker kunt gaan rijden en genieten.
Viv helemaal in de ban van d'r kittens! Je loopt al dagen te stuiteren door het huis of niet? :D ;)
y.buwalda

Bericht door y.buwalda » zo 29 apr 2012, 14:21

_-:( het is zondag en lees nu net sorry :sorry: dat je ook zonder paardje mag ....(barendrecht) jammer volgende x beter .He staan ze bij jullie al 24-7 op land ? of ook nog niet ? tis hier nog waardeloos balen hoor
Jilly

Bericht door Jilly » zo 29 apr 2012, 15:09

Hier is het qua gras ook nog vrij waardeloos. Onze wei is opgedeeld in 2 stukken (in totaal ong. 1 ha) en momenteel staan ze in de namiddag op de wei.
Wij hebben geen gras genoeg om ze er 24/7 op te laten, maar dat vind ik ook niet nodig. Dan moet ik te hard gaan rijden om Hay in shape te houden :D :D

Ik wil ook aai aai doen haha. Maar het lijkt me nog niet zo'n strak plan... Net in de achtertuin de was opgehangen en ik voel me alsof ik een marathon heb gelopen. :=
Ilona

Bericht door Ilona » zo 29 apr 2012, 16:44

Doe jij nog maar even rustig aan dan Jilly! :D
Manlief heeft me vanmiddag even naar de paarden gebracht :L Kon ik even aai aai doen. Zo stom..voelde me gewoon soort van rot toen ik wegging. Hormonen zeker?
Beetje door de wei gelopen nog, maar dat is nu echt niet fijn meer.. Tsjonge, net of ik hoogzwanger ben ofzo! Tsss :P

Bij mij staan ze het hele jaar door op de wei 24/7. Vanmiddag was het wel weer aardig nat in de wei. Flink geregend dus nog gisteren en afgelopen nacht?
Vd week geven ze hier wel een paar dagen hogere temperaturen op en zon en ook nog wat neerslag.
Je zult zien dat het gras dan de grond uit gaat sprieten! Zeker als de nachten ook boven de 7 graden gaan blijven.
Jilly

Bericht door Jilly » zo 29 apr 2012, 17:35

Ah, had manlief geen rolstoel bij om je rond te rijden in de wei? :D

Denk dat het afgelopen nacht hier nog wel heeft geregend, maar sinds de middag stralende zon! Morgen zou het 23° worden. Dat begint er op te lijken :))
Ilona

Bericht door Ilona » zo 29 apr 2012, 17:42

Hier was het vanmiddag ook opeens heerlijk weer! Gewoon warm ook. Morgen geven ze ook goed weer op! Beter!

Geen rolstoel haha. Moest wel gewoon zelf lopen eenmaal bij de wei :P
Viv

Bericht door Viv » zo 29 apr 2012, 19:50

Jup ik stuiter vrolijk rond. Had al eerder nieuwe poes gewild maar Andy was er nog niet aan toe. Dus nu snel weer huis poes-proof maken hahaha.
Afbeelding
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » ma 30 apr 2012, 15:21

Ooh Jilly jammer zeg als je juist zo'n tof weekendje gepland had :s

Ilona, ik denk dat het er je niet veel na doen, zolang nog werkend zijn voor je paardjes ;)

Viv, super dat het zo goed gaat! En kleine katjes zoooo lief!! we gaan er hier ook hebben binnenkort (halve boerderij dus dat loopt hier rond), naast: een lammetje en eenden en kippen kuikens. Het is hier bijna een kinderboerderij :D

net heerlijk buitenritje gedaan, de zin zat er erg in na vorige week wedstrijd, we gingen lekker hard. Super met zonnetje er op. Op de terug weg jammer genoeg wel weer een regenbui, maar we hebben het overleefd. Heb er wel weer ontzettend van genoten, zalig paard.
Heb ook een goeie stal gevonden voor de paarden, maar mijn vader verwacht half en half dat ik alles zelf ga betalen. Dat kan ik niet als student zijnde, ik mag zelf niet de hoeveelheid verdienen van wat ik nodig heb op vakantiejob.
Ik hoop echt heel erg dat ik hem niet moet verkopen :s
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Jilly

Bericht door Jilly » ma 30 apr 2012, 19:18

Hopelijk draait je vader nog bij Aria. Zou anders echt wel zonde zijn...

Hier is het btw nog steeeeds droog en helder, heerlijk!
Ik was het binnen zitten zo zat dat ik toch maar een klein blokje om ben geweest met de hond (en nadien weer een uur geslapen :+ ) en in de late namiddag toch een bezoekje aan Hay. Die stond lekker grasjes te knabbelen dus veel aandacht kreeg ik niet, maar toch leuk om hem weer even te zien!
Viv

Bericht door Viv » di 01 mei 2012, 04:42

Hoezo mag je niet meer verdienen dan? Krijg je een beurs ofzo?
Afbeelding
ing-1970

Bericht door ing-1970 » di 01 mei 2012, 08:34

Ariazz hopelijk kun je hem houden,zou idd jammer zijn.
Misschien mede ruiter tegen betaling optie?

Jippie vanmiddag weer rijlesje gepland bij de manege.
Afbeelding
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » di 01 mei 2012, 09:46

Ing, ja bv zo iets, daar ga ik zeker voor kijken maar erg leuk vind ik het niet. Maar als ik hem daar mee kan houden doe ik dat maar.

Viv, ik zou voor stal alleen 1800moeten hebben, maar wettelijk bepaald is dat je iets van 1200 ongeveer mag verdienen. En dan heb ik nog geen hooi enzo.

ik snap het allemaal niet zo heel erg goed, wat mijn vader van plan is en zo. Heb nog zeker een half jaar gelukkig.

Jilly, oppassen he, straks ben je aan bed gekluisterd. Voel je je al wat beter?
Plaats reactie