wij gaan morgen naar Balloooooooooooooooooo(s)

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Nathalie schreef:wat een leuke foto bloemetje...lekker die kinderen zo beetje aanrommelen
wij gaan morgen naar Balloooooooooooooooooo(s)![]()
Weet je ook wie de dans niet zijn ontsprongen Eef?Ydel schreef:Harvey blijft voorlopig ook nog echte man.
Hij is bij deze 'castratieronde' bij de opfok nog de dans ontsprongen hihi!
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ik zeg helemaal top!Anita schreef: @iedereen: Zal ik trouwens die beginpost ook hier voor mijn rekening nemen net als bij de F-jes en G-tjes?
tja word dan toch een appeltaart hahapluk schreef:Wat leuk dat Heros naar huis komt! Vandaag nog even bij de heren (en dames natuurlijk) gekeken. Wat leuk dat je de verjaardag van Hjala gaat vieren, Hums mag daar nog 2,5 maand op wachtenNou krijgt hij wel vaker een appel toegestopt dus het verschil zal hij wel niet merken.
Okay, dan ga ik de beginpost maken. Ik heb al even geprobeerd om snel een lijstje met deelnemers samen te stellen. Kijk en denk allemaal even mee of hier nog wat aan moet veranderen qua deelnemers. Denk daarbij ook even aan andere paarden dan die van jezelf omdat niet iedereen elke dag in dit topic komt en we al snel op 35 pagina's zitten. Bedenk ook even welke foto er van jouw H-tje in de beginpost moet komen. En wie heeft er een suggestie voor de topictitel?rowenna schreef:Ik zeg helemaal top!Anita schreef: @iedereen: Zal ik trouwens die beginpost ook hier voor mijn rekening nemen net als bij de F-jes en G-tjes?