Fjorden spullen
Re: Fjorden spullen
Ik heb laatst een ketting gekocht met een fjordenhangertje met klokje erin. Nou ja het is gewoon een pony, maar door de rechtopstaande manen is het net een fjord. Heel geinig ding. Voor Sebas heb ik ongeveer hetzelfde paardje op sommige van zijn kleding staan. En verder twee Ukie theeglazen (mijn favo's
)

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Marijke_ schreef:Hoe zit het met jouw verzameling dan Caroline?
o god; bekers, glazen, petjes, shirts, jassen,posters, welkomsbord bij voordeur, beeldjes, plakkaat, kaarsje, ijskrabber, bankpasjeshouder, maarja das nooit genoeg natuurlijk.
die gordijntjes zijn geweldig, waar heb je die vandaan Mirjam?
Ik heb een zeeppompje en 2 theezakjes-uitlekbakjes zeg maar. En FW kleding natuurlijk!
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
#fulltimedreamchaser + M2+6
Ik heb nog ergens een t-shirt met een fjord erop liggen en heb een paar multomappen uit mijn middelbare schooltijd met fjorden erop (van de Penny
), verder eigenlijk nog niks...

-
Een houten namaak-ridderschild...
Op een stuk hout getekend door een tekenaar en door mijn zoontje van 5 geschilderd in fjordenkleuren.....
Verder nog niets (hoewel ik erover denk om zelf een tshirt voor alle 3 de kindjes te gaan maken met foto van mijn fjordjes).
Op een stuk hout getekend door een tekenaar en door mijn zoontje van 5 geschilderd in fjordenkleuren.....
Verder nog niets (hoewel ik erover denk om zelf een tshirt voor alle 3 de kindjes te gaan maken met foto van mijn fjordjes).
Ik mag zorgen voor
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
Veel kleding,zeeppompje,boek,kaarten,sticker van Timor, sticker van I love fjords,paraplu's,5 mokken,breyer fjord,klein fjordenbeeldje,olieverf schilderij van Collin,foto's,handdoek,en vast nog wel meer,en Daniëlle zal ook nog wel het een en ander hebben,o.a. van de penny.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
mok met fjorden, beeldje en een "fjordengolf"
Deze staat aan beide zijden op mijn golfje

Kon even geen betere vinden, maar zo ziet het er dus uit

en dan heb ik op mijn achterruit nog een sticker met de tekst: "if it's not a fjord, its just a horse" De fjord zelf wil ik nog gaan vervangen voor een fjord in fjordenkleur ipv bruin.
En die teksten in het vuil op mijn achterruit heb ik aan Jos en Paul te danken

Deze staat aan beide zijden op mijn golfje

Kon even geen betere vinden, maar zo ziet het er dus uit

en dan heb ik op mijn achterruit nog een sticker met de tekst: "if it's not a fjord, its just a horse" De fjord zelf wil ik nog gaan vervangen voor een fjord in fjordenkleur ipv bruin.
En die teksten in het vuil op mijn achterruit heb ik aan Jos en Paul te danken

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

~mirjam~ schreef:Je kunt beter vragen, wat hier niet is.![]()
sleutelhangers, keycords, pennen, kaarten, serviezen, glazen, mokken, vazen, place- mats, portemonnee, brievenopener, flesopener, zadelsteun, tinnen-houten-en gipsen fjorden, speelgoedfjorden, kussens, handdoeken hobbelfjord, zilveren fjordenbedel, plastronspeld,
postpapier en ga zo maar door.
Het meeste ligt gelukkig allemaal opgeborgen in de kast.
En last but not least, in de keuken heb ik fjordengordijntjes.![]()
Te schattig! Heb je die zelf gemaakt Mirjam?

Liefde is..Alies Dragan Jouke
Ik heb een speldje met een fjord voor op een rijjasje 

Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!
SJORSJE 
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!

ik heb net mijn nieuwe t shirts uit amerika, vind ze geweldig, zal ze vd week eens fotograveren
Ik heb vanalles.
Mooiste, naast de echte exemplaren, is mijn theepot met Anton erop, van Monique! Met bijpassende suikerpot en melkkan. Heb daar ook een badkamersetje van. Verder van Monique een mok met Timor erop en een kop en schotel van Hermansen.
Verder verschillende petjes, boeken, de schleich hengst en veulen, handdoek en gastendoekje, stickers, koelkastmagneetje en Bart van den Berg glazen, staat ook een fjord op, hihi..
Mooiste, naast de echte exemplaren, is mijn theepot met Anton erop, van Monique! Met bijpassende suikerpot en melkkan. Heb daar ook een badkamersetje van. Verder van Monique een mok met Timor erop en een kop en schotel van Hermansen.
Verder verschillende petjes, boeken, de schleich hengst en veulen, handdoek en gastendoekje, stickers, koelkastmagneetje en Bart van den Berg glazen, staat ook een fjord op, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- SandraJimmy
Ik heb een reistasje met een Fjord erop, een ijskrabber en een schilderijtje.
Van mijn eigen Fjord heb ik een aantal foto's in de woonkamer hangen en in mijn slaapkamer heb ik van 1 muur een fotomuur gemaakt van allebei mijn paarden.
Van mijn eigen Fjord heb ik een aantal foto's in de woonkamer hangen en in mijn slaapkamer heb ik van 1 muur een fotomuur gemaakt van allebei mijn paarden.