[quote="Cindy+Uniek"]@ daphne, die dora is een vjostar! en ook niet rood
Haha, je weet wel meteen welke ik bedoel

Ik heb geloof ik wel eens foto's gezien van die Dora en het enige wat ik me daarvan kan herinneren is dat het me een nogal onverantwoordelijke boel leek
Ik heb gister met Djimm weer een buitenrit gemaakt! We zijn de weg over gestoken het grote bos in. Ook weer vanalles tegengekomen en Djimm gedroeg zich onvoorstelbaar braaf

Hij loopt ook super in balans, totaal niet aan het zwalken oid. Het enige wat énorm eng was, waren twee stilliggende vuilniszakken langs de kant van de weg

Nouja, als dat het enige is

Helaas vergeten om foto's te nemen. Maar morgen ga ik weer, dus dan zal ik er echt aan proberen te denken. Ik heb Djimm gister ook nog even op het blok gevraagd en daar stapte hij ook meteen op zonder aarzeling. Ook het begin van het commando "pas" had hij direct door: geinig. Ik moet zeggen dat ik echt enorm trots op hem ben (voor zover dat nog niet duidelijk was, haha).
Dieter gaat ook goed dus, mooi!
Andrea, tja een week je paard niet zien is wel lang. Maar in dit geval is het gelukkig om een hele mooie reden! Fijn dat je vriend de verzorging van Dakoot goed kan handelen.
Do lekker gek, altijd leuk om te zien!
Cindy, wordt Dj nu eigenlijk regelmatig bereden?