Het H-tjes topic deel 1
Re: Het H-tjes topic deel 1
Volgende week moeten de H'tjes er hier (Wanneperveen dan
) ook aan geloven..

Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ohww morgen dus een pittige dag voor de heren in Balloo!
Ik ben benieuwd wat Hjala en Hepsie daarvan vinden, zo met
allemaal zielige mannen.
Ik ben benieuwd wat Hjala en Hepsie daarvan vinden, zo met
allemaal zielige mannen.
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
-
Sterkte voor de mannen in Balloo!
En dan volgende week voor de heren in Wanneperveen!
En dan volgende week voor de heren in Wanneperveen!
Ik mag zorgen voor
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
Ah vanaf morgen staan ze dus in BallooS...
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

-
Shhhh laat die beestjes nog even in de waan!
Ik heb net Mette (en Lajke) geknipt en eens lekker geborsteld. Ben er nu heel zeker van dat ik geen kniptalent ben (tja botte schaar en scheef licht helpt ook niet). Maar het was heerlijk ontspannend om te doen en de paardjes genoten ook van al dat gefrunnik (lang stilstaan is zelfs voor Lajke nog lastig).
Mette begint nu goed door te haren, Lajke is bijna helemaal verhaard. Mette zijn manen blijven nog van dat zachte kroezige haar, kleine baby van me!
Ik heb net Mette (en Lajke) geknipt en eens lekker geborsteld. Ben er nu heel zeker van dat ik geen kniptalent ben (tja botte schaar en scheef licht helpt ook niet). Maar het was heerlijk ontspannend om te doen en de paardjes genoten ook van al dat gefrunnik (lang stilstaan is zelfs voor Lajke nog lastig).
Mette begint nu goed door te haren, Lajke is bijna helemaal verhaard. Mette zijn manen blijven nog van dat zachte kroezige haar, kleine baby van me!
Ik mag zorgen voor
Wie moeten er allemaal aan geloven in Balloo en Wanneperveen? Het is even naar voor ze maar daarna gaan ze een heerlijk leven tegemoet lekker met vrienden op de wei.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Verbaasd me altijd hoe snel die jonkies er weer overheen zijn, maar vandaag dus bloederig 'feestje' in Balloo. Hier mogen ze er inderdaad volgende week aan geloven, maar durf pas na de castratie exact te zeggen wie 
Sta hier echt verbaasd hoe snel een aantal nu groeien. Ze schieten werkelijk de lucht in. Hilde, Hana en Hinke zijn denk ik haast als statafelhoogte bruikbaar
Wat een kanonnen qua hoogte (in de breedte heten ze nog echt jeugd) en ook Hendel en Hidde. Maar zet je daarnaast weer eentje als Hallo (Ansgar x Cariena), was ook wel een latertje, maar dat is echt nog zo'n gup.

Sta hier echt verbaasd hoe snel een aantal nu groeien. Ze schieten werkelijk de lucht in. Hilde, Hana en Hinke zijn denk ik haast als statafelhoogte bruikbaar

Geluk is de vrucht van intens werk
Volgens mij worden alle hengstjes in Balloo gecastreerd, ik ga vanmiddag snel vanuit het werk die kant op om te 'kijken' 

Ctje 

Helianthus niet vergeten Annabel, die is volgens mij nog weer een stukkie groter dan Hinke, maar de maat van Hinke viel mij vorige week ook al op!
En het lijkt erop dat alle H'tjes hier gecastreerd worden, maar zoals Annabel al zegt weet je het pas zeker als het eraf is, hihi..
En het lijkt erop dat alle H'tjes hier gecastreerd worden, maar zoals Annabel al zegt weet je het pas zeker als het eraf is, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik krijg vast wel weer een lijstje hihi.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

als je heel toevallig een fototoestel meeneemt, zou ik daar helemaal geen bezwaar tegen makenMieke schreef:Volgens mij worden alle hengstjes in Balloo gecastreerd, ik ga vanmiddag snel vanuit het werk die kant op om te 'kijken'

Ik was er graag bijgeweest (klinkt heel sadistisch, geef ik toe maar het is meer omdat ik graag "alles" wil meemaken

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
-
Ik ben ook wel benieuwd naar foto's! Wilde van Mette foto;s maken maarja moest zijn hoofd vasthouden en heb dus niets kunnen zien van het gebeuren.....
Ik mag zorgen voor
Ik kon maar heel kort aanwezig zijn dus geen foto's gemaakt, Jose heeft wel foto's..
Ctje 

Heb al vernomen dat het allemaal goed is gegaan met de mannen....wat een opluchting alvast...
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
volgens mij zag ik je nog lopen Mieke, ik was met een hoop deelnemers aan het aardappel poten in het land ernaast.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Klopt het dat het de volgende 5 zijn die gecastreerd zijn? Hattrick, Heros, Hugo, Hilmar en Hummer. Of mis ik er dan nog wat?
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

in Balloo zijn dat de 5 die bij Hepsi en Hjala inlopen, dus denk dat je ze hebt, als ze tenminste allemaal gebeurd zijn
Baranna 13-5-2006
Gino is trouwens vorig jaar op precies dezelfde dag geruind. Hopelijk gaat het herstel van deze 5 mannen voorspoediger dan vorig jaar voor hem.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Klopt Ivonne, Jose zei al dat jullie daar bezig waren, toen we terug gingen waren jullie al weg. Heb nog wel even naar Marloes staan spieken, maar nog geen veulen 
Klopt Anita!

Klopt Anita!
Ctje 

Allemaal was wel de bedoeling, anders ahum.. moeten de heren en dames uit elkaar.Anita schreef:Klopt het dat het de volgende 5 zijn die gecastreerd zijn? Hattrick, Heros, Hugo, Hilmar en Hummer. Of mis ik er dan nog wat?
Zo te horen allemaal goed gegaan gelukkig.
Aai over de bol voor de heren.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!