Prachtige kerels in Wanneperveen
-
Re: Prachtige kerels in Wanneperveen
haha dat vliegend tapijt is echt leuk! Zitten mooie hengsten bij, ik vind wel dat ze allemaal vrij beroerd gereden worden , jammer.
ik vond de bandages wél mooi hoor
Het gaf wat extra show element, en dat mag best op een presentatie van zulke mooie mannen. Er zaten hele mooie details in de kleding van de meiden, die je in shabrakjes en bandages terug zag. En ik vond de kleuren ook erg makkelijk, heb bijna 300 foto's gemaakt en soms is het thuis lastig terug te zien wie wie is, bv bij een bokfoto 

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Anton

Wat een mooie leuke foto's zeg
.
Tea's baby is zooo leuk
.

Wat een mooie leuke foto's zeg

Tea's baby is zooo leuk

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Oh wat jammer dat ik dit alles weer gemist heb. Dat vliegend tapijt, geweldig gewoon
en ik vind het juist een extra showelement geven die mooie aankleding met setjes in 1 kleur, wat besteden jullie er toch altijd veel aandacht aan om het zo mooi te maken.
Dat meisje ook in roze, dat is toch gewoon een cadeautje om te zien? Volgend jaar ben ik weer van de partij hoor!

Dat meisje ook in roze, dat is toch gewoon een cadeautje om te zien? Volgend jaar ben ik weer van de partij hoor!
Ik heb geen favoriet, ik vind ze er allemaal keurig uitzien, bijlopen en qua setjes aangekleed, petje af, het vliegende tapijt is een giller, lachen met die bart!!!!!
Weer mooie impressie Ivonne!
Die kleuren is voor het nazoeken van foto's altijd ideaal ja
ach ja en je kunt het niet iedereen naar zijn zin maken, als het gros er maar wel van genoten heeft
.
Texas hadden we s avonds inderdaad weinig meer aan, ja schootwarmer, maar waren zelf ook wel mooi aan de latten. Toch altijd weer drukte zo'n dag én de voorbereidingen (en ieder jaar hoop je maar weer dat alles goed gaat, iedereen en alles meewerkt, etc). De kwaliteit van de show kunnen we dan ook alleen aan de reactie van het publiek nagaan, want zelf krijg je er echt maar hele kleine stukjes van mee.
Tapijt *b.t.w. TE KOOP Tapijt, alias Big Bag, zo goed als nieuw, geen gebruikerssporen, slechts 1x gebruikt
* was echt hilarisch...wat een bezoekje aan een Belgische collega al wel niet aan ideeen oplevert 
Die kleuren is voor het nazoeken van foto's altijd ideaal ja

Texas hadden we s avonds inderdaad weinig meer aan, ja schootwarmer, maar waren zelf ook wel mooi aan de latten. Toch altijd weer drukte zo'n dag én de voorbereidingen (en ieder jaar hoop je maar weer dat alles goed gaat, iedereen en alles meewerkt, etc). De kwaliteit van de show kunnen we dan ook alleen aan de reactie van het publiek nagaan, want zelf krijg je er echt maar hele kleine stukjes van mee.
Tapijt *b.t.w. TE KOOP Tapijt, alias Big Bag, zo goed als nieuw, geen gebruikerssporen, slechts 1x gebruikt

Geluk is de vrucht van intens werk
- Ilonka
Ik snap het ook wel voor het show element hoor, maar ik hou gewoon niet van al die poespas en dat hebben die mooie paarden ook niet nodig. Voor mij persoonlijk leidt het gewoon een beetje af van de paarden zelf.
Maar zoals als al eerder gezegd, het wordt wel gewaardeerd dat jullie de hengsten zo tonen!
Maar zoals als al eerder gezegd, het wordt wel gewaardeerd dat jullie de hengsten zo tonen!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Ziet er weer super uit
Jammer dat ik er deze keer niet bij kon zijn!

Ereplaatsje voor

Als ik zo de foto's zie vind ik het jammer dat ik niet geweest ben.
Ik heb zelf een aantal jaren hengstenshows mee voorbereid en de hengsten mee voorgebracht en het is een heel karwei. Zie ieder jaar maar weer origineel te zijn want de hengsten ieder jaar in dresuur outfit voor te brengen wordt ook saai op den duur. De kleurtjes vind ik dan ook leuk bedacht, niet to much maar net wat anders.
Rijtechnisch kan er misschien hier en daar iets verbetert worden maar ik vind juist dat de hengsten heel mooi weergeven hoe gebruiksvriendelijk ze zijn en dat is en blijft een sterk punt van de fjord
Ik heb zelf een aantal jaren hengstenshows mee voorbereid en de hengsten mee voorgebracht en het is een heel karwei. Zie ieder jaar maar weer origineel te zijn want de hengsten ieder jaar in dresuur outfit voor te brengen wordt ook saai op den duur. De kleurtjes vind ik dan ook leuk bedacht, niet to much maar net wat anders.
Rijtechnisch kan er misschien hier en daar iets verbetert worden maar ik vind juist dat de hengsten heel mooi weergeven hoe gebruiksvriendelijk ze zijn en dat is en blijft een sterk punt van de fjord

Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Bella schreef:wat een bezoekje aan een Belgische collega al wel niet aan ideeen oplevert
o jee heb je eerst de belgen voorbij zien vliegen dan, het is idd een goeie, zou m bewaren voor eerstvolgende jubileum van stamboek, pallet met wieltjes eronder en gaan!!!
Wat een super leuk overzicht Ivonne. Ik baalde zooo dat ik niet kon. Prachtig weer en een leuke dag zo te zien.
Drafur ziet er goed uit, weer goed in zijn vel zo te zien
En de rest allemaal fijne dieren he
Drafur ziet er goed uit, weer goed in zijn vel zo te zien

En de rest allemaal fijne dieren he

Liefde is..Alies Dragan Jouke
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Het is dat ook wij wat anders hadden,maar we hopen volgend jaar wel weer te komen.
Wat is er toch weer veel werk besteed door jullie om er weer wat moois van te maken.
En het vliegend tapijt, echt geweldig
hoe verzin je het.
Vind zizoran nog steeds geweldig mooi om te zien,maar ook Alm mag er wezen
Wat is er toch weer veel werk besteed door jullie om er weer wat moois van te maken.
En het vliegend tapijt, echt geweldig

Vind zizoran nog steeds geweldig mooi om te zien,maar ook Alm mag er wezen

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Wat betreft het rijkundige gebeuren, jullie moeten ook bedenken dat de hengsten weinig onder het zadel gereden worden aangezien daar gewoon geen tijd voor is. Het doel is gewoon de veelzijdigheid van de fjord te laten zien en daarbij ook de braafheid bij het rijden. En zeg nou zelf pennypony Anton was toch té schattig? 

Ctje 

- Love_Jordy
Trouwens echt respect en dikke complimenten voor Bart vd BErg hahahaha!!
dat hij het gewoon doet,als alladin op zn vliegend tapijt!Ik heb het aan mijn staleigenaar laten zien en deed hem het voorstel om dit ook te doen op onze open dag hahaha! (doet hij niet
) Echt super gaaf!
En ik heb juist genoten van alle setjes! supergaaf!
dat hij het gewoon doet,als alladin op zn vliegend tapijt!Ik heb het aan mijn staleigenaar laten zien en deed hem het voorstel om dit ook te doen op onze open dag hahaha! (doet hij niet

En ik heb juist genoten van alle setjes! supergaaf!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Wat een leuk overzicht!
Ik vond het een leuke hengstenshow, goed voorbereid!
Wat is Anton toch een brave hengst, mooi gezicht met dan meisje erop.
Ik vond het een leuke hengstenshow, goed voorbereid!
Wat is Anton toch een brave hengst, mooi gezicht met dan meisje erop.
Odette&Fenna
Het is Bart niet snel te gek hoor!! hihi..
Qua het rijtechnische, wat er laatst ook in het topic over de hk werd gezegd. Je wilt dat de hengsten tonen dus dan wil je ze wat pittiger hebben, maar dat kom je wel weer tegen met het rijden/mennen. Daarbij is er een hoop heisa op het erf en dat geeft ook zijn weerslag.
Kan het zelf ook wel merken, ik men liever met Reinar in de ochtend ofzo als het rustig is op het erf want dan heeft hij, zeker nu de lente weer begint, zijn kop er meer bij.
Qua het rijtechnische, wat er laatst ook in het topic over de hk werd gezegd. Je wilt dat de hengsten tonen dus dan wil je ze wat pittiger hebben, maar dat kom je wel weer tegen met het rijden/mennen. Daarbij is er een hoop heisa op het erf en dat geeft ook zijn weerslag.
Kan het zelf ook wel merken, ik men liever met Reinar in de ochtend ofzo als het rustig is op het erf want dan heeft hij, zeker nu de lente weer begint, zijn kop er meer bij.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ze zijn goed gepresenteerd, en ja ieder jaar weer iets leuks bedenken, doe het maar eens na.
Weet zelf hoe moeilijk het is om iets te organiseren. Ik neem mijn petje af!
En door de microfoon werd ook verteld waarom er in het rood wit blaauw werd gereden, ik vond het goed bij elkaar passen
.
Mooie hengsten, en jullie laten zien wat ze in hun mars hebben en hoe de karakters zijn, erg belangrijk voor de fokker!
Complimenten voor jullie allemaal!
Weet zelf hoe moeilijk het is om iets te organiseren. Ik neem mijn petje af!
En door de microfoon werd ook verteld waarom er in het rood wit blaauw werd gereden, ik vond het goed bij elkaar passen

Mooie hengsten, en jullie laten zien wat ze in hun mars hebben en hoe de karakters zijn, erg belangrijk voor de fokker!
Complimenten voor jullie allemaal!
- Ilonka
Waarom heeft Reinar eigenlijk lang manen?
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Ik heb het ergens al in een ander topic getypt dacht ik, maar hij is vanuit Reinders naar Koekange in de kudde gegaan, heeft daar toen overwintert en is er vervolgens weggekomen met lange manen, omdat hij toen weer in de kudde zou gaan hebben we het toen lang gelaten, maar uiteindelijk is dat niet doorgegaan, maar hebben we hem niet meer kort geknipt.Ilonka schreef:Waarom heeft Reinar eigenlijk lang manen?
Geluk is de vrucht van intens werk