16 jaar en oudere fjorden topic deel 3
Re: 16 jaar en oudere fjorden topic deel 3
Nisko krijgt eigenlijk geen krachtvoer
. Ja, 3 handjes basisbrok als ze gewerkt heeft. Ze is chronisch bevangen en elk suikertje gaat toch door het mondje denk ik dan maar. Nisko krijgt veel goed hooi en ziet er prima uit. Maar goed, die is nog weer 5 jaar jonger dan Imka.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Nogmaals gefeliciteerd met jullie merrieveulen!
Odette krijgt nu ze weer in de wei staat, alleen krachtvoer als ik gereden heb. Dan geef ik haar een halve schep muesli en een handje basisbrok. Als ze een nacht op stal staat, krijgt ze een beetje muesli.
Odette krijgt nu ze weer in de wei staat, alleen krachtvoer als ik gereden heb. Dan geef ik haar een halve schep muesli en een handje basisbrok. Als ze een nacht op stal staat, krijgt ze een beetje muesli.
Odette&Fenna
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
Hier ook 1 alleen aan de hooi.
Maar geloof dat ze wel wat mineralen kan gebruiken dus ga voor de extra een liksteen halen.
Ze doet het er verder goed op. En is dik zat...
Ook werkt ze niet hard dus krachtvoer lijkt me niet nodig.
Maar geloof dat ze wel wat mineralen kan gebruiken dus ga voor de extra een liksteen halen.
Ze doet het er verder goed op. En is dik zat...
Ook werkt ze niet hard dus krachtvoer lijkt me niet nodig.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Vandaag is Pebbels jarig 17 jaar geworden wat wordt ze al oud heb haar 17 jaar geleden geboren zien worden en het blijft dan altijd dat guppie ondanks dat ze nu al 17 jaar is.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
- cowgirlwillie
- Contacteer:
Oooh wat bijzonder een guppie van 17 haha gefeliciteerd!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Ja dat is heel raar je blijft haar zien als je kleine meid 

-
Lajke krijgt ongeveer 3/4 schep basismengsel zonder haver. Vooral omdat Mette (jaarling) ook 3/4 schep veulenmengsel krijgt. Verder genoeg hooi en er hangt een liksteen en ze knagen de bast van de beukenhaag (verveling? echt nodig? of gewoon omdat het leuk is?).
Ik mag zorgen voor
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
-
Ik voer trouwens aan Lajke Vital paardenvoer en Mette krijgt veulenvoer van Mijten. Lajke kreeg al Vital waar ze eerst stond, ik ben van mét haver over gegaan op zonder haver omdat ze hier veel minder doet dan daar (daar liep ze wat lesjes en in de zomer werd er lekker veel buiten gereden).
Voor Mette moest ik ergens voor kiezen en ben maar begonnen met Mijten. Daar groeit hij prima op...
Voor Mette moest ik ergens voor kiezen en ben maar begonnen met Mijten. Daar groeit hij prima op...
Ik mag zorgen voor
Naam voor Meline's dochter ben ik nog steeds niet uit, vind het zo moeilijk dit jaar.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

je vond Indra toch zo'n mooie naam? En omdat je niet wist of Meline dit jaar een merrieveulen zou geven heb je die van vorig jaar Hindra genoemd? Ik weet al heel lang hoe ik het veulen noemen wil, maar kreeg vanmiddag ineens twijfels...
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Dat klopt Ivonne maar omdat Hindra er nu is wil ik dus geen Indra meer. Wil niet dezelfde namen. Dat is ook wat het moeilijk maakt denk ik, Indra heb ik al zo lang in mijn hoofd (echt al jaren) en nu komt die naam er niet (weliswaar helemaal eigen keuze om dat niet te doen) en moet ik omschakelen. Behalve dat ik 2 zo gelijkende namen niet leuk vindt, weet ik ook zeker dat het hier verwarring gaat geven. Jeroen is niet zo van de namen en dan gaat hij het beslist door elkaar halen.
Jij ook een namendilemma dus Ivonne. Wat een miepen zijn wij toch hè, haha.
Jij ook een namendilemma dus Ivonne. Wat een miepen zijn wij toch hè, haha.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ja de I is echt een moeilijke letter.
Misschien kan je haar vernoemen naar de moeder Iliene of Ivoor.
Succes we horen het wel.
Misschien kan je haar vernoemen naar de moeder Iliene of Ivoor.
Succes we horen het wel.
Het is Indre geworden. Ik heb vanmorgen de knoop doorgehakt.
Trotse mama rent achter haar jongste telg aan.

Trotse mama rent achter haar jongste telg aan.

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- cowgirlwillie
- Contacteer:
Ooh gefeliciteerd! Mooi veulen, leuk een ouwtje met de nieuwste.
- cowgirlwillie
- Contacteer:
Sjonge, wat heb ik gisteren weer even genoten.
Heerlijk liggen knuffelen met mijn ouwe knuffelbeer.
Lyn lag lekker in het zonnetje en ik mocht erbij liggen.
Foto.s gemaakt met mobiel, maar krijg ze niet op de comp grrrr. Alles geinstalleerd en toch geen verbinding maken. Ook bluetone en ipad wil niet. Helaas... Eens kijken of ik iemand de fotos kan mmsen en die weer door laten mailen?
Of hopen dat het moment nog eens komt en dan met fototoestel..
De kleuter kwam er natuurlijk met kop en oren bij staan. Lekker knabbelen aan ons. Wat doen jullie??? Sssstttt wij slapen...
Daarna beide dames gepoetst en de manen bijgeknipt het gaat zowaar nog eens mooi worden! Had ik ook foto van met mobiel...
En loswerken in de bak. Wow het paardenfluisteren ging nog nooit zo mooi. Wat liepen ze mooi achter elkaar aan! Ik kon ze goed sturen en in tempo laten wisselen. En wat hadden ze een pret! Lekker bezig geweest! Tussen de buien door.
Heerlijk liggen knuffelen met mijn ouwe knuffelbeer.
Lyn lag lekker in het zonnetje en ik mocht erbij liggen.
Foto.s gemaakt met mobiel, maar krijg ze niet op de comp grrrr. Alles geinstalleerd en toch geen verbinding maken. Ook bluetone en ipad wil niet. Helaas... Eens kijken of ik iemand de fotos kan mmsen en die weer door laten mailen?
Of hopen dat het moment nog eens komt en dan met fototoestel..
De kleuter kwam er natuurlijk met kop en oren bij staan. Lekker knabbelen aan ons. Wat doen jullie??? Sssstttt wij slapen...
Daarna beide dames gepoetst en de manen bijgeknipt het gaat zowaar nog eens mooi worden! Had ik ook foto van met mobiel...
En loswerken in de bak. Wow het paardenfluisteren ging nog nooit zo mooi. Wat liepen ze mooi achter elkaar aan! Ik kon ze goed sturen en in tempo laten wisselen. En wat hadden ze een pret! Lekker bezig geweest! Tussen de buien door.
Dat klint als één grote roze wolk Willemijn hahaha.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- cowgirlwillie
- Contacteer:
Ja terwijl dat ik eigenlijk heel down wakker werd. Nou de dames hadden me zo weer opgefleurd.
Soms denk ik wel eens wat doe ik eigenlijk met mijn paardjes, maar na zo.n dag weet ik weer hoe belangrijk ze toch voor me zijn.
Zo geniet ik er ook super van. Daar kan 3x per week rijden echt niet tegenop.
Soms denk ik wel eens wat doe ik eigenlijk met mijn paardjes, maar na zo.n dag weet ik weer hoe belangrijk ze toch voor me zijn.
Zo geniet ik er ook super van. Daar kan 3x per week rijden echt niet tegenop.
Ik denk dat we dat allemaal wel eens denken maar het niet echt menen. Een dipje kan je soms op rare gedachten brengen.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco