Hoe de B-tjes ons zo gek kregen om verder te schrijven in 9!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Bailey

Re: Hoe de B-tjes ons zo gek kregen om verder te schrijven i

Bericht door Bailey » zo 08 apr 2012, 20:32

Yvonne, wat goed! Mag je trots op zijn. Kleine stapjes en veel liedjes, dan komt het vast goed :D

Clau, wat leuk dat Exel zo'n waterpaard is.

Lisa, leuk om je foto's te zien. TREC is ook iets dat op mijn to-do lijstje staat :)

Hier alles heel goed met mij en Bailey. Hij is zó vreselijk braaf en doet zo hard z'n best! Knap paard. Maak heerlijke ritten met hem.
Wil binnenkort ook beginnen met lange lijnen-werk, lijkt me erg leuk voor de afwisseling en de gymnastiek. En gewoon om lekker samen bezig te zijn, Bailey wordt wel graag uitgedaagd qua nieuwe dingen :)
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 09 apr 2012, 16:11

Sterre fijn hoor dat het zo lekker met Bailey gaat

Lisa ik heb je foto's gezien, het ziet er leuk uit
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » di 10 apr 2012, 07:33

Tamara schreef:
truus1970 schreef:ben het bos in geweest. eerst ff wandelen. Bink was lekker relaxt. Tot hij een paard paarden in de verte zag. Toen was d rust over. Toen ze uit zicht waren, was hij snel weer rutig. enben ik er op gekropen. Maar wat was ik nerveus. Kwamen later toch de paarden weer in zicht. Ik hop eraf.
Later er nog eens weer op. En toch weer hop eraf.
Bij het land liep een kennis met hond en die heeft me nog ff gechoacht en heb ik daar nog een paar rondjes gestapt met Bink.
Eigenlijk was hij verder heel braaf. Maar vertrouwen is behoorlijk edaald en moet weer treug gevonden worden. Ik ga gewoon zo door en hoop dat we erooit wel komen. Ben ook al aan het zingen geweest in het bos en eerlijk waar. Het helpt. Leuke kinderliedjes

dat waren wij zeker?

idd, dat waren jullie. Heb je mij zien springen op en af op en af..?

Zo balen dat angst de hoofdrol speelt bij mij als ik met Bink wil gaan rijden want het is een fantastisch paard. Was ik maar 30 jaar jonger. Dan waren wij al de wereld aan het veroveren. Maar ik ga gewoon door. Ik wil en zal weer mijn ontspannen ritjes met hem maken.
Laura is druk aan het verhuizen, dus die heeft even wat anders bij dr hoofd. Maar als die gesetteld is, dan gaan e ook samen weer ritjes maken en dat zal het vertrouwen ook goed doen

Dus exel heeft je een nat pak bezorgt Claudia? en dat terwijl je er niet eens naast ligt.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Tamara
Contacteer:

Bericht door Tamara » wo 11 apr 2012, 18:45

we vroegen ons al af wat je aan het doen was,hihi. Maar waar ben je bang voor dan
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » do 12 apr 2012, 14:27

het onvoorspelbare van bink. Het wegvliegen van hem. Het bokken wat hij mij een keer heeft laten zien en ik denk dta ik daardoor ook van hem afgetuimeld ben vorig jaar. Vertrouwen was al aardig gegroeid vorig jaar maar toch weer deuk opgelopen. we wandelen vrolijk verder en ga er zo nu en dan op. Hopelijk dat we het vertrouwen weer krijgen.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Nu paardloos.
Keandra

Bericht door Keandra » do 12 apr 2012, 17:17

hier daarnet een klop gekregen van formaat
niet van de paarden, een figuurlijke klop

een collega van Leslie is overleden
gisteravond een ongeluk gehad met zijn moto
een automobilist was aan het inhalen en die heeft de collega frontaal geramd
hij is aan zijn verwondingen overleden
;(

we staan weer even in de harde realiteit
Lisa

Bericht door Lisa » do 12 apr 2012, 17:47

dat hoor je toch wel vaak als een motorrijder bij een ongeluk betrokken is dat hij dan overlijd dat is toch best pittig om dat te overleven...

Britt vanochtend nog weer even in het maisveld gereden. Ze gaat het steeds beter doen!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!

5 mei 2011 geboren: Hjala!!

Alinde... bedankt voor alles meissie!
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 13 apr 2012, 05:32

Oh Sofie, gecondoleerd..wat vreselijk..
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » vr 13 apr 2012, 05:45

gecondoleerd. Als motorrijder ben je toch kwetsbaar. En idd de realiteit is hard,
Nu paardloos.
Keandra

Bericht door Keandra » vr 13 apr 2012, 07:49

Lisa, dat hoor je inderdaad heel vaak dat een motorrijder het niet overleefd
samen met ruiters zijn dat de meeste zwaar gewonden die binnenkomen op een spoedgevallen dienst, dus tja

nu is het mogelijk dat het was door een straatrace, dat maakt het nog erger dan had hij geen kans om weg te gaan

tja, ze moeten het verbieden, want echt zuiver rijden ze ook niet allemaal hoor
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 13 apr 2012, 19:00

Sofie heel veel sterkte

Ik heb daarstraks ff goed de bibbers gehad zeg pfff. Ik kwam van stal en dan moet ik de Moerdijkbrug over, het was bizar druk met invoegen vanaf Lage Zwaluwe en op een gegeven moment konden we net voor de Moerdijk weer gas geven. Wat iedereen dus ook deed. Ineens vanuit het niets is er voor ons iets gebeurd, waarop iedereen vol in de remmen ging. Tja je komt net uit een file, je zit dan ook wat korter op je voorganger en ik wist dat ik het niet ging halen. De auto achter mij zat ook vrij dicht op mij. Gelukkig zat er niks naast mij, dus ik kon naar rechts uitwijken. Ik stond een stukje naast mijn voorganger stil en degene achter mij stond vlak achter mijn voorganger. Als ik er tussen was gebleven had mijn Golfje nu dus plat geweest := Op zo'n moment kan ik gelukkig heel cool reageren, maar toen we weer verder gingen kreeg ik toch wel even de bibbers hoor
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

!#niekie#!
Contacteer:

Bericht door !#niekie#! » vr 13 apr 2012, 19:26

oo bah sofie gecondoleerd!
10 Mei 2010 Galldur geboren!

Stermerrie
A zadelproef 09 :D

B+5
http://www.staldolfing.nl
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » za 14 apr 2012, 06:00

Je hebt een bescherm engeltje gehad Claudia
Nu paardloos.
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 14 apr 2012, 07:55

truus1970 schreef:Je hebt een bescherm engeltje gehad Claudia
Ja dat heb ik zeker Yvonne, ik kwam helemaal met de bibbers thuis

truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » do 03 mei 2012, 20:55

Het is hier zooo stil. Is er nog iemand hier?

ik denk dat ik morgen maar de stoute schoenen aan trek en met bink ga rijden, Ben maar zo kinderloos, ook wel ff heel erg lekker hoor. Tot 2 uur morgenmiddag even geen kind. Dus ga ik denk ik hopen dat ik durf en met bink op stap ga, Ik wil zo graag, ben zo gek op dat dier. Alleen dat vertrouwen met rijden heeft zo'n deuk opgelopen.

Van de week nog met Rai weggeweest. Maar die is ook beetje gek, denkt dat ze vliegtuig is en kan dan heeeeel hard draven, idioot. Stom he, dan ben ik niet bang.
Nu paardloos.
Bailey

Bericht door Bailey » do 03 mei 2012, 21:53

Lees nu pas bij...
Sofie, gecondoleerd...
Clau, jeetje, dat is schrikken zeg!

Yvonne, Goed idee om lekker met Bink op pad te gaan, vorige keer was toch om trots op te zijn? Lekker rijden, liedjes zingen onderweg. En dan stap je 10 keer af, als je maar lol hebt :)
Wel fijn dat je wél makkelijker met Raika op pad durft, dat is toch ook lekker? Helpt je dat niet ook om met Bink op weg te gaan?

Met Bailey alles goed, vorige week voor het eerst aan de dubbele longe gewerkt en dat pakt meneer prachtig op.
Ook nog heerlijk de Hoge Veluwe op geweest. Omdat je in het park van de paden af mag bedacht helemaal dwars over de velden te rijden. Wat een slecht plan! Op gegeven moment waren we verdwaald en overal om ons heen was geel hoog grasachtig spul (tot bailey's borst) met knie-diepe kuilen om de drie passen. Kwamen we bijna niet meer uit, we wisten niet meer welke kant we op moesten en zagen ook nergens meer paden lopen!
Ik dus afgestapt en na lang zoeken een fietspad gevonden dat we maar gevolgd hebben. Veilig thuisgekomen, maar dat was even niet zo bijzonder tof. Maar goed, wel weer een avontuur beleefd zullen we maar zeggen.
Hier nog een foto'tje van onderweg toen we net de zandverstuiving over gingen steken, toen was het nog wél leuk ;)
Afbeelding
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » vr 04 mei 2012, 13:08

eng hoor om zo te verdwalen op zo'n slecht stuk natuur. Gelukkig weer een uitweg gevonden.

Ik heb net ruim een UUR met Bink in het bos gereden. Eerst naast hem gewandeld, maar hij was zo braaf, zo rustig, dat ik al snel op hem ben gaan zitten. Heb heel wat tegen hem zitten lullen, maar het ging zooooo goedddd, ben zoooo blij. Paar maand geleden wa ik in staat om bij de eerste de beste goede koper, Bink te verkopen, maar krijg er nu al meer vertrouwen in. *o/* *o/* *o/* *o/* *o/* *o/* *o/* *o/* *o/* *o/* *o/* *o/* *o/* *o/* *o/* *o/* *o/* *o/* :D
Nu paardloos.
Keandra

Bericht door Keandra » vr 04 mei 2012, 20:16

Mooi hoor dat het zo goed gaat tussen jou en Bink

hier niet veel te melden, met dat er geen aangelegde piste is is het met dit weer niet veel te rijden bij ons
de 'piste' ligt veel te nat en glibberig, is niet verantwoord

verder heeft Githa vorige week vrijdag een massagebeurt gekregen
een vriendin volgt de cursus voor shiatsu- massage (dacht ik, toch iets oosterse naam, kan me dus ook perfect vergist hebben van naam)
ze was dus bijna 2 uur gewillig proefkonijn

de commentaar was dat Githa een paard is met amper een blokkades (bvb in de rug of zo) en dat ze heel soepel in haar lijf is
ook dat het eigenlijk wel een geniepig beest is (vooral met leslie en mij is er een groot verschil in gedrag, bij mij super braaf en correct, bij leslie zal ze continu de deugniet uithangen en hem pesten, wat omgekeerd ook altijd zo is)
verder tja, geen bemerkingen
op zich heel goed vind ik
Keandra

Bericht door Keandra » do 10 mei 2012, 17:27

het blijft hier stilletjes

tja
nu zondag hebben ik, Leslie en stalgenoot weer centered riding les
kijk er naar uit, weer een uitdaging
Anouska

Bericht door Anouska » vr 11 mei 2012, 18:38

Ben ik ook weer eens.

Leuk Sofie! ben benieuwd.

Werk een paar dagen per week via het uitzendbureau, heerlijk om je weer nuttig te maken in de maatschappij! Verder is Wilfred helaas zijn baan kwijt.

Maar ook positieve dingen hier! Zondag heb ik met Grover een onderlinge behendigheidswedstrijd, morgen nog ff trainen en hopen dat het zondag goed gaat.
Met Bjorn gaat het rijden echt lekker, vandaag ook weer genoten van de les. Dinsdag heb ik weer les en donderdag doen we mee met de Macridercup.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Plaats reactie