Pret voor 10, de Ctjes worden 6 in deel 13!
Re: Pret voor 10, de Ctjes worden 6 in deel 13!
Oo dan had castor idd geluk, hummer zal dat badeentje dan wel nodig gehad hebben als hij bang is van water :p
dat schetje staat nu bij ons, heeft blijkbaar ook luis gehad maar is al behandeld, hebben het middel meegekregen. Alles ging goed bij de verhuis, alleen de hond was niet zo blij. Komt wel goed.
Ja ik ben al blij dat we nog op wedstrijd kunnen, alleen al voor de ervaring.
dat schetje staat nu bij ons, heeft blijkbaar ook luis gehad maar is al behandeld, hebben het middel meegekregen. Alles ging goed bij de verhuis, alleen de hond was niet zo blij. Komt wel goed.
Ja ik ben al blij dat we nog op wedstrijd kunnen, alleen al voor de ervaring.
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Zwangerschapssadisme?Ilona schreef:Hummer ook niet, maar die is nog klein en heb je zo een emmer water overheen geplenst

Wat raar dat de springwedstrijd ineens is afgelast Aria. Misschien te weinig deelnemers? Ach, dan maar dressuren he!
Ik heb vandaag eerst wat in de bak bezig geweest met Hay en daarna nog een rondje buiten. Het waaide zo hard, maar ik had mijn zinnen gezet op een buitenritje dus het moest er van komen

Op het zandpaadje eerst gedraafd en toen dat goed ging ook weer een galopje gedaan. Was de eerste keer na m'n val en nu ook helemaal alleen, maar het moest er weer eens van komen he. Als hij alleen is gaat hij uit zichzelf nooit echt snel galopperen, gewoon een comfi handgalop . Ging goed! Was even spannend, maar blij dat ik het gedaan heb!
Laatst gewijzigd door Jilly op ma 09 apr 2012, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
En we zijn terug!
Ging goed, op de trailer af de trailer geen probleem, daar wat nerveus staan doen en bang zijn van een aantal dingen. Ik ook nerveus natuurlijk, maar na een tijdje rijden ging het beter.
Proef zelf was heel simpel, maar hij schrok van de poort die hard klaperde en dat was minder. Maar ben heel tevreden voor een eerste keer!
We zijn 7e geworden van de 12, maar 6 en 7 was gelijk stand, dus zit ik mooi in de helft ^^
Ging goed, op de trailer af de trailer geen probleem, daar wat nerveus staan doen en bang zijn van een aantal dingen. Ik ook nerveus natuurlijk, maar na een tijdje rijden ging het beter.
Proef zelf was heel simpel, maar hij schrok van de poort die hard klaperde en dat was minder. Maar ben heel tevreden voor een eerste keer!
We zijn 7e geworden van de 12, maar 6 en 7 was gelijk stand, dus zit ik mooi in de helft ^^
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Jahaaaaaa ik ben weer terug.
Woonachtig op een challetpark die sinds vd week wifi hebben,
via de dongel van kpn was op een forum onmogelijk vanwege de vele mb,s
Heb ik nog iets gemist na een half jaar?
Corner heb ik nog steeds,en het gaat geweldig leuk met hem.

Jammer van het slechte weer .hij is zo leuk buiten in het bos,
nu nog rijmaatje gezocht.
vlakbij ons staan nog een aantal fjorden,vast ook van 1 van de fw hier.
Woonachtig op een challetpark die sinds vd week wifi hebben,
via de dongel van kpn was op een forum onmogelijk vanwege de vele mb,s
Heb ik nog iets gemist na een half jaar?
Corner heb ik nog steeds,en het gaat geweldig leuk met hem.

Jammer van het slechte weer .hij is zo leuk buiten in het bos,
nu nog rijmaatje gezocht.
vlakbij ons staan nog een aantal fjorden,vast ook van 1 van de fw hier.
Laatst gewijzigd door ing-1970 op ma 09 apr 2012, 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Lieve Celoon.

Hij ziet iets heel interessants.

Hij ziet iets heel interessants.

Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Celoontje 
Wat een woeste vacht (en manen
) heeft hij nog, of lijkt dat maar zo? Castor is al lekker glad. Nog niet volledig door zijn wintervacht heen, maar voor het zicht al een heel eind.

Wat een woeste vacht (en manen

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Het is op zich niet zo dik maar idd nog wel ruig. En ja, hij moet nodig geknipt worden. Moeten ze allemaal trouwens.
Meline is al wel behoorlijk glad maar de rest is nog ruig.
Meline is al wel behoorlijk glad maar de rest is nog ruig.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ik lees helemaal over Inge d'r berichtje heen 
Euuh heb je nog wat gemist...? Valt wel mee volgens mij
Beetje pennypraat vooral 

Euuh heb je nog wat gemist...? Valt wel mee volgens mij

Castor

Oh dan valt het wel mee.
Persoonlijk even een heftige tijd achter de rug.
Ik was vorig jaar dus van ellende weg gegaan bij partner na 12 jaar.
Intussen zit hij weer naast mij op de bank.
Er is veel aan vooraf gegaan .
Via een hulpverlener van GGned zijn we weer samen gekomen.
Bij mijn partner is PTSS geconstateerd,opgelopen in zijn jeugd.
Misbruik doet een hoop bij een mens,hij is dus slachtoffer daarvan,en dat heeft hem zo gemaakt,zoals ik hem kende.
intussen zijn we samen wijzer geworden,is hij in behandeling om van zijn trauma af te komen.
Hij zorgt zelfs voor Corner wanneer ik niet kan.
Corner staat vanwege verhuizing weer elders in Epe,waar we zelf moeten verzorgen,
maar het is 5 min fietsen bij ons vandaan.
Kleine reden Corner weg bij het vorige adres,
hij moest verplicht op stal de winter door(anders werd weiland vernield)
en hooi was niet om over naar huis te schrijven,vader van die jongen vond dat het oude beschimmelde hooi eerst maar op moest
Gelukkig past Corner zich overal moeiteloos aan,het bevalt hem hier ook wel.
heeft een oudere fjord als buurvrouw (30 jaar geloof ik)
plus vlakbij een manege,waar ik zo nu en dan les neem.
dus weer rustig verder.
Persoonlijk even een heftige tijd achter de rug.
Ik was vorig jaar dus van ellende weg gegaan bij partner na 12 jaar.
Intussen zit hij weer naast mij op de bank.
Er is veel aan vooraf gegaan .
Via een hulpverlener van GGned zijn we weer samen gekomen.
Bij mijn partner is PTSS geconstateerd,opgelopen in zijn jeugd.
Misbruik doet een hoop bij een mens,hij is dus slachtoffer daarvan,en dat heeft hem zo gemaakt,zoals ik hem kende.
intussen zijn we samen wijzer geworden,is hij in behandeling om van zijn trauma af te komen.
Hij zorgt zelfs voor Corner wanneer ik niet kan.
Corner staat vanwege verhuizing weer elders in Epe,waar we zelf moeten verzorgen,
maar het is 5 min fietsen bij ons vandaan.
Kleine reden Corner weg bij het vorige adres,
hij moest verplicht op stal de winter door(anders werd weiland vernield)
en hooi was niet om over naar huis te schrijven,vader van die jongen vond dat het oude beschimmelde hooi eerst maar op moest

Gelukkig past Corner zich overal moeiteloos aan,het bevalt hem hier ook wel.
heeft een oudere fjord als buurvrouw (30 jaar geloof ik)
plus vlakbij een manege,waar ik zo nu en dan les neem.
dus weer rustig verder.
Welkom terug Ing!
Toen ik vanmiddag bij Hay toekwam lag hij een tukkie te doen. Ben op hem gaan zitten en toen stond hij recht. Vind ik zo'n gaaf gevoel *penny*
Nadien nog lekker gepoetst, baard en manen geknipt. Ik ben nog nooit zo tevreden geweest over het resultaat en nog snel ook. Ik word er ooit nog goed in denk ik
Toen ik vanmiddag bij Hay toekwam lag hij een tukkie te doen. Ben op hem gaan zitten en toen stond hij recht. Vind ik zo'n gaaf gevoel *penny*

Nadien nog lekker gepoetst, baard en manen geknipt. Ik ben nog nooit zo tevreden geweest over het resultaat en nog snel ook. Ik word er ooit nog goed in denk ik

Corner begint nu ook volwannener te tonen, bleef erg lang puppy vind ik maar erg slank zal hij altijd wel blijven denk ik.
Welkom terug Inge, heftige tijd geweest zeg.
Welkom terug Inge, heftige tijd geweest zeg.
Laatst gewijzigd door Anita op ma 09 apr 2012, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Hij is nooit dik geweest idd.
eeeeeh gaan dieren niet op hun baasjes lijken?
ikzelf ook normaal postuur hond Tygo ook gewoon zonder overgewicht.
Alles eet normaal naar behoren.
Maar Corner is niet te dun hoor.
eeeeeh gaan dieren niet op hun baasjes lijken?
ikzelf ook normaal postuur hond Tygo ook gewoon zonder overgewicht.
Alles eet normaal naar behoren.
Maar Corner is niet te dun hoor.
Corner is zeker niet te dun. Het is wel bijna onwennig omdat er maar weinig fjorden zijn die zo'n strak modelletje hebben 
Eeh Jilly... Toch hopelijk niet de manen er helemaal afgehaald en de baard in een boogje geknipt he??
Nee, vind je stoer dat je zelf geknipt hebt. Je gaat t vast nog wel eens in de vingers krijgen
Castor z'n strakke boog is nu coupe ontploft.. In t voorjaar heeft hij altijd een periode jeuk aan de manen en wordt z'n boog lekker geruineerd aan de bomen in de wei.
Zal wel iets met de groei van het gras te maken hebben samen met verharen ofzo. Straks is dat weer over. Hij schuurt zichzelf ook niet helemaal kaal, maar z'n manen staan wel alle kanten op behalve recht omhoog. Komt over een tijdje wel weer goed. Laat hem nu ook juist expres in die weides staan dat hij kan schuren. Als je jeuk hebt moet je krabben
(zolang t niet tot bloedens toe is en niet van kwaad tot erger gaat, maar dat is in dit geval ook niet zo).
Dat op z'n rug zitten en dat paard dan opstaat..lijkt me zeker gaaf gevoel. Nog nooit gedaan. Weet ook niet of ik dat zomaar zou durven. Nooit echt over nagedacht om een keer te proberen ook eigenlijk.
Zou nu wel DE manier zijn om op Castor te komen! Haha. Neh, toch maar ff niet

Eeh Jilly... Toch hopelijk niet de manen er helemaal afgehaald en de baard in een boogje geknipt he??

Nee, vind je stoer dat je zelf geknipt hebt. Je gaat t vast nog wel eens in de vingers krijgen

Castor z'n strakke boog is nu coupe ontploft.. In t voorjaar heeft hij altijd een periode jeuk aan de manen en wordt z'n boog lekker geruineerd aan de bomen in de wei.
Zal wel iets met de groei van het gras te maken hebben samen met verharen ofzo. Straks is dat weer over. Hij schuurt zichzelf ook niet helemaal kaal, maar z'n manen staan wel alle kanten op behalve recht omhoog. Komt over een tijdje wel weer goed. Laat hem nu ook juist expres in die weides staan dat hij kan schuren. Als je jeuk hebt moet je krabben

Dat op z'n rug zitten en dat paard dan opstaat..lijkt me zeker gaaf gevoel. Nog nooit gedaan. Weet ook niet of ik dat zomaar zou durven. Nooit echt over nagedacht om een keer te proberen ook eigenlijk.
Zou nu wel DE manier zijn om op Castor te komen! Haha. Neh, toch maar ff niet

Castor

Welcome back Ing!
Moet eens driftig foto's va mn telefoon gaan uploaden, heb echt zulke leuke pics van spekkie
Moet eens driftig foto's va mn telefoon gaan uploaden, heb echt zulke leuke pics van spekkie

Weeeehhh wil zo graag rijden(naar buiten kijkend veel te veel regen)
Corner staat lekker binnen,hopend dat het einde dag droog is
Corner staat lekker binnen,hopend dat het einde dag droog is

Boogje zit gelukkig in de manen Ilona 
Die baard vind ik nog een grotere merde dan de manen. Hay heeft over heel zijn hoofd vrij stug, lang haar (allemaal baardharen
) waardoor het heel moeilijk is om die baard er netjes af te halen. Nu ziet het er echt heel geknipt uit, maar weet niet of ik durf branden hihi
Dat opstaan met mij er op hadden we eind vorig jaar (een week voor de verhuizing) voor het eerst per ongeluk gedaan. Ik ging Hay uit de wei halen en hij lag zo lief. Er bij gaan zitten was geen probleem, toch er maar eens op proberen te zitten. Na een paar minuten kwam hij op z'n gemakkie recht. Hij vond het helemaal niet raar dat ik er op zat
Zou mooi zijn als ik hem dat aangeleerd krijg, handig opstappen ja!
Zonde van Castor's manen, maar gelukkig is het altijd maar even. Even afkloppen, maar Hay heeft tot hiertoe alles nog heel gelaten. Af en toe graast hij een half uurtje op het voorste weitje, verder wat kantjes afknabbelen en na zijn onsnappingen naar de grote wei gaf dat ook niks (alleen veel te veel kilo's
)
Ben benieuwd naar de rest van de zomer.

Die baard vind ik nog een grotere merde dan de manen. Hay heeft over heel zijn hoofd vrij stug, lang haar (allemaal baardharen

Dat opstaan met mij er op hadden we eind vorig jaar (een week voor de verhuizing) voor het eerst per ongeluk gedaan. Ik ging Hay uit de wei halen en hij lag zo lief. Er bij gaan zitten was geen probleem, toch er maar eens op proberen te zitten. Na een paar minuten kwam hij op z'n gemakkie recht. Hij vond het helemaal niet raar dat ik er op zat

Zou mooi zijn als ik hem dat aangeleerd krijg, handig opstappen ja!
Zonde van Castor's manen, maar gelukkig is het altijd maar even. Even afkloppen, maar Hay heeft tot hiertoe alles nog heel gelaten. Af en toe graast hij een half uurtje op het voorste weitje, verder wat kantjes afknabbelen en na zijn onsnappingen naar de grote wei gaf dat ook niks (alleen veel te veel kilo's

Ben benieuwd naar de rest van de zomer.
Welkom terug Inge! Heel wat mee gemaakt duidelijk, in die 6maand, gelukkig dat het nu beter gaat
Corner ziet er gooeed uit!
Jilly, slavenarbeid, dat boogje knippen, doe je het ook met een schaar of met een scheermachine?
Ik ben ook al een aantal keer op Hils rug gaan zitten en dan opstaan, maar hij doet het dan ook op commando. Soms gaat hij er ook weer bij liggen er na. Vind het echt een magisch gevoel!
Vandaag ga ik het shetje eens leren longeren, zodat ze wat kan werken. Mijn moeder is ondertussen aan het kijken voor een klein koetsje. Zal leuk worden hier

Corner ziet er gooeed uit!
Jilly, slavenarbeid, dat boogje knippen, doe je het ook met een schaar of met een scheermachine?
Ik ben ook al een aantal keer op Hils rug gaan zitten en dan opstaan, maar hij doet het dan ook op commando. Soms gaat hij er ook weer bij liggen er na. Vind het echt een magisch gevoel!
Vandaag ga ik het shetje eens leren longeren, zodat ze wat kan werken. Mijn moeder is ondertussen aan het kijken voor een klein koetsje. Zal leuk worden hier

Ben blij weer mee te kunnen kwekken,maar niet teveel.
werkt verslavend.
Corner vind het opstijgen van mij nog niet echt belangrijk om stil te blijven staan,
afstappen vind hij fijner,en staat dan wel stil.
is alleen in het begin,hij is altijd erg drammerig de eerste minuten,daarna komt de rust erin.
komt ook omdat hij teveel ziet of wilt zien,hij kijkt tijdens lopen ook graag alle kanten op,
en vindt het nog moeilijk om zich te concentreren.
Goh,volgens mij heb ik daar ook wel vaak last van

We passen wel bij elkaar.

Halo welkom hier .
ik ben Inge 41 jaar,
en heb Corner van ook 5 jaar en 8 maanden.
Laat jouw c tje is zien dan?
Gatver Corner groeit weer,zadel probleem begint weer .
Moet ik nu weer een andere aanschaffen? hij schuift iets omdat meneer weer de hoogte ingaat,
en dus slanker is.
Of wat kan ik hieraan doen? Zadel laten aanpassen optie?
ik ben Inge 41 jaar,
en heb Corner van ook 5 jaar en 8 maanden.
Laat jouw c tje is zien dan?
Gatver Corner groeit weer,zadel probleem begint weer .
Moet ik nu weer een andere aanschaffen? hij schuift iets omdat meneer weer de hoogte ingaat,
en dus slanker is.
Of wat kan ik hieraan doen? Zadel laten aanpassen optie?