Nog 3 weekjes tot Grijze naar huis komt!
Beterschap Nientjepientje!
@Dennis: Hoe is het ook al weer met Geke en haar scheve staart afgelopen?
Ik kreeg van de week een mailtje van Jose dat het heel goed met ons Gtje gaat en 'dat hij zijn staat ook niet meer scheef draagt'... Wat hij dus blijkbaar wel gedaan heeft. Heb nu een osteo afspraak gemaakt voor hem half mei, maar was even benieuwd hoe dat bij Geke ook alweer zat.
Geweldig dat Geline zo stoer is! Peer zijn eerste reactie op iets 'spannends' is ook altijd er gelijk op af in plaats van wegrennen! Echt grappig, dan rent Capone in eerste instantie weg, totdat hij merkt dat Peer juist de andere kant opgaat. Dan komt Capone toch ook maar even een kijkje nemen; liever met zijn 2en iets engs trotseren dan alleen wegrennen.

Wij zijn ook van plan om veel met Grijze te wandelen deze zomer en proberen als handpaard naast Peer mee te nemen! Hopelijk wordt hij net zo stoer als Geline en Peer!
Verder heeft mijn beoogde winterweide plek wat bedenkingen geuit over het opnemen van Grijze in oktober/november. Ze heeft hem liever rechtstreeks daar in plaats van eerst bij mij op stal vanwege de rhino die we hier in maart hebben gehad en het contact dat hij hier zal hebben met andere paarden. Ik begrijp haar bezorgdheid wel, maar het is nou niet dat Grijze bij ons 'lopende lepra' gaat oplopen. Natuurlijk komt hij straks in contact met andere en oudere paarden en 1000 virus- en bacterievarianten, maar dat geldt voor elk paard en ze komen ook niet 'schoon' uit de opfok lijkt me. Als je geen enkel risico wilt, neem dan geen pensionklanten aan... Maar goed, tot nu toe gaat het allemaal over de mail en ik denk dat als we kennismaken er nog wel een optie is. Anders zoek ik nog even verder en desnoods blijft hij hier op stal.