1. P.C. vond Dicky bijna meteen geweldig..

2. en nadat hij even de kat uit de boom had gekeken, ontwikkelde ook Cos warme gevoelens voor Dicky

Maar wie pas echt, vanaf de eerste seconde, compleet smoorverliefd was op Dicky...is onze dochter Cayleigh! Zij heeft natuurlijk op P.C. leren rijden, leren zitten en leren doorzetten maar die echte vriendschapsband is er nooit met hem gekomen omdat P.C. zelf bij hoog en laag blijft volhouden dat hij mijn pony is en niet die van haar

Met Dicky was dat anders, het leek wel liefde op het eerste gezicht...Dicky volgt haar als een hondje, zij poetst Dicky, knuffelt haar, maakt haar slobber klaar en selecteert alleen de Dicky-drollen uit de paddock en weide om uit te mesten

Dicky is geweldig! Dicky past op Cayleigh en zorgt voor haar tijdens het rijden...Dicky helpt haar waar ze maar kan. Nu wilde ik vandaag graag een impressie geven van hoe fijn die 2 ook samen kunnen rijden maar het zijn vooral veel billenfoto's geworden...want naast alle super-nanny-eigenschappen van Dicky, houdt Dicky wel van een beetje tempo (en goh, laat Cayleigh daar nu ook gek op zijn

2. nu ben ik natuurlijk al een paar jaren gewend dat Cayleigh op onze witte "rat" (zo liefkozend bedoeld als maar mogelijk is) rijdt

dus het was toch wel even wennen, maar tegelijk zooooo relaxed en een verademing voor mijn moederhart (dat toch al zoveel doorstaan heeft met een wilde paardendochter)
3. 2 paar billen op pad dus....

4. volgen jullie mij nog? "ja schatje, we doen ons best"

5. heerlijk om te zien hoeveel vertrouwen Cayleigh heeft in Dicky...dat heeft ze echt gemist met P.C.

6. ehm....joehoe....niet zo haaa- haa---rd

7. zeldzaam moment waarop we even naast elkaar reden...

8....want verder is de vraag of ze even 20 seconden wil stilstaan om te poseren de enige andere kans op een 'opzij' foto

9. 'snel' is namelijk leuk en 'sneller' is blijkbaar nog leuker...

10. terug op stal...Dicky aan haar senioren-papje terwijl ze lekker wordt afgesponst....

11. toch is P.C. nog niet helemaal vergeten.....maar het hart is momenteel overduidelijk vol van Dicky

Grappig hoe het soms loopt...een ander ziet misschien een oude pony, misschien ook niet eens bijzonder knap, gekke witte vlek ook nog aan de zijkant van haar gezicht en ze komt wat moeilijk door haar wintervacht...maar wat een ander ook ziet...Cayleigh vertrouwde mij gisteren toe "mama, Dicky is het meest prachtige paard van de hele wereld"...en zo is het!