Brave Ko zeg!! En echt een lieve foto, helemaal moegespeeld dus!!
Fiorano ook lekker aan de bak. Nog een heel leven om te oefenen! Hij is al verder dan Fjel hoor!!
Ben benieuwd hoe Fjellko het gaat doen met een ruiter op zijn rug.
Fjella vandaag weer de gebruikelijk poetsbeurt, genieten. Hoofdstelletje in. Ze wordt wel wat geduldiger met het aan de muur staan geloof ik. Ook haar hoefjes uitgekrabt, merkte bij de hoefsmid dat ik dat wel wat moet oefenen. Ze deed het bij de meeste voetjes wel aardig braaf, maar ze heeft nog moeite met haar balans. Dus even wat vaker meepakken.
Verder is ze duidelijk niet dol op slobber en zeker niet met lijnzaad, geloof dat ze alles eronder heeft gesmeerd, maar er ging maar weinig naar binnen. Fjella was ook wel wat druk, want ik had Tea op stal gezet met haar slobber zodat Fjella ook een beetje leert dat het best leuk is om even bij mama vandaan te zijn..
Tea luste het ook niet, verwende...
Later de rest in de wei gegeven met hun brokjes erop en toen gingen de emmers wel schoon leeg.. Naja, ze hebben het in ieder geval binnen.
Voer ze even wat lijnzaad bij omdat ze op het maisland lopen, daar groeien sprietjes gras, maar ik ben bang dat ze dan toch wel wat zand binnen krijgen..
Heb wat foto's gemaakt:
Hmm, wel lekker met brokjes:
Do the donkey:
Rara, waarom is Fjella zo'n dikkerd?? Schuift mooi even in op mama's emmer.. Die het dan ook toelaat!!
Fjella helemaal, excl. neus:
Lekkere slobberneus!!