Maandag is ze door Potijk opgehaald bij Jan en Jose om vervolgens dinsdag aan het einde van de ochtend te vertrekken uit Geesteren na de veterinaire keuring door het VWA.
Na een tussenstop in Denemarken en een overnachting in Malmö is ze door een Zweedse transporteur woensdag overgenomen in Malmö om haar reis verder noordwaarts voort te zetten. Donderdagavond was ze dan uiteindelijk hier.
Het was nog licht, dus we konden wat foto's maken!
Ze dacht er het hare van toen ze de vrachtwagen af mocht

Voor het eerst met alle 4 je voeten op Zweedse bodem, je nieuwe thuis. Ze was ook aardig beduusd

Het steile pad naar de stal was ook best spannend, ze wist niet goed waar ze haar voeten neer moest zetten, erg onzeker... En Feline stond te stuiteren in de stal omdat ze haar nieuwe vriendinnetje aan zag komen

De volgende ochtend in de rijbak, natuurlijk gewoon doen alsof je hier al je hele leven woont. Eten is prio 1

Feline en Gentle zijn al dikke vriendinnetjes. Als het vanmiddag goed weer is dan zal ik nog wat actiefoto's van de dames proberen te maken!
Ik ben erg blij met Gentle, voor zover ik het nu kan beoordelen is het een erg aanhankelijk en lief paard. Ze heeft een eigen willetje, maar als we haar op haar plek zetten omdat ze iets niet mag dan luistert ze wel meteen. Ze heeft een supermooie bouw en 3 nog mooiere gangen. Ze is totaal anders dan Feline, maar dat is juist zo leuk voor de fokkerij waar ik toch wel mee hoop te kunnen beginnen. Het eerste wat me opviel is dat ze veel kleinere oortjes heeft dan Feline, maar dat kan ook niet missen, want Feline heeft 2 enorme schotelantennes

Ik zal de komende weken wel blijven spammen denk ik, als jullie het zat zijn dan hoor ik het wel!