Lentevertier voor de G-tjes in deel 4!
Re: Lentevertier voor de G-tjes in deel 4!
Nou ik dus ook nodig eens naar Grubis, gelukkig is het weer nu weer wat beter...
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
Heerlijk weer!
Mijn plannen zijn als volgt. Wat vaker mee lopen aan ht halstertouw. Eerst in de bak en misschien ook eens over het erf en blokje om. Samen met lynda. Beetje beginnen met verkeersmak maken deze zomer.
Af en toe loswerken, grondwerken in de bak.
Ach en verder vind ik dat ze al zoveel kan. Netjes vaststaan, poetsen, halstertje om en af is geen probleem.
Heeeel misschien mee naar keuring? Oldeberkoop of rolde. Hulp inschakelen van stal dolfing of alleen...
Gaan jullie naar de keuring met de gtjes?
Tja, spannend zou ze een apremie kunnen halen?
Jan en jose hadden gevraagd of ik haar wel uit wilde brengen omdat dat voor hen ook goed is natuurlijk.
Zelf lijkt me dat ook wel leuk, maar ook best spannend.
En een heel geregel...
Eerst de kunst maar eens afkijken op de knipen voorbrengochtend bij vd berg in april.
Mijn plannen zijn als volgt. Wat vaker mee lopen aan ht halstertouw. Eerst in de bak en misschien ook eens over het erf en blokje om. Samen met lynda. Beetje beginnen met verkeersmak maken deze zomer.
Af en toe loswerken, grondwerken in de bak.
Ach en verder vind ik dat ze al zoveel kan. Netjes vaststaan, poetsen, halstertje om en af is geen probleem.
Heeeel misschien mee naar keuring? Oldeberkoop of rolde. Hulp inschakelen van stal dolfing of alleen...
Gaan jullie naar de keuring met de gtjes?
Tja, spannend zou ze een apremie kunnen halen?
Jan en jose hadden gevraagd of ik haar wel uit wilde brengen omdat dat voor hen ook goed is natuurlijk.
Zelf lijkt me dat ook wel leuk, maar ook best spannend.
En een heel geregel...
Eerst de kunst maar eens afkijken op de knipen voorbrengochtend bij vd berg in april.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Ik zou graag met Gio naar de keuring willen, maar dat gaat niet zo 'makkelijk'.
Lekker doen hoor !!
Lekker doen hoor !!

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Hier gaat het G-tje niet naar de keuring, daar zie ik voor mezelf niet zo de meerwaarde van in. Het enige dat misschien wel nuttig is is dat ze dan eens op een ander terrein komen. Daar leren ze natuurlijk wel veel van.
Volgend jaar hoop ik wel met Gino naar de keuring te kunnen, dan kan hij worden opgenomen in het hoofdstamboek.
Volgend jaar hoop ik wel met Gino naar de keuring te kunnen, dan kan hij worden opgenomen in het hoofdstamboek.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- cowgirlwillie
- Contacteer:
Bedankt voor je antwoord anita. Ik vroeg mij ook af of het. Nuttig was, zeker als je er veel voor moet regelen. Dan wacht ik ws ook nog een jaar
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Maar omdat ik het niet doe moet jij het niet ook laten, haha. Je moet daar echt je eigen keuze in maken. Als je het leuk vindt en je hebt de mogelijkheid dan gewoon doen.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Het is dat ik geld moet betalen voor Gio... Anders had ik gegaan uit Nieuwsgierigheid haha.
Toch leuk om te weten wat ze vinden van je ponie
?
Toch leuk om te weten wat ze vinden van je ponie

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Geke gaat zeker naar de keuring en als ze een a-premie haalt ook naar de CK, opgave formulier zit nog net niet op de post hihi
Vandaag haar ontwormd en haar flink geborsteld tijdens het grazen, komt nog veel haar af en ze heeft er ook wel wat jeuk van. Daarna haar even in de wei opgejaagd, dat spelletje begint ze ook beter te snappen
Vandaag haar ontwormd en haar flink geborsteld tijdens het grazen, komt nog veel haar af en ze heeft er ook wel wat jeuk van. Daarna haar even in de wei opgejaagd, dat spelletje begint ze ook beter te snappen

Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
- cowgirlwillie
- Contacteer:
Oh k was van plan alles te gaan doen wat jij doet! Follow the leader leader whahahaAnita schreef:Maar omdat ik het niet doe moet jij het niet ook laten, haha. Je moet daar echt je eigen keuze in maken. Als je het leuk vindt en je hebt de mogelijkheid dan gewoon doen.
Nee hoor.
Maar ik heb wel het gevoel dat jij er verstand van hebt.
En ik niks dus dan ga ik ook wel op advies van anderen af zeg maar.
Ik ben wel nieuwsgierig wat anderen van mijn toppertje vinden.
Maar ik zou het ook super rot vinden als ze finaal afgekeurd werd bijv...

Het is natuurlijk leuk voor in je paspoort als er a premies in staan.
Eens de abop landbouwtrekproef doen. Mendiploma,s ja dat vind ik wel grappig.
Maar meedoen en het niet halen? Uuuh liever niet....
Ik zou zoooo zenuwachtig zijn. Geloof dat ik haar dan door iemand anders uit zou willen laten brengen.
Maar of dat ook helpt tegen zenuwen??? Hihi
Ik ben ook wel zenuwachtig op de keuring hoor
ik wil ook graag vooraan lopen met het liefst 37 of meer punten 
Als het enigzins kan zou ik Geline wel voorbrengen, al is het maar voor de ervaring en het afstammelingen onderzoek van haar vader

Als het enigzins kan zou ik Geline wel voorbrengen, al is het maar voor de ervaring en het afstammelingen onderzoek van haar vader
Voor papa zal het wel moeilijk worden om daar door te komen. Hij heeft maar 23 nakomelingen in Nederland en moet nog tenminste 9 beoordelingen hebben om aan de benodigde 30 te komen.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ik zit nog even de beginpost te bekijken, maar Guus is op 11-5-2010 geboren ipv 9 mei. Zijn naam is Gaefur.Zou jij dit aan kunnen/willen passen Anita
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Ja hoor, is aangepast. Stond wel goed in mijn bestand.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Juist daarom moet ze dan wel met haar gaanAnita schreef:Voor papa zal het wel moeilijk worden om daar door te komen. Hij heeft maar 23 nakomelingen in Nederland en moet nog tenminste 9 beoordelingen hebben om aan de benodigde 30 te komen.

en dan volgend jaar nog een keer. er moeten 30 beoordelingen staan voor de hengsten, dus dat zou met 10 goed paarden moeten kunnen

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ik heb vanochtend al heel wat moeten lachten om Geke
Kom ik aan rijden, staat mevrouw heerlijk buiten aan de kuil....was ze dus ontsnapt uit de stal
met haar kont waarschijnlijk tegen de deur geduwd en zo door een kiertje naar buiten gegaan. Binnen lag de ton met brokken om en ze was zo te zien ook even in de zadelkamer geweest haha
Haar staart alvast gewassen en toen het hele stel op de grote wei gezet waar ze al ruim 1,5 week niet gelopen hadden vanwege de mest. Een lol dat ze had
Vanuit stap kan ze prima aan galopperen. Nu was het Geke die de andere uitdaagde om mee te rennen, dat had ik haar nog niet zien doen

Kom ik aan rijden, staat mevrouw heerlijk buiten aan de kuil....was ze dus ontsnapt uit de stal

Haar staart alvast gewassen en toen het hele stel op de grote wei gezet waar ze al ruim 1,5 week niet gelopen hadden vanwege de mest. Een lol dat ze had

wat heb je toch een heerlijke ondeugende meid Dennis 

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....

De rest staat bij PP

Ziet er goed uit Dennis. Wil je één van deze foto's in de beginpost?
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Zie er wel echt Toot in hoor 

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
- cowgirlwillie
- Contacteer:
Ze zweeft! Lijkt wel een ballerina!