de mooiweer-ruiters
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
Re: de mooiweer-ruiters
hihi wilde nog eens posten... eindelijk mooi weer moet ik ineens heel veel invallen! sjongen mega drukke werkweek en mega verkouden dus niet fit.
mijn zoontje ook dus die houdt ons lekker wakker snachts en bezig overdag..
maaarrrr ik heb voor zaterdag een huifkartochtje gepland samen met mn ouders en zusje en luuk mag voor het eerst mee!
nog even kijken of het draagdoek of maxi cosi wordt of alletwee.
hopelijk is het dan nog mooi weer!
mijn zoontje ook dus die houdt ons lekker wakker snachts en bezig overdag..
maaarrrr ik heb voor zaterdag een huifkartochtje gepland samen met mn ouders en zusje en luuk mag voor het eerst mee!
nog even kijken of het draagdoek of maxi cosi wordt of alletwee.
hopelijk is het dan nog mooi weer!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
niet je fototoestel vergeten! 
Is dat eigenlijk voor jezelf ook comfortabel? zo'n draagdoek? Heb er bij de jongste 2 serieus mee in mijn handen gestaan maar toch nooit gekocht...

Is dat eigenlijk voor jezelf ook comfortabel? zo'n draagdoek? Heb er bij de jongste 2 serieus mee in mijn handen gestaan maar toch nooit gekocht...
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
- cowgirlwillie
- Contacteer:
ik heb een ringsling. dat gaat met een gesp wel zo makkelijk haha
ik vind het wel prettig, had niet gedacht dat ik het zo vaak zou gebruiken.
Maar ff snel een boodschapje ofzo dan doe ik hem daarin. geen gedoe met kinderwagen, lekker snel en je handen vrij.
Luuk zit ook niet zo snel stil op schoot maar in de draagdoen vindt hij heerlijk. lekker knus tegen je aan.
ik vind het wel prettig, had niet gedacht dat ik het zo vaak zou gebruiken.
Maar ff snel een boodschapje ofzo dan doe ik hem daarin. geen gedoe met kinderwagen, lekker snel en je handen vrij.
Luuk zit ook niet zo snel stil op schoot maar in de draagdoen vindt hij heerlijk. lekker knus tegen je aan.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
- cowgirlwillie
- Contacteer:
wat was het prachtig weer!
we hebben genoten van een superritje!
buurvrouw en buurjongetje ook nog even opgepikt.
Luuk vond het net als in de auto geloof ik, hij deed er heel normaal over (zat ook in de maxi cosi), terwijl wij het allemaal een hoogtepunt vonden hahaha

een heel fotoverslag is te vinden in pp http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=44824
we hebben genoten van een superritje!
buurvrouw en buurjongetje ook nog even opgepikt.
Luuk vond het net als in de auto geloof ik, hij deed er heel normaal over (zat ook in de maxi cosi), terwijl wij het allemaal een hoogtepunt vonden hahaha

een heel fotoverslag is te vinden in pp http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=44824
- cowgirlwillie
- Contacteer:
It's a beautiful day the sun is shining... I feeeeel gooood en nooooo one's gonna stop me now!
De lucht is blauw, de zon schijnt, 11 graden.
Jaja daar gaat het zelfs bij deze luie ruiter door jeuken.
Ik ga zo een ritje maken! Ik ga zo een ritje maken!
Met de huifkar, mijn buurvrouw en mn kleine zoontje luuk.
Mand met lekkers mee.
Nog even en de klok wordt verzet en dan kunnen we zelfs s avonds nog een rondje doen.
Ik krijg er weer zin in!
Kom maar op met de lente en de zomer!
De lucht is blauw, de zon schijnt, 11 graden.
Jaja daar gaat het zelfs bij deze luie ruiter door jeuken.
Ik ga zo een ritje maken! Ik ga zo een ritje maken!

Met de huifkar, mijn buurvrouw en mn kleine zoontje luuk.
Mand met lekkers mee.
Nog even en de klok wordt verzet en dan kunnen we zelfs s avonds nog een rondje doen.
Ik krijg er weer zin in!
Kom maar op met de lente en de zomer!
-
Ik wilde ook zo graag vandaag maar een berg werk van de werkgever gooide roet in het eten.... Daarna 3 kinderen om me heen en nu is het weer donker.
Komende week toch echt maar eens smorgensgaan rijden (maar om 9uur is het nog zo koud en dat vinden mijn handen niet leuk)....
Duidelijk, ik ben ook een mooiweer-ruiter..... Regen doe ik niet aan.... kou vind ik iets minder erg maar mijn handen dus wel erg. Met handschoenen aan gaat het dan wel weer.
Komende week toch echt maar eens smorgensgaan rijden (maar om 9uur is het nog zo koud en dat vinden mijn handen niet leuk)....
Duidelijk, ik ben ook een mooiweer-ruiter..... Regen doe ik niet aan.... kou vind ik iets minder erg maar mijn handen dus wel erg. Met handschoenen aan gaat het dan wel weer.
Ik mag zorgen voor
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
- cowgirlwillie
- Contacteer:
Haha zo herkenbaar!
Ik heb trouwens wel super handschoenen van de welkoop. Komt geen regen, sneeuw of kou doorheen en gevoerd met fleece!
Heb ze later ook gewoon aangedaan. Haha
Ik heb trouwens wel super handschoenen van de welkoop. Komt geen regen, sneeuw of kou doorheen en gevoerd met fleece!
Heb ze later ook gewoon aangedaan. Haha
Ik heb vandaag ook zo lekker twee en een half uur gereden door de Drunense Duinen. Het weer was heerlijk......blauwe lucht, witte zand en het zonnetje in mijn nek!!!!! Daar doe je het voor. Pomtiedomtiedom..........Laat de lente/zomer maar komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar eerlijk is eerlijk.........ook in de winter vind ik dit zalig. Warme jas, dikke trui, das, handschoenen, dikke laarzen en gaan met die banaan! Je krijgt het vanzelf warm met een frisse Vlin!
Maar eerlijk is eerlijk.........ook in de winter vind ik dit zalig. Warme jas, dikke trui, das, handschoenen, dikke laarzen en gaan met die banaan! Je krijgt het vanzelf warm met een frisse Vlin!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Ik hoop dat het zaterdag ook nog zulk mooi weer is.
Heb oppas voor emy dus wil ook heel graag naar buiten
Heb oppas voor emy dus wil ook heel graag naar buiten

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
- cowgirlwillie
- Contacteer:
Wat een lekker vrolijk verslagje jankeke!
Pjotr-nientje ik hoop het ook voor je!
ff gecheckt: vrij zonnig en zacht. wel 15 graden!!! maar ook kleine kans op een bui...
http://buienradar.nl/weerbericht_Nederl ... spx?bron=3
Pjotr-nientje ik hoop het ook voor je!
ff gecheckt: vrij zonnig en zacht. wel 15 graden!!! maar ook kleine kans op een bui...
http://buienradar.nl/weerbericht_Nederl ... spx?bron=3
Dank je cowgirlwillie.
Net ook weer even gereden. Kon het niet laten. Meestal heb ik op woensdagmiddag niet de puf maar die zon en die blauwe lucht waren zo uitnodigend. Marleen liep mee samen met Teuntje. Op een gegeven moment Teuntje losgelaten en zij deed het zo netjes met Vlin. Teuntje had mij nog nooit OP Vlin gezien, wel ernaast. Maar zij vond het helemaal geweldig. Vlin bleef ook kalm met die ADHD hond om zich heen. Voor herhaling vatbaar. En wie weet........ooit een keer alleen met Teun en Vlin door de bossen. Mijn ultieme hoogtepunt. Dáár doe ik het voor.......met hond en paard door de bossen!
Net ook weer even gereden. Kon het niet laten. Meestal heb ik op woensdagmiddag niet de puf maar die zon en die blauwe lucht waren zo uitnodigend. Marleen liep mee samen met Teuntje. Op een gegeven moment Teuntje losgelaten en zij deed het zo netjes met Vlin. Teuntje had mij nog nooit OP Vlin gezien, wel ernaast. Maar zij vond het helemaal geweldig. Vlin bleef ook kalm met die ADHD hond om zich heen. Voor herhaling vatbaar. En wie weet........ooit een keer alleen met Teun en Vlin door de bossen. Mijn ultieme hoogtepunt. Dáár doe ik het voor.......met hond en paard door de bossen!
All that we see
All that we seem
All that we seem
- cowgirlwillie
- Contacteer:
Jaaa dat k linkt goed! Leek mij ook altijd zo tof met hond en paard op pad.
Telt heerlijk op een stoel in de zon kijkend naar je hooietende paardjes ook? Haha.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- cowgirlwillie
- Contacteer:
Haha dat doe ik ook vooral hoor. 

Momenteel ben ik precies zo'n mooi weer ruiter haha.Anita schreef:Telt heerlijk op een stoel in de zon kijkend naar je hooietende paardjes ook? Haha.
Oke, ik rommel er nog wat bij in de wei en tuttel wat met ze

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Nou vooruit, overdag van hooi voorzien, waterbakken bijvullen en zo hier en daar een knuffel uitdelen doe ik ook nog, haha.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Hartstikke fanatiek zijn wij!
Castor

- cowgirlwillie
- Contacteer:
Hahaha vooral doorgaan dames!
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Lukt dat nog wel ilona...fanatiek zijn 
Ze geven zaterdag nu ook mooi weer op

Ze geven zaterdag nu ook mooi weer op

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
Misschien niet meer zo snel als anders, maar rommel zo op een dag nog behoorlijk wat aan 
Ben er ook zo blij mee dat ik nog best goed uit de voeten kan. Geniet er optimaal van!
Rijden dan niet meer, maar dat mis ik ook niet zo perse. Voel zo al wel dat dat echt geen pretje meer zal zijn, dus die knop heb ik dan ook heel makkelijk omgezet.
Vanmiddag was bijrijdstertje in de wei aan het rijden en ik ondertussen nog wat draden spannen in de wei. Zo ben ik met dit mooie weer toch lekker penny-achtig bezig

Ben er ook zo blij mee dat ik nog best goed uit de voeten kan. Geniet er optimaal van!
Rijden dan niet meer, maar dat mis ik ook niet zo perse. Voel zo al wel dat dat echt geen pretje meer zal zijn, dus die knop heb ik dan ook heel makkelijk omgezet.
Vanmiddag was bijrijdstertje in de wei aan het rijden en ik ondertussen nog wat draden spannen in de wei. Zo ben ik met dit mooie weer toch lekker penny-achtig bezig

Castor