Wammes is er niet meer.......
Re: Wammes is er niet meer.......
Heel veel sterkte de komende periode, Wammes rust zacht
Jemig meis, ik zag hem ook niet aankomen, wist helemaal niet dattie dat had (en dat dat kon bij paarden). Heel veel sterkte ......
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Heel veel sterkte!
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Heel veel sterkte!
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd.
Shirley mijn gele draakje!!!
Veel sterkte!
Alles wat ik verwacht had maar niet dit. Kortgeleden schreef je nog dat hij in mei terug zou gaan naar Wanneperveen om daar verder van zijn pensioen te gaan genieten. Ivm met de hengstenshow bij Bart vroeg ik je nog of hij niet een maandje eerder kon omdat je daar ook zo graag heen wilde maar niet 2x een chauffeur kon regelen. En nu dan dit zeer onverwachte afscheid. Je had hem zo nog veel tijd op de wei bij Jan gegund. Ging het ineens zoveel slechter dan dat je helaas tot dit besluit hebt moeten komen? Meis, wat verschrikkelijk moeilijk.
Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies van je fijne vriend. Ik weet zeker dat je voor hem de juiste keuze hebt gemaakt. Rust zacht lieve Wammes.
Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies van je fijne vriend. Ik weet zeker dat je voor hem de juiste keuze hebt gemaakt. Rust zacht lieve Wammes.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

@ Anita, hij was al een poos zichzelf niet meer, toen mijn DA er voor iets anders was heb ik het hele verhaal van Wammes met haar besproken vanaf het allereerste begin.
Ze stelde voor om foto's te maken om te kijken waar we nu stonden en om te vergelijken met anderhalf jaar geleden.
En daar zijn we enorm van geschrokken, het was zelfs zo erg dat ik zeker geen maanden kon wachten, als we niet zouden opereren[wat maar tijdelijk nut heeft en heel pijnlijk en een zware operatie is] had hij kans dat het gewricht er uit zou schieten met alle gevolgen van dien.
daarbij komt nog dat hij te zwaar was maar niet makkelijk kan afvallen omdat zelfs wandelen buiten niet meer ging, hij lag op een stukje van ongeveer 500 meter een paar keer bijna op straat.
Dus naar Jan en Jeannie was geen optie meer, hoe graag ik dit ook wilde.
Ergens voelde ik het aankomen, misschien daarom wel mijn twijfel wel of niet naar Drenthe.
het is goed zo, hij hoorde hier bij mij en is ook bij mij gestorven.
Bedankt voor alle lieve reactie's [het geeft toch steun]
Ze stelde voor om foto's te maken om te kijken waar we nu stonden en om te vergelijken met anderhalf jaar geleden.
En daar zijn we enorm van geschrokken, het was zelfs zo erg dat ik zeker geen maanden kon wachten, als we niet zouden opereren[wat maar tijdelijk nut heeft en heel pijnlijk en een zware operatie is] had hij kans dat het gewricht er uit zou schieten met alle gevolgen van dien.
daarbij komt nog dat hij te zwaar was maar niet makkelijk kan afvallen omdat zelfs wandelen buiten niet meer ging, hij lag op een stukje van ongeveer 500 meter een paar keer bijna op straat.
Dus naar Jan en Jeannie was geen optie meer, hoe graag ik dit ook wilde.
Ergens voelde ik het aankomen, misschien daarom wel mijn twijfel wel of niet naar Drenthe.
het is goed zo, hij hoorde hier bij mij en is ook bij mij gestorven.
Bedankt voor alle lieve reactie's [het geeft toch steun]
* Paardrijden is Beleving, emotie, Vriendschap en Vrijheid.*
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
plots dan toch nog veel sneller gegaan! Sterkte!
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Heel veel sterkte !!
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Na je jarenlange strijd met hem hiertegen vernam ik gister ook van Jan dat je hem in had laten slapen. Wat zal dat moeilijk voor je geweest zijn, sterkte met het verlies!! Hopelijk kan Dirkje je ook een beetje troost bieden.
Geluk is de vrucht van intens werk
Heel veel sterkte met dit vreselijke verlies.
Voor Wammes misschien het beste maar voor jouw moet dit vreselijk zijn!!
Voor Wammes misschien het beste maar voor jouw moet dit vreselijk zijn!!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Veel sterkte met het verlies van Wammes....
Bah, wat naar mariel, maar fijn dat het een vredig einde was. X
- nancy imka
Ik zag via facebook dat je hem zou laten inslapen en nu is het al gebeurt heel veel sterkte met het verlies van je maatje!
Heel veel sterkte.
Dat het allemaal zo snel is gegaan, onbegrijpelijk.
Dat het allemaal zo snel is gegaan, onbegrijpelijk.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Mariel, wat vreselijk. Ik wist dat hij niet goed was, maar zó slecht.... Wat een enorm gemis zal dat voor je zijn.
Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte.
- nobbygaard
Een moedige beslissing. Maar deze kanjer zal nooit vergeten worden. Zeker de band die Ron en Wammes hadden zal ik mij altijd blijven.
Voor jullie alledrie zal het de komende tijd een heftige periode worden, heel veel sterkte daarmee.
Voor jullie alledrie zal het de komende tijd een heftige periode worden, heel veel sterkte daarmee.
nobbygaard schreef:Een moedige beslissing. Maar deze kanjer zal nooit vergeten worden. Zeker de band die Ron en Wammes hadden zal ik mij altijd blijven.
Ron en Wammes hadden idd iets bijzonders met elkaar, gisteren toen we bijna weg gingen zei ik tegen Ron, dan moet je nu maar afscheid nemen want hij wilde niet mee, op het moment dat ik het zei draait Wammes zich om en komt naar het hek lopen.
Ze hebben even stilzwijgend bij elkaar gestaan en ze draaien tegelijkertijd om en lopen weg........
Ze zijn natuurlijk met elkaar opgegroeid

* Paardrijden is Beleving, emotie, Vriendschap en Vrijheid.*
- ukoldaatje
Was al een tijd niet op FW geweest, druk met vanalles, en nu lees ik dit bericht..
Tranen in mijn ogen..
Wat een verdriet zullen jullie hebben, maar de beste keuze die jullie voor jullie beste vriendje hebben kunnen maken...
Heel veel sterkte, wat zullen jullie m missen.
Tranen in mijn ogen..
Wat een verdriet zullen jullie hebben, maar de beste keuze die jullie voor jullie beste vriendje hebben kunnen maken...
Heel veel sterkte, wat zullen jullie m missen.
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..