Ik kan niet geloven hoe snel de tijd lijkt te zijn gegaan..3 jaar geleden alweer. We hebben zo ontzettend veel meegemaakt al samen! Avonturen in het bos, tripjes met de trailer, keuring, wedstrijden, ziektes, gedrags-drama's, een verhuizing die fantastisch heeft uitgepakt en daarna een totale persoonlijkheidsverandering, positief welteverstaan en nog veel meer! En nog heb ik het gevoel dat we pas net beginnen aan al het moois samen. Komende tijd staat er endurance, cross, TREC en meer leuks op de planning.. Beer is zoooo leuk!
Even ter vergelijking met het monster hierboven, een foto van het heden, mijn spier-tank. Hij is niet meer de hoogte in gegaan (1,54 is hoog zat) maar gaat nu echt de breedte in qua spierballen.

Vandaag na het longeren:

Jullie snappen dat ik na 3 jaar nog zwaar fan van mijn paard ben en dat even een ode aan Beer moest schrijven hier! Hij is van een dominante puber in een super-werkwillig, altijd goed-gehumeurd paard veranderd, heerlijk in de omgang, superveel humor en Beer is echt een paard met een karakter..met een gouden randje want er zit echt geen kwaad bot in dat dier.. *stoppen nu Kris, ze snappen het*.