Teveel mannelijke schoon hier oh oh
Damn, die Ludovicus!! Die zou ik alleen al willen hebben om naar te kijken, wat een beauty! (wel al een hele zware nek, die wil je niet tegen je hebben

)
Jalnar spreekt me ook ieder jaar meer aan. Mooi koppie! Was hij nog opnieuw gemeten?
Van Kaulier had ik al foto's gezien, die is ook mooi uitgegroeid. Mooi, donker kleurtje ook.
Rannson was ik al jaren fan van, dat veranderd met deze foto's zeker niet!
Was Hay toch maar een merrie hihi
Dingo vind ik ook echt enorm leuk. Hij heeft echt wel de X-factor. Zo te zien was hij ook wel braaf in de proeven?
Hjellar hoort ook in mijn rijtje van knapperds. En volgens mij een enorm lieve en brave hengst ook. (wat zeker ook de verdienste is van de eigenaars, die zijn er zo veel mee bezig)
Benten mist voor mij wat uitstraling, maar ik vind hem wel erg schattig. Lief paard ook denk ik.
Ik moet Louis toch eens terecht wijzen denk ik, jezus wat ziet Brijol er uit

Die 'roestvlekken' gaan er bij hem pas uit met het verharen en als hij op de wei gaat. Hij is een enorme vetzak in zijn stal en hij staat dekenloos dus die urinevlekken krijg je er gewoon niet uit... Maar staart had wel uitgekamd mogen worden en die baard er af (maar daar is Louis het vast niet mee eens

)
Heb ze vast niet allemaal gehad, maar de rest heeft niet zoveel indruk gemaakt hihi
Toch blij dat ik geen merrie heb!