en arme fatoush toch..

en Fugo maakt de meisjes gek hahaha

gistermiddag was ik lekker vrij! was naar stal.. alwaar de paarden het niet eens bleken met het feit dat ze enkel op weiland 1 mochten en door de afzet waren gedenderd

om vervolgens 2 hectares door te crossen zonder terug te gaan naar stuk 1

uiteindelijk wel gelukt en toen heeft de boer het zo vast gemaakt dat ze er nu echt onmogelijk doorkunnen. Ik baalde zo, had meteen het gevoel al 2 dagen voor niks bezig te zijn geweest met de work-outs *slaat nergens op maar goed..*

daarna Ko meegepakt, boer was met het wagentje en die zei wil je in de bak zitten? Ik denk lol, proberen! Dus klepje open, ik achterstevoren met bungelende beentjes op de bak, Kootje vast en gassen maar! En die draafde me toch braaf en leuk mee op nette afstand hahahaha. Ik mag nu keertje karretje meepakken naar buiten voor een rondje Kootje draf work-out extra En ik ga op een menwagen het eens proberen mee te gaan zo met Ko met een stalgenoot, dan kunnen we echt km's gaan maken Daarna Kootje met Aiden en Fio in de bak losgegooid en daar heeft Ko een dik uur een flinke work-out gehad dankzij Aiden vooral SPEEELLLUHHHHH. zo heeerlijk om te zien he steigeren, rennen, happen in de voorbenen, omdraaien.. ze waren dr maar druk mee