In ieder einde zit een nieuw begin;Ons nieuwe vriendinnetje
Re: In ieder einde zit een nieuw begin;Ons nieuwe vriendinne
Gefeliciteerd Jeanet! Hi zag er Kunar in, maar dat had ik dus wel goed gezien. Wel ook showdame zo van de foto te zien
..

Geluk is de vrucht van intens werk
Dat begrijp ik hoor, hij staat mij ook helemaal niet in de weg. Er komt vanzelf iemand anders voor hem en tot die tijd genieten wij ervan! Net zoals je toen zelf ook aangaf, je koopt een paard niet voor even.. Dus het moet wel goed voelen! En zo te lezen en te zien hebben jullie dat in deze dame wel gevondenjeanet01 schreef:dank je wel grietsje, al had al mijn verstand veel liever kriebels gekregen van jou vent.
hij deed mij kwa energie alleen veel te veel aan malik denken en dat zou op vergelijken zijn uitgedraaid en dat zou richting govanni niet eerlijk geweest zijn.

Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
- Love_Jordy
Wat een onwijs leuk veulen!
Heel veel plezier!
Heel veel plezier!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Wat kan deze dame ongelooflijk goed gaan zeg, geweldig die foto direct na die waar jij er gehurkt bij zit. Ik wens je heel veel plezier met Hynke en hoop dat we het hier kunnen blijven volgen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Had het ook al aangegeven in het H-tjes topic, maar wat is Hynke leuk! Had Cikaro er niet direct uitgehaald, hoewel nu ik het weet ik wel het e.e.a. van Cikaro in haar zie.
'n leuk, wollig H-tje. Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Hihii lijkt ons verhaal wel toen we uiteindelijk met kdies thuiskwamen.
Dat boogje wordt idd nog even oefenen
Verders goed in het voer zetten (PAVO Grow kan ik aanbevelen) en lekker truttelen en troetelen dan heb je er een wereldpaard aan straks.
En die gangen, super ..... mocht het ooit tot wedstrijden komen kan het daar iig niet aan liggen
Heel veel plezier met je kleine meid en voor je het weet zijn ze groot hoor.
Dat boogje wordt idd nog even oefenen

En die gangen, super ..... mocht het ooit tot wedstrijden komen kan het daar iig niet aan liggen

Staat dat verhaal hier nog ergens beschreven ? altijd leuk om te lezenViv schreef:Hihii lijkt ons verhaal wel toen we uiteindelijk met kdies thuiskwamen.
Dat boogje wordt idd nog even oefenenVerders goed in het voer zetten (PAVO Grow kan ik aanbevelen) en lekker truttelen en troetelen dan heb je er een wereldpaard aan straks.
Was wel zo trots op mijn boogje

Ze staat verder normaal in het voer onbeperkt ruwvoer en een kilo pavo grow, maar niks wil zo lekker aanzetten als (voorjaars) gras. Dus met een week of wat gaat ze het gras op en dan vissen haar voor de winter wel weer uit. Lekker naarling zijn/worden
- Machteld&Falco
Je zou verbaasd zijn wat goed ontwormen en goed voer met een veulen kan doen. Onze naarling had met 9 maanden een serieuze wormenbuik en hij was niet om aan te zien. Nu is het een buffel van meer dan 360 kg en nog maar 1.5 jaar oud... Je ziet haar met elke foto ook een beetje meer opknappen! Daar ga je straks een prachtpaard aan overhouden!
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Vast wel maar niet in 1 topic, staat her en der verspreid over verschillende topics. Maar dat is allemaal alweer 4,5 jaar terug dus lang lang geledenjeanet01 schreef: Staat dat verhaal hier nog ergens beschreven ? altijd leuk om te lezen