Ja, erg hè. Vond het zo triest om te zien.janna schreef:@ Anita: Oh die! Dat waren echt uitgemergelde moedertjes....
Gio
Re: Gio
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Marijke_ schreef:Ligt aan mij zeker...ik krijg echt maar 26 pagina's te zien.
Speciaal voor Marijke, hier een foto van pagina 27:

Ik ben nu zelf niet ingelog maar ik krijg toch echt 30 pagina's in dit album als ik deze link aanklik. Vreemd dat het bij jou niet lukt.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat raar.... van Bon vertelde mij in september ofzo: Dat die eigenaar nooit naar keuringen ging met zijn merrie's? Gio.is ook nooit geweest. Wat apart. Hoe heet die fokker Anita?

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Wat is Gio toch onwijs gaaf Amber!!! En die mooie rode streep op zijn rug in in zijn staart!!
Hij is echt gaaf!
Hij is echt gaaf!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Dat klopt ook wel, heb van zijn paarden verder ook geen keuringsresultaten. Van Vera alleen eentje toen het paard nog niet van deze man was (2005-Oldeberkoop 37 pnt. 1e premie 5 t/m 7-jarige merries, kampioen merries zonder pred.). Maare, hoe heet hij? Jij hebt toch de papieren van Gio en daar staan zijn gegevens toch in of snap ik nu iets niet helemaal, haha.Amber_ schreef:Wat raar.... van Bon vertelde mij in september ofzo: Dat die eigenaar nooit naar keuringen ging met zijn merrie's? Gio.is ook nooit geweest. Wat apart. Hoe heet die fokker Anita?
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Jaaaa maar die heb ik niet op mijn werk liggen
Dus dacht.. als jij het weet, kon ik het 'controleren' met paspoort
Want verbaasde mij dat (zusje van Gio?) fokker met dat veulen van Vera op de keuring is geweest.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Dat wordt straks een hele knappe vent (is íe nu ook al hoor, maar straks helemaal
).
Mooi kleurtje ook, erg apart.

Mooi kleurtje ook, erg apart.
- nancy imka
Hij is echt heel leuk aan het worden!
Knappe Gio weer!! Ik vind hem echt gaaf!!
Ik hoop echt zo dat hij ooit wel GGK word!! Zou leuk zijn een ggkrooie!
Ik hoop echt zo dat hij ooit wel GGK word!! Zou leuk zijn een ggkrooie!
*Het is beter om niemand te vertrouwen, dan een keer belazerd te worden*
:¨·.·¨:
`·. Rubis, geef Cristel een kusje van me daarboven!!
:¨·.·¨:
`·. Rubis, geef Cristel een kusje van me daarboven!!
- kristelhans
Is dat van de fokker waar de moeder van Beer ook staat? Die zagen er ook niet te florissant uit toch en dat was ook in Beekbergen..?Anita schreef:In 2011 met merrieveulen Hannah. Die had 31 pnt. en een B-premie. Vera was één van de merries die er zo vreselijk beroerd uitzagen. Was jij afgelopen jaar nu wel of niet mee naar Beekbergen? Anders moet je Janna of Esther even vragen naar die merries. Het was echt diep triest om te zien. Ik heb wel foto's van ze gemaakt.
- Machteld&Falco
Mooi rood is niet lelijk zeg ik altijd maar... Gio is echt prachtig aan het opdrogen!
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Nee Kris, niet dezelfde maar wel familie van. Heeft dezelfde achternaam. Ze waren ook allemaal met elkaar op de keuring in Beekbergen.kristelhans schreef:Is dat van de fokker waar de moeder van Beer ook staat? Die zagen er ook niet te florissant uit toch en dat was ook in Beekbergen..?Anita schreef:In 2011 met merrieveulen Hannah. Die had 31 pnt. en een B-premie. Vera was één van de merries die er zo vreselijk beroerd uitzagen. Was jij afgelopen jaar nu wel of niet mee naar Beekbergen? Anders moet je Janna of Esther even vragen naar die merries. Het was echt diep triest om te zien. Ik heb wel foto's van ze gemaakt.
Ah, op die fiets, haha. Illegaal aan het FW-en dus, foei AmberAmber_ schreef:Jaaaa maar die heb ik niet op mijn werk liggenDus dacht.. als jij het weet, kon ik het 'controleren' met paspoort
Want verbaasde mij dat (zusje van Gio?) fokker met dat veulen van Vera op de keuring is geweest.

Ik PB je wel even maar mogelijk heb je intussen het paspoort er al bijgepakt.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Gio ziet er echt goed uit nu. Dit had ik niet gedacht met de eerste foto's die je van hem hebt geplaatst.
Wodan en ik M1+10
prachtdier Amber...had niet verwacht dat hij zo leuk zou worden...
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
o god die ballerina pootjes, wat hillarisch, ja ja weer mooie pics van jou, zoals altijd!
Hij wordt steeds mooier, mooi donker koppie zit er op en zulke schattige springerige foto's!
Morris, mijn superfjord!
Jeetje, hij wordt echt knap Amber!
Je kunt wel goed inschatten hoe de paarden uitgroeien, met Toot was het ook al zo'n succes.
Je kunt wel goed inschatten hoe de paarden uitgroeien, met Toot was het ook al zo'n succes.

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Weer zo'n lelijk eendje wat een prachtige zwaan is geworden.....hoe doe je het toch..
Men wat een lekker ding
Men wat een lekker ding

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl