Niks bijzonders

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Roosjuh

Re: Niks bijzonders

Bericht door Roosjuh » di 14 feb 2012, 22:06

Dat mag je best weten hoor! Ik ben half oktober gaan samen wonen in Brabant, toevallig vlakbij Leo en Suzanne. Ik doe mennen en rijden onder het zadel. Mijn vader doet/deed alleen mennen. Maar daar hadden we beiden niet meer het plezier in, omdat je op de randstad nogal uitgekeken raakt. Dus ik hoop dat mijn vader hier nog wel regelmatig eens een weekendje komt om met het tweespan te mennen. Wel mocht ik de menwagen ook meenemen, dus als het straks wat beter weer is wil ik de training voor de wagen in enkel en tweespan weer oppakken zowel in de bak als in het bos!

En bedankt, plekje is inderdaad echt super! Kan niet wachten om morgenochtend weer even te gaan rijden in de bak, van het weekend het bos vanaf de nieuwe stal maar eens verkennen. Als je verder nog iets wilt weten, mag je dat vragen natuurlijk :).
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013
Jella!
wolkj

Bericht door wolkj » di 14 feb 2012, 22:40

Leuk om te horen! :) Ik wens jullie veel geluk daar!
Faira (Orsta X Manus) :L)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014

Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
ujord

Bericht door ujord » vr 17 feb 2012, 16:10

Dat is inderdaad een erg mooi plekje.
Lekker rustig zo, je eigen stal.
Paarden zien er goed uit! Fijn dat je ook het bos in kan :)
Ujord (v. Tunar) :+:
M1 + 12 eindstand

Dessa (v. Kventin) :+:
L1+ 6

Eefje :+:
Onze kleine grote draak
monne

Bericht door monne » vr 17 feb 2012, 16:13

Mooi daar hoor! En leuke Fjorden. Stevensbeek is toch vlak bij Overloon. Is het Limburg of Brabant? Je kunt er vast fantastisch buitenrijden.
Marianne1980

Bericht door Marianne1980 » vr 17 feb 2012, 16:24

Hey Roos,
Dat ziet er inderdaad niet verkeerd uit!! En 10 minuten met de auto is ook nog best te doen, al heb je ze vast nog liever naast huis ;) Misschien verhuizen je ouders ook nog wel eens die kant op, kunnen ze gezellig mee op de kar!

P.s. Yes lijkt steeds meer op Taï als ik die foto's zo zie!! En op de rest van dr halfzussen, dr zit echt iets bekends in!
Roosjuh

Bericht door Roosjuh » vr 17 feb 2012, 17:11

Ja ze kan echt als Taï kijken ook! Knappe koppies hebben ze, alleen Yes haar neus loopt iets rechter en de kleuren en de ogen zijn iets anders. Echt een lompere Blinken kop haha! En ja het is best te doen, zeker voor de plek die we hebben! Eerst stonden ze hier aan het einde van de straat (bos van Overloon). En nu staan ze in Oploo (staatsbossen Sint Anthonis).

@Monne: Klopt Overloon en Stevensbeek liggen naast elkaar! Westerbeek ligt net aan de andere kant langs Stevensbeek, daar wonen Leo en Suzanne, dus dat is heel fijn mocht er ooit iets zijn! Maar oeeeehhhh het is wel BRABANT hoor :D :D. En fantastisch buiten rijden kun je hier zeker. Als je ooit nog eens in de buurt bent Marianne toch de verschillen tussen mam en dochter maar eens mee maken? :)

En iedereen bedankt natuurlijk voor de leuke reacties, hierbij beloof ik Anita dat als ik interessante foto's heb ik ze doe plaatsen, maar heb niet meer zóveel met de computer, die avatar lukt me ook echt niet meer, heb er wel opgezeten maar ik denk toch niet dat dat hem nog wordt! Misschien als ik een keertje ziek ben!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013
Jella!
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » vr 17 feb 2012, 18:28

Prachtig daar zeg. En in St. Anthonis ben ik eens wezen wandelen. Prachtig daar in de bossen. In de zomer wel heel veel steekbeesten (ik zou dus een goede vliegendeken aanschaffen).
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Roosjuh

Bericht door Roosjuh » vr 17 feb 2012, 19:56

Steek beesten heb je hier overal helaas! Maar in die periode gaan ze de nachten buiten en overdag binnen. De zoektocht naar de goed passende vliegendeken is nog niet gelukt met Yessie haar dikke manen!

Als je ooit een keertje mee wilt met mennen of iets dergelijks ben je van harte welkom hoor Wendy :).
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013
Jella!
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » vr 17 feb 2012, 20:43

Roosjuh schreef:Steek beesten heb je hier overal helaas! Maar in die periode gaan ze de nachten buiten en overdag binnen. De zoektocht naar de goed passende vliegendeken is nog niet gelukt met Yessie haar dikke manen!

Als je ooit een keertje mee wilt met mennen of iets dergelijks ben je van harte welkom hoor Wendy :).
ja, of een keer een bosritje met zijn drieën?!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » za 18 feb 2012, 17:23

Ik vind dat wel leuk, maar heb geen trailer.
Ik heb geluk want in de zomer zitten er hier in het bos(je) nauwelijks steekbeesten.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Sjolvir

Bericht door Sjolvir » za 18 feb 2012, 17:39

Wat een prachtig stekje heb je gevonden voor je fjorden.
Nou dat is straks je vader elk weekeind op vistite om rondje te gaan mennen in de nieuwe niet randstad omgeving!
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Claudje

Bericht door Claudje » zo 19 feb 2012, 17:19

Leuk plekje heb je gevonden :j Die manen van Sylvy (toch?) := Lijkt me best lastig knippen!
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Plaats reactie