Aan het luieren of al les Etjes topic deel 6 !!
Re: Aan het luieren of al les Etjes topic deel 6 !!
Ja die Emy zit inderdaad onder de appeltjes.
Hier verharen ze ook nog steeds hoor...

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Wat een vacht..Ekdal heeft echt amper wat!
Voor mijn FB vriendjes Ekdal gezien op FB, knap he
Voor mijn FB vriendjes Ekdal gezien op FB, knap he

- nancy imka
Ahh Emy, wat zeg je van Imka die zo lelijk doet tegen dr heiligdom
Dan heeft ze vast lelijk gedaan tegen Imka haha. Ze zien er goed uit Dees!

Menn, wat had ik nog graag een merrieveulen uit Jeskim gehad zeg!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
hehe leuk de appeltjes zijn zichtbaar door de wintervacht
hier geen appeltjes op een spierwitte vacht bij Jalenka (ergens onmogelijk aangezien het echt egaal wit is)
Jalenka is al heel druk aan het ruiven, ben blij dat ze toch nog een regendekentje opheeft (geen heel zwaar maar toch 100g) heeft ze het tpch zeker warm genoeg
wel heeft ze geen merriekop in de winter, vind haar een heel groot hoofd hebben, en toont nog erger door de baard die eraan hangt
dan heeft ze voor het ogenblik een heel lange voorpluk, is een raar zicht als je ze zo ziet
hier geen appeltjes op een spierwitte vacht bij Jalenka (ergens onmogelijk aangezien het echt egaal wit is)
Jalenka is al heel druk aan het ruiven, ben blij dat ze toch nog een regendekentje opheeft (geen heel zwaar maar toch 100g) heeft ze het tpch zeker warm genoeg
wel heeft ze geen merriekop in de winter, vind haar een heel groot hoofd hebben, en toont nog erger door de baard die eraan hangt

dan heeft ze voor het ogenblik een heel lange voorpluk, is een raar zicht als je ze zo ziet
Ha,
Eran had het nog steeds koud en staat nu onder 3 dikke dekens van in het totaal 1100 grams. Het is wel apart, een koudbloed die gek is op sneeuw zo dik in moeten pakken.
Gwen
Eran had het nog steeds koud en staat nu onder 3 dikke dekens van in het totaal 1100 grams. Het is wel apart, een koudbloed die gek is op sneeuw zo dik in moeten pakken.
Gwen
Hier hebben ze het niet koud hoor,en zijn ook erg in de rui
Gister is Elvis kinderpony geweest.Imka loopt nog steeds met de blessure dus kan haar verzorgstertje niet op haar rijden.Ik dacht laat ik vragen of ze op Elvis een rondje durft,nou dat wilde ze wel.Begon erg enthousiast maar op de terug weg waren er mensen aan het schaatsen met sleetjes en aan het priksleeen wat een hoop herrie maakt,Elvis begon wat te springen en ze vroeg toch of ze er dan maar even af mocht (en eerst met het verhaal ja ik durf dat wel hoor op een jong paard,ik rijd op de manege ook op een 3 jarige haha) Dit was dus toch wel even anders...
Maar al met al gedroeg hij zich keurig,absoluut geen vluchtgedrag meer wat ik ontzettend fijn aan hem vind.
Maar Esther hoe dat zo,een merrie uit Jeskim willen hebben

Gister is Elvis kinderpony geweest.Imka loopt nog steeds met de blessure dus kan haar verzorgstertje niet op haar rijden.Ik dacht laat ik vragen of ze op Elvis een rondje durft,nou dat wilde ze wel.Begon erg enthousiast maar op de terug weg waren er mensen aan het schaatsen met sleetjes en aan het priksleeen wat een hoop herrie maakt,Elvis begon wat te springen en ze vroeg toch of ze er dan maar even af mocht (en eerst met het verhaal ja ik durf dat wel hoor op een jong paard,ik rijd op de manege ook op een 3 jarige haha) Dit was dus toch wel even anders...

Maar Esther hoe dat zo,een merrie uit Jeskim willen hebben

-
Dat nekje van Emy op de eerste foto, mooi hoor!
En Elvis zit er ook goed uit, zo achter Emy uit gespiekt. Imka kijkt knorrig ja, is ook goed om die jonkies op te voeden
Evian en Eskil hebben net zo'n dikke vacht als Emy en Elvis. Hebben ze ook wel nodig met die kou, brrr..
Maandag liet ik ze in de rijbak en gelijk crossen over het vastgevroren ijs en gek doen, krijg dan altijd de kriebels. Als ze maar overeind blijven denk ik dan.. Maar een beetje beweging en spelen is natuurlijk ook goed voor ze.
Ik vind het knap dat jullie met dit weer nog dingen ondernemen. Als ik gevoerd heb, stallen gemest en de watertonnen ijsvrij heb gekapt en bijgevuld, dan ben ik al blij
En Elvis zit er ook goed uit, zo achter Emy uit gespiekt. Imka kijkt knorrig ja, is ook goed om die jonkies op te voeden

Evian en Eskil hebben net zo'n dikke vacht als Emy en Elvis. Hebben ze ook wel nodig met die kou, brrr..
Maandag liet ik ze in de rijbak en gelijk crossen over het vastgevroren ijs en gek doen, krijg dan altijd de kriebels. Als ze maar overeind blijven denk ik dan.. Maar een beetje beweging en spelen is natuurlijk ook goed voor ze.
Ik vind het knap dat jullie met dit weer nog dingen ondernemen. Als ik gevoerd heb, stallen gemest en de watertonnen ijsvrij heb gekapt en bijgevuld, dan ben ik al blij

Ik vind Elvis zo leuk en Digai ook!! Maar heb tot nu toe nog nooit de neiging gehad om een hengst te houden..Elvis schreef: Maar Esther hoe dat zo,een merrie uit Jeskim willen hebben
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
hallo,
Mag ik me hier ook melden met m'n E'tje ?
-
Ja natuurlijk! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!Nige schreef:hallo,
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
- nancy imka
ja idd tuurlijk mag je je komen melden
Imka heeft het idd maar zwaar met het opvoeden van die super kleuters hihi. Die Emy lijkt wel of ze helemaal afgetraint is met die nek van haar maar nee hoor ze doet helemaal niks... Alleen maar baby zijn eten en poepen
Oh ja en natuurlijk ondeugend
Ben blij met de foto's die ik zo nu en dan zie... En zo een keer per week mee redt ik het ook wel mee.
Vandaag bij de dokter geweest en mn bot ziet er goed uit. Er is nu nog niks van te zeggen maar tot op heden lijkt het iets te doen zoals vastgroeien Ik moet nu mn zes weken onbelast afmaken en daarna mag ik gaan lopen. Maar aangezien mijn eerste wandeling na mn vorige operatie bij de paardjes was heb ik nu maar advies gevraagt hoe ik het moet doen. Nou ik mag niet bij die 'dingen' lopen zei die
Het is een jonge arts maar hij bracht het wel leuk. Denk niet dat ie weet dat ik er zelf twee heb lopen dat ik het daarom vroeg. Dacht zal maar niet zeggen dat je met gips heel goed kunt paardrijden ook hihihi
Maar goed ben zo opgelucht dat alles er goed uitzag. Heb mn spalk nu ingewisseld voor (loop)gips mooi roze gips genomen uiteraard. En nu maar hopen dat de tijd vliegt en ik het voor ik het doorheb weer naar de paardjes toe mag....

Imka heeft het idd maar zwaar met het opvoeden van die super kleuters hihi. Die Emy lijkt wel of ze helemaal afgetraint is met die nek van haar maar nee hoor ze doet helemaal niks... Alleen maar baby zijn eten en poepen

Vandaag bij de dokter geweest en mn bot ziet er goed uit. Er is nu nog niks van te zeggen maar tot op heden lijkt het iets te doen zoals vastgroeien Ik moet nu mn zes weken onbelast afmaken en daarna mag ik gaan lopen. Maar aangezien mijn eerste wandeling na mn vorige operatie bij de paardjes was heb ik nu maar advies gevraagt hoe ik het moet doen. Nou ik mag niet bij die 'dingen' lopen zei die

Maar goed ben zo opgelucht dat alles er goed uitzag. Heb mn spalk nu ingewisseld voor (loop)gips mooi roze gips genomen uiteraard. En nu maar hopen dat de tijd vliegt en ik het voor ik het doorheb weer naar de paardjes toe mag....
-
Nancy, ik hoop dat de weken een beetje willen omvliegen Je hebt iig wel het perfecte jaargetijde uitgekozen om even uit de running te zijn
Dan kun je straks op en top genieten als het weer wat beter wordt.

Hoi welkom hierNige schreef:hallo,
wil je eens wat vertellen over jezelf en over je paard?
- nancy imka
Dat kan je wel stellen ja, als ik ergens een hekel aan heb is het wel sneeuw en noordoostenwind... Maar vind het daarin tegen wel heerlijk voor Dees dat de paardjes lekker op het land kunnen scheeld een hoop werk voor haar!Yvette_Minouk schreef:Nancy, ik hoop dat de weken een beetje willen omvliegen Je hebt iig wel het perfecte jaargetijde uitgekozen om even uit de running te zijnDan kun je straks op en top genieten als het weer wat beter wordt.
Moet zeggen dat ik wel steeds mezelf iets eerder verveel maar ja er zijn ook dagen dat ik denk die was snel om...
Hi,
Even een heel kort berichtje.
Eran is sinds twee dagen weer wat achteruit aan het gaan. Vannacht moet ik hem goed in de gaten houden en morgen komt de dierenarts als het niet beter wordt.
Zijn buik is ondanks het speciale voer weer erg gevoelig en zijn ontlasting is niet goed.
Hopelijk trekt het weer snel bij.
Gwen
Even een heel kort berichtje.
Eran is sinds twee dagen weer wat achteruit aan het gaan. Vannacht moet ik hem goed in de gaten houden en morgen komt de dierenarts als het niet beter wordt.
Zijn buik is ondanks het speciale voer weer erg gevoelig en zijn ontlasting is niet goed.
Hopelijk trekt het weer snel bij.
Gwen
- nancy imka
Hopelijk trekt het snel weer weg... Ga voor jullie duimen!
Yvette, valt ook niet altijd mee hoor om nog wat te ondernemen maar zo hou ik het wel leuk voor mezelf.Anders sta je alleen maar poep te scheppen en te voeren en ijs te hakken inderdaad en ik wil toch ook zo nu en dan een klein beetje kunnen genieten van een pony hebben haha...
Gister verlangde ik wel even naar een pension
Het was heerlijk dat ze 2 weken buiten hebben kunnen lopen maar als je dan uit je werk komt en je ziet wat er onder de sneeuw vandaan is gekomen aan hoopjes poep..men ben echt al zeker een half uur bezig geweest met het halve land en ben nog niet klaar...Dan de gewone dingen nog en nog is gewandeld met Elvis en onze verzorgster,was kapot...Maar ja ze hebben wel de vrijheid wat ook wel weer wat betekenen mag deze tijd,dus ach er valt altijd wel wat te klagen dan...
Ze staan nu dus weer in de paddock..
Sterkte met Eran Gwen
Leek alleen wel of Elvis weer een kleine opfris beurt nodig had kwa opvoeding na 2 weken dollen in het land,was heel erg happerig en wilde zelfs uithalen naar me met voeren..Ja dat pikte ik niet
Wil je een bak voer ophangen kan je nog een trap na krijgen ook...
Twijfel of ik vandaag een ritje alleen ga maken..Zou de eerste keer zijn voor Elvis...
Gister verlangde ik wel even naar een pension

Ze staan nu dus weer in de paddock..
Sterkte met Eran Gwen

Leek alleen wel of Elvis weer een kleine opfris beurt nodig had kwa opvoeding na 2 weken dollen in het land,was heel erg happerig en wilde zelfs uithalen naar me met voeren..Ja dat pikte ik niet

Twijfel of ik vandaag een ritje alleen ga maken..Zou de eerste keer zijn voor Elvis...

hier moet Jalenka ook wee reven een opfrissingscursus krijgen voor het braaf meelopen en vasthangen
de smid is vandaag geweest, en had Jalenka als eerste uit de wei gehaald,
Stond madam daar even aan de muur te steigeren
was gedaan eens Githa naast haar stond
dan proberen voorlopen met uit de wei en op de wei te zetten, paar keer op haar plaats gezet (paar rake touwslagen en voldoende gevloek later was ze puppie)
in maart, eens terug van verlof, ga ik met haar aan de slag
elke dag werken en braaf te zijn
de smid is vandaag geweest, en had Jalenka als eerste uit de wei gehaald,
Stond madam daar even aan de muur te steigeren

was gedaan eens Githa naast haar stond

dan proberen voorlopen met uit de wei en op de wei te zetten, paar keer op haar plaats gezet (paar rake touwslagen en voldoende gevloek later was ze puppie)
in maart, eens terug van verlof, ga ik met haar aan de slag

elke dag werken en braaf te zijn