Finnea's touwhalster is iets minder fluoriserend Esther, maar het staat Fjella zeker goed!

Lieve foto van Fatoush

Kootje ook helemaal in z'n element, de knapperd!
Wat leuk ineens weer zoveel F-jes foto's bij elkaar, ze zien er allemaal goed uit!
Ik heb weer zo gelachen om Finnea vanmiddag. Ze krijgt nog steeds slobber van me omdat ze nog moeite heeft met kuil eten, zo blijft ze mooi op gewicht. Altijd als ik bij Anne en Liesbeth binnen ben geweest voor een kopje thee, neem ik warm water mee naar stal om de slobber klaar te maken. Dan pak ik Fin haar halster en haal haar op uit de wei. Vandaag deed ik het een beetje anders, in plaats van haar gelijk mee te nemen ging ik eerst nog een rondje foto's maken. Zonder succes, want Finnea wist waar het tijd voor was dus die week geen moment van mijn zijde. Zwaan kleef aan, haha! Ging ik versnellen, deed zij het ook...mafkees. Dus maar gauw omgedraaid en terug naar stal, hoefde Finnea niet eens een halster om te doen.
Finnea in de achtervolging
Toen ik op stal kwam, lag ze lekker te dutten...
En gelukkig nog een redelijke standfoto, ook al is de achtergrond niet meer zo mooi. De sneeuw verdampte toch wel heel snel met de felle zon erop!