De G-tjes uit 2010, in deel 3 zullen we ze weer zien!
Re: De G-tjes uit 2010, in deel 3 zullen we ze weer zien!
Ja dus half broertjes 

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Heej, Gio is een Hermansen?? Heb ik me nooit zo gerealiseerd. Fokt Hermansen rodblakke door? Of komt het van moederszijde??
Wie is zijn mammie eigenlijk ? (sorry... beetje nieuwsgierig)
Zijn moeder is een Bjorkmann
. Geen rode trouwens...
Dus komt van vader en moeder. Weet dat vader Hermanssen wel uls is

Dus komt van vader en moeder. Weet dat vader Hermanssen wel uls is

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Nou, de dierenarts moest vandaag met spoed komen voor Siggy, maar wat een beunhaas was dat zeg :/ ik hoorde later dat het de koeienboer van de praktijk was. Zolang dat ik paarden heb, zit ik bij die praktijk, maar die vandaag kwam hoef ik nooit meer te zien.
Hij moest gehecht worden, was ontsnapt en had linksachter op de kogel een snee. Na heel veel *** en nog meer *** lukte het hem na anderhalf uur eindelijk om dat lullige sneetje te hechten, terwijl de verdoving het geloof ik niet eens goed deed, en Siggy maar bleef trappen elke keer als hij de naald er in zette; ik zei gegeven moment, hou op, ik bel de hoofdarts maar hij negeerde me. Siggy hing gegeven moment in de tuinslang, dus ik zeg 'hou op, ik haal hem er eerst uit!' wil hij door gaan met hechten.
Ik was zo kwaad vanmiddag. Ik ben dit dus echt niet gewend van die praktijk dat ze zo'n droplul sturen. Ik klaag bijna nooit, ben altijd reuze begripvol, maar heb toch een poosje boos wezen doen toen ik eenmaal thuis was, tegen de assistente. Later belde de hoofd DA nog terug, die kent me heel niet zo, om te vragen hoe en wat en die zegt ook dat dit het einde nog niet is voor die arts.
Later nog eens terug gebeld, omdat hij maar 1x antibiotica had gekregen, en daarna maandag was weer en of dat niet te weinig was. Morgen komt de hoofd DA zelf om te kijken wat voor schade is aangericht, en of er nog wat glad valt te strijken want mijn god, wat ben ik kwaad. Al 8 jaar mijn DA, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Vraag je om een dierenarts voor een jong paard, krijg je een jonge koeiendokter die nieuw is.
Bah bah bah. En pony staat nu op stal met verbandje, pijn te lijden. Echt, kan er niet over uit...
Hij moest gehecht worden, was ontsnapt en had linksachter op de kogel een snee. Na heel veel *** en nog meer *** lukte het hem na anderhalf uur eindelijk om dat lullige sneetje te hechten, terwijl de verdoving het geloof ik niet eens goed deed, en Siggy maar bleef trappen elke keer als hij de naald er in zette; ik zei gegeven moment, hou op, ik bel de hoofdarts maar hij negeerde me. Siggy hing gegeven moment in de tuinslang, dus ik zeg 'hou op, ik haal hem er eerst uit!' wil hij door gaan met hechten.
Ik was zo kwaad vanmiddag. Ik ben dit dus echt niet gewend van die praktijk dat ze zo'n droplul sturen. Ik klaag bijna nooit, ben altijd reuze begripvol, maar heb toch een poosje boos wezen doen toen ik eenmaal thuis was, tegen de assistente. Later belde de hoofd DA nog terug, die kent me heel niet zo, om te vragen hoe en wat en die zegt ook dat dit het einde nog niet is voor die arts.
Later nog eens terug gebeld, omdat hij maar 1x antibiotica had gekregen, en daarna maandag was weer en of dat niet te weinig was. Morgen komt de hoofd DA zelf om te kijken wat voor schade is aangericht, en of er nog wat glad valt te strijken want mijn god, wat ben ik kwaad. Al 8 jaar mijn DA, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Vraag je om een dierenarts voor een jong paard, krijg je een jonge koeiendokter die nieuw is.
Bah bah bah. En pony staat nu op stal met verbandje, pijn te lijden. Echt, kan er niet over uit...

Liefde is: direct uit school in je skibroek duiken, je muts op doen, je maglite zaklamp pakken om om 20:45 te kijken of je veulentje het wel red met -6...

Rodblakken en Grablakken komen altijd uit ouders die beide het gen ervoor bezitten, anders krijg je die kleur niet, het is een recessief gen.Genista schreef:Heej, Gio is een Hermansen?? Heb ik me nooit zo gerealiseerd. Fokt Hermansen rodblakke door? Of komt het van moederszijde??
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Arme Sigur. Tja, een koeienstal of niet, hechten moeten ze allemaal kunnen.
Bijj ons heb je ook twee rundveeartsen maar die durf ik mijn paard echt met een gerust hart te laten hechten.
Ervaring is een tweede natuurlijk. Maar wel balen voor jou.
Guus was vandaag echt super vervelend. Springen en stuiteren. Morge hem maar eens in de sneeuw losgooien
Ben benieuwd wat dat voor plaatjes dat gaat opleveren.
Bijj ons heb je ook twee rundveeartsen maar die durf ik mijn paard echt met een gerust hart te laten hechten.
Ervaring is een tweede natuurlijk. Maar wel balen voor jou.
Guus was vandaag echt super vervelend. Springen en stuiteren. Morge hem maar eens in de sneeuw losgooien

Ben benieuwd wat dat voor plaatjes dat gaat opleveren.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Indd, lijkt me sterk dat je als welke veearts dan ook niet kan hechten. Maargoed, hij was nieuw, jong, geen paardenervaring zou ik bijna zeggen en al helemaal geen jonge paardjes ervaring.
Afin, weet niet eens waar hij vandaan komt, wat z'n ervaring is, maar ik hoef hem niet meer.
Morgen komt de DA die ik al 8 jaar heb, die is het niet eens met de vervolgbehandeling en wil zelf zien wat er aan de hand is. Diegene die vandaag geweest is gaf hem antibiotica en zei 'bel maandag maar terug.' Niks geen pijnstillers of extra antibiotica. Niet zoals ik gewend ben dat je een paard met een hechting behandeld.
Ben nog boos
Afin, weet niet eens waar hij vandaan komt, wat z'n ervaring is, maar ik hoef hem niet meer.
Morgen komt de DA die ik al 8 jaar heb, die is het niet eens met de vervolgbehandeling en wil zelf zien wat er aan de hand is. Diegene die vandaag geweest is gaf hem antibiotica en zei 'bel maandag maar terug.' Niks geen pijnstillers of extra antibiotica. Niet zoals ik gewend ben dat je een paard met een hechting behandeld.

Ben nog boos

Liefde is: direct uit school in je skibroek duiken, je muts op doen, je maglite zaklamp pakken om om 20:45 te kijken of je veulentje het wel red met -6...

Ik kan het me heel goed voorstellen dat je boos bent. Het is ook heel goed dat je je ongenoegen hebt geuit. Zo kan er tenminste wat aan gedaan worden.
Morgen weet je gelukkig weer wat meer.
Veel sterkte.
Morgen weet je gelukkig weer wat meer.
Veel sterkte.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Al ben ik dan altijd benieuwd wat er dan met zo'n klacht gedaan word, achter de schermen. Hoewel dat natuurlijk denk ik per praktijk ervan af hangt. (maar misschien dat iemand met paravetinair ervaring er meer van af weet) Maargoed, zal ik morgen ook maar naar vragen.

Natuurlijk zal hij daar op aangesproken worden maar dat is dan iets wat intern gebeurd. jij zult daar niet veel meer van horen. Jij hebt aangegeven dat je hem niet meer wil en dat is jou goed recht. De praktijk zal dat wel respecteren.Sígur schreef:Al ben ik dan altijd benieuwd wat er dan met zo'n klacht gedaan word, achter de schermen. Hoewel dat natuurlijk denk ik per praktijk ervan af hangt. (maar misschien dat iemand met paravetinair ervaring er meer van af weet) Maargoed, zal ik morgen ook maar naar vragen.
Deze arts moet gewoon meer ervaring krijgen en dat krijgt hij alleen maar door doen. Bij ons gebeurt zoiets dan wel onder begeleiding van een ervaren arts.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
arme Sigur, balen dat het zo waardeloos ging met die d.a.
Vanmorgen Guusje eens weer op de foto gezet. Niks bijzonders, maar even voor het idee.

met mama Marloes

Lief koppie, net als mama

Vanmorgen Guusje eens weer op de foto gezet. Niks bijzonders, maar even voor het idee.

met mama Marloes

Lief koppie, net als mama

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Balen zeg zo met Sigur, ik zo ook boos worden als het zo gaat
Ivonne, hebben ze zulke donkere onderbenen?
Ivonne, hebben ze zulke donkere onderbenen?
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
He bah wat een verhaal joh. Hopelijk gaat ht met je paardje in iedergeval snel beter.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Gino vandaag in de sneeuw.

Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
Oooh wat een knapperd!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
dendola schreef:Ivonne, hebben ze zulke donkere onderbenen?

Baranna 13-5-2006
Ik ben ook en fan van die donkere benen
Siggy is zelf heel licht, ben benieuwd hoe licht van kleur hij gaat worden in de zomer.

Siggy is zelf heel licht, ben benieuwd hoe licht van kleur hij gaat worden in de zomer.

Bovenstaande foto van Gino toegevoegd aan de beginpost en ook Sigur en Galanthus met foto's toegevoegd aan de beginpost. Hopelijk lomt er van Galanthus nog een foto waar hij helemaal op staat.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Net nog even water wezen brengen, Geke had het niet koud
haar vacht voelde ook heerlijk warm aan door de zon dus kon ik mijn handen lekker warmen 

Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Ik zal straks even wat foto's van Guuske toevoegen.
Anita, zoek jij er dan een uit voor de beginpost??
Guus staat ook al de hele middag in de zon en hij vindt het heerlijk.
Anita, zoek jij er dan een uit voor de beginpost??
Guus staat ook al de hele middag in de zon en hij vindt het heerlijk.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.