Het H-tjes topic deel 1
Re: Het H-tjes topic deel 1
Haha ik hoop het. Hepsi was in ieder geval al wel met hem aan het vechten
Net een heerlijk schouwspel van die 2 mogen bekijken. Ze gingen aardig tekeer. Naar elkaar aan het steigeren, lekker hard achter elkaar aan hollen en vooral heerlijk in elkaars benen en nek bijten. Was erg leuk om te zien. Vooral dat Hattrick steeds mee wilde galopperen, maar het elke keer moest afleggen tegen de 2 racemonsters. Dat koppie van Hatt elke keer, zo schattig. Hij keek echt een beetje beduusd.

Dit weer maakt heel wat los bij de kleintjes. Hier gister ook ze in de rondte zien gaan, vliegen, gek doen en elkaar opjutten vanwege de harde windvlagen. Allemaal jolig!
Geluk is de vrucht van intens werk
hmmm, waren ze net aan het uitrusten toen ik er was, toen zat er verrektes weinig actie in.
Sukkeldrafje...een botsinkje maar dat was het ook weer.
Sukkeldrafje...een botsinkje maar dat was het ook weer.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Ohw dat je moest kijken wie Hjala was!! haha. Hepsie is wel zo te herkennen met dr donkere koppie!
Hjaal is wel gegroeid als kool! En ik vond Hummer ook echt gegroeid de laastste keer
dat ik erwas.
Hjala vind ik altijd wel opvallen met haar donkere voorpluk alhoewel hilmar en Heros toch dan ook
wel een beetje op haar lijken uit de verte, maar van dichtbij weet je het zo! En natuurlijk als je
eronder kijkt! haha
Hjaal is wel gegroeid als kool! En ik vond Hummer ook echt gegroeid de laastste keer
dat ik erwas.
Hjala vind ik altijd wel opvallen met haar donkere voorpluk alhoewel hilmar en Heros toch dan ook
wel een beetje op haar lijken uit de verte, maar van dichtbij weet je het zo! En natuurlijk als je
eronder kijkt! haha
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
Hjala stond in de wei, ik erbuiten en ik vroeg me inderdaad af of dat nou Hjala was of...
Maar aangezien er maar 1 merrie is, buiten Hepsi om, was ik er al snel achter dat ze het was.
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=45648
Maar aangezien er maar 1 merrie is, buiten Hepsi om, was ik er al snel achter dat ze het was.
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=45648
Vandaag bij het stel in Balloo geweest, het groeit mooi! Wel hebben ze allemaal beste smetplekken in de keelholtes, al lijken ze dr niet echt onder te lijden. Ben weer even helemaal verliefd geworden op mn kleine man 

Ctje 

Met al dat hemelwater niet veel aan te doen.
Lekker he?! veulies knuffellen, maar eh, moest je overnieuw verliefd worden dan?
Nee toch? Is zo'n lekker dinkie!
Lekker he?! veulies knuffellen, maar eh, moest je overnieuw verliefd worden dan?
Nee toch? Is zo'n lekker dinkie!
Nee, ze hebben het ook lang niet allemaal heel erg, alleen Heros? (die met die lange manen iig) die had nog wel een beste etterplek met bloed ed onder zn kin zitten..
hatt is alleen maar kaal, die had verder geen smetplek..
Ja, ik had heel stellig gezegd dat hij van het voorjaar in de verkoop ging, ging ja..
hij is nu nog te uber schattig, zo lelijk ook dat ie er cute van word..
hatt is alleen maar kaal, die had verder geen smetplek..
Ja, ik had heel stellig gezegd dat hij van het voorjaar in de verkoop ging, ging ja..

Ctje 

Ach, verkoop... Hepsi was ook voor de verkoop.....
Overigens ook niet veel smetplekken, maar al dat wollige haar helpt ook niet en af en toe de warmte broeit zo lekker.
Kan het beter koud zijn en droog. (Nee!!! Ik wil geen vorst!!! vriezen mijn andere paarden weer in)
Overigens ook niet veel smetplekken, maar al dat wollige haar helpt ook niet en af en toe de warmte broeit zo lekker.
Kan het beter koud zijn en droog. (Nee!!! Ik wil geen vorst!!! vriezen mijn andere paarden weer in)
Ik had Jose al even gesproken. Van Hattrick wist ze het, want dat was ook wel opvallend. Van de andere niet, maar ze ging gelijk
vanmiddag nog even kijken en houd het in de gaten.
Achja jeuk houd je niet altijd tegen en ze hebben het niet allemaal dus niet druk over maken.
Hepsie had het niet hoor Dominique!
Hattrick is niet lelijk. Hij is gewoon wat klein, maar hij is totaal niet lelijk hoor!
Hjaaltje dr manenbos maar even tentoon gesteld bij PP!!
vanmiddag nog even kijken en houd het in de gaten.
Achja jeuk houd je niet altijd tegen en ze hebben het niet allemaal dus niet druk over maken.
Hepsie had het niet hoor Dominique!
Hattrick is niet lelijk. Hij is gewoon wat klein, maar hij is totaal niet lelijk hoor!
Hjaaltje dr manenbos maar even tentoon gesteld bij PP!!
Alinde mijn ster!!
Alinde mijn ster!!
Vorige week had die 1 kaal plekje maar dat was schuurplekje.
Verder niets.
Stuk missende hoef van vorige keer (2 maand terug) was ook weer netjes aangegroeid.
Maar het is niet raar met dit snertweer, zucht...
Verder niets.
Stuk missende hoef van vorige keer (2 maand terug) was ook weer netjes aangegroeid.
Maar het is niet raar met dit snertweer, zucht...
Hepsi was volgens mij de enige die het niet had, Hatt was alleen kaal met een klein plekje, maar heros had echt een beste smetplek en Hjaal konden we zo een plakaat haar uittrekken vol met etter enz.. maar idd het weer werkt niet mee, zal wel een soort schurft zijn ofzo.. Ze leken er geen last van te hebben iig..
Ctje 

Hattrick is niet lelijk Mieke
Moet af en toe even kijken wie Hat is en wie Hummer, 2 van die kleine lummeltjes, maar zó schattig

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Jij hebt alle veulens blijkbaar van dichtbij uitgevlooid, ik ben vorige week maar heel kort in de wei zelf geweest,
meteen Heps eruit gevist en met veel moeite terug geduwd gekregen.
Stond er maar 1 steeds in de weg...
meteen Heps eruit gevist en met veel moeite terug geduwd gekregen.
Stond er maar 1 steeds in de weg...

Maar wat zien ze er goed uit he!! Ik vind het echt stuk voor stuk en ze groeien ook allemaal hard!!
(vond Hepsie ook duidelijk gegroeid dominique)
Wat wordt hilmar ook zo ontzettend mooi! Ik vind dat echt een mooi paardje!
(vond Hepsie ook duidelijk gegroeid dominique)
Wat wordt hilmar ook zo ontzettend mooi! Ik vind dat echt een mooi paardje!
Alinde mijn ster!!
Alinde mijn ster!!
Nou, ik zag eerst dat hatt kaal was, daar hebben we vermakelijk om gelachen. Toen vonden we een plek bij Hjaal, dus toen alles maar even gecontroleerd 
Ja ach, hatt is zo compact, het zal nog wel wat worden. Ik ben voor nu vooral helemaal gek op zn karakter, tis zo'n schatje
Hepsi vonden we idd aanzienelijk gegroeid, allemaal trouwens, zelfs Hatt leek wat groter dan een maand geleden..

Ja ach, hatt is zo compact, het zal nog wel wat worden. Ik ben voor nu vooral helemaal gek op zn karakter, tis zo'n schatje

Hepsi vonden we idd aanzienelijk gegroeid, allemaal trouwens, zelfs Hatt leek wat groter dan een maand geleden..
Ctje 

Ik was vorige week ook helemaal Hepsi, toen ik haar zag, zag meteen dat ze in verhouding tot de rest bijgetrokken was.
Ik als lange 1.84 m lijs, heb natuurlijk wel redelijke maat nodig.
Maar ook de kleintjes waren flink gegroeid.
En zelfs mijn vader, riep dat ze gegroeid was.
Nou heeft die dus helemaal niets met paarden, behalve dat de Hepsi hem geld kost
(Pa, is Hepsi's hoofdsponser, lief he!?)
Ik als lange 1.84 m lijs, heb natuurlijk wel redelijke maat nodig.
Maar ook de kleintjes waren flink gegroeid.
En zelfs mijn vader, riep dat ze gegroeid was.
Nou heeft die dus helemaal niets met paarden, behalve dat de Hepsi hem geld kost

Yek, vorige keer geen plek met etter gezien bij Hums. Toch maar even goed in de gaten houden. Ik "vlooi" meestal de anderen ook niet echt uit eigenlijk.
En wat betreft Hattrick.. ook Hums was voor de verkoop. Maarja mijn vriend (haha ja geef liever een ander de "schuld"
) heeft mij over gehaald om hem toch te houden. Nou maar hopen dat hij groot genoeg wordt.
En wat betreft Hattrick.. ook Hums was voor de verkoop. Maarja mijn vriend (haha ja geef liever een ander de "schuld"

oooh getsie, wat lees ik nu weer....arme veulens, arme Heros....gelukkig dat het lijkt alsof ze er weinig last van hebben. Zou het dan iets besmettelijks zijn wat ze kunnen hebben?
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ben ik ook weer eens een keer.
Hilmar dat is toch het veulen van Nandy?
Jullie baby's zien er allemaal stuk voor stuk goed uit.
Ze groeien goed hoor, zelfs de kleinste ukkies worden al groot.
Wat gaat het toch hard he?
Heb gister een bal bij Fim in de stal gehangen, was wel een goed succes geloof ik
Ze speelt er veel mee.
Heb vande week nog wat foto's van haar gemaakt, niet zo veel soeps maar wel een beeld van hoe ze nu is.
Hebben jullie er ook zo veel moeite mee om je veulen op de foto te krijgen?
madam vind het veel leuker om steeds achter me aan te lopen.

Wilde haar manen eerst laten groeien, vandaar die verschrikkelijke lengte die ze nu heeft.
Maar ja kreeg veel comentaar van mensen dat ik dat niet moest doen en dat het jammer was van haar mooie rode streep door de manen[he Anita
]Dus heb besloten haar manen toch weer te knippen, ze gaan er dalijk af.
Hilmar dat is toch het veulen van Nandy?
Jullie baby's zien er allemaal stuk voor stuk goed uit.
Ze groeien goed hoor, zelfs de kleinste ukkies worden al groot.
Wat gaat het toch hard he?
Heb gister een bal bij Fim in de stal gehangen, was wel een goed succes geloof ik

Ze speelt er veel mee.
Heb vande week nog wat foto's van haar gemaakt, niet zo veel soeps maar wel een beeld van hoe ze nu is.
Hebben jullie er ook zo veel moeite mee om je veulen op de foto te krijgen?
madam vind het veel leuker om steeds achter me aan te lopen.

Wilde haar manen eerst laten groeien, vandaar die verschrikkelijke lengte die ze nu heeft.
Maar ja kreeg veel comentaar van mensen dat ik dat niet moest doen en dat het jammer was van haar mooie rode streep door de manen[he Anita

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)