Wolkj..Zo hebben wij het vorig jaar ook laten doen en buiten dat het dan kostenbesparend is vind ik dus de recepten nergens opslaan.Ons is verteld dat je alleen een recept krijgt door mestonderzoek te laten doen (onze dierenarts)Maar vervolgens word dus wel alle mest op 1 naam ingestuurd in dit geval was dat Imka bij ons.Dus je krijgt dan zogezegd op dat paard ze naam een recept,maar we kregen dus ook voor Emy en Elvis wormenkuren mee die dan dus niet ingezonden zijn zogenaamd(begrijp jet het nog

Mijn vorige paard was schoon op de mest en zat vol met wormen onherstelbare schade.Dus zoals nancy al schreef,wij ontwormen op onze manier,mestonderzoek kan geen kwaad maar op vertrouwen doe ik niet.Dan word je verteld dat je een jaar niet hoeft te ontwormen en dan vraag ik "maar in dat jaar kan er toch een besmetting optreden"? Ja maar dan moet je maar goed naar je paard kijken er zijn meer signalen of je paard een besmetting heeft.
Er word zelfs gezegd dat je beter kan onwormen als je paard een besmetting heeft ipv preventief.
Nou al met al,ik doe het op mijn manier...