hobby en werk ineen: Orlinde mag hout slepen
Re: hobby en werk ineen: Orlinde mag hout slepen
Ja, als ik er weer aan denk en de plaatjes zie, geniet ik er weer van.
Ik vind het zo opvallend dat ze hierbij zo gehoorzaam is, en tegelijk super-enthousiast. Met mennen is ze ook wel braver dan onder het zadel, maar dat is omdat ik strenger ben met mennen. Hierbij ben ik -volgens mij- niet echt strenger dan met mennen, maar toch is ze veel alerter en gehoorzamer op mijn aanwijzingen. Zit het in de genen? Vindt ze dit zoveel leuker? Ik weet het niet, maar het is een genot om mee te werken.
Als er wedstrijden met trekken/ slepen waren hier in de buurt zou ik zeker mee doen.
Ik vind het zo opvallend dat ze hierbij zo gehoorzaam is, en tegelijk super-enthousiast. Met mennen is ze ook wel braver dan onder het zadel, maar dat is omdat ik strenger ben met mennen. Hierbij ben ik -volgens mij- niet echt strenger dan met mennen, maar toch is ze veel alerter en gehoorzamer op mijn aanwijzingen. Zit het in de genen? Vindt ze dit zoveel leuker? Ik weet het niet, maar het is een genot om mee te werken.
Als er wedstrijden met trekken/ slepen waren hier in de buurt zou ik zeker mee doen.
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Wat gaaf, zou echt iets voor danc zijn!
- Nientjepientje
Wat goed!!! Brave Orlinde! Het is een enthousiast werklustige paardje, dat vond ik bij het mennen al!
Ga je misschien, toevallig weer snel een keertje mennen?
Ga je misschien, toevallig weer snel een keertje mennen?

Wat gaaf om te zien zeg, met recht een stoere dame die Orlinde!! Petje af!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Geweldig, helemaal plaatjes zoals ik ze zo mooi vind met een Fjord 

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
- kristelhans
Jowien, wat gaaf! Echt heel leuk dat jullie dat samen doen. 

-
Wat gaaf zeg om dat te doen! Superbraaf zo te zien 

Andor, Bjorgard x Briggen
Mijn állerbeste, lieve vriendje
Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
Mijn állerbeste, lieve vriendje
Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
Wat een enorm gave foto's! Volgens mij zou Pablo dat ook helemaal geweldig vinden 

Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.