In deel 8 komt 't voorjaar eraan, de F-jes gaan er tegenaan!
Re: In deel 8 komt 't voorjaar eraan, de F-jes gaan er tegen
oh, vieze Fayah....
Ik ga met Fatoush niet naar de keuring natuurlijk, ik denk ook dat hij niet hoog zou scoren ook al had hij goede benen, hij is best nog erg puppy hoor.
Ik ga met Fatoush niet naar de keuring natuurlijk, ik denk ook dat hij niet hoog zou scoren ook al had hij goede benen, hij is best nog erg puppy hoor.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kobalt gaat met Fio mee naar Vrouwenpolder, niet voor de keuring maar als maatje en heeft ie meteen weer wat ervaring opgedaan 

Jaaaa Kootje 

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Nou Suze, opname in het hulpboek is toch wel een optieSuzanne schreef:Kobalt gaat met Fio mee naar Vrouwenpolder, niet voor de keuring maar als maatje en heeft ie meteen weer wat ervaring opgedaan

Is die foto van Fayah met het zadeltje op niet wat voor de beginpost Nadine? Foto dekt wel erg de lading van de topictitel, haha.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- nadinefjorden
Ja hoor leuk 
wij gaan naar lisse als we gaan

wij gaan naar lisse als we gaan
Anita, dan moet hij eerst naar NL overgeschreven worden volgens mij.. en DNA getrokken worden dacht ik? Gaat denk ik wel wat centjes kosten..
Ik denk niet dat het veel zin heeft, hij komt dan in het hulpstamboek terecht ik ben niet van plan proefjes te gaan doen, zijn ouders zijn belgisch dus daar hoef ik het ook niet voor te doen.. en ik denk niet dat Kootje hoog zal scoren op de keuring met zijn bouw omdat hij zo kort is..
Ik denk niet dat het veel zin heeft, hij komt dan in het hulpstamboek terecht ik ben niet van plan proefjes te gaan doen, zijn ouders zijn belgisch dus daar hoef ik het ook niet voor te doen.. en ik denk niet dat Kootje hoog zal scoren op de keuring met zijn bouw omdat hij zo kort is..

*Vind Koot perfect* 

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

DNA is voor een hulpboeker niet persé nodig, zeker voor een ruin niet, kan je toch niet meer mee fokken, haha. Die kosten kun je dus uitsparen.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Leuk leuk, ga'k fio en koot zien! 
Vanmorgen trots op Faira! Longeren ging voor't eerst zonder fjordenstreken, dus ook na een kleine tien minuten al weer gestopt om het niet te forceren. Ik doe 't eens in de twee weken sinds een eind december en ik denk dat ze 't nu door heeft! Voor me gevoel is ze echt super werkwillig & houd van aandacht. Dit maakt haar zóó leuk!
haha!

Vanmorgen trots op Faira! Longeren ging voor't eerst zonder fjordenstreken, dus ook na een kleine tien minuten al weer gestopt om het niet te forceren. Ik doe 't eens in de twee weken sinds een eind december en ik denk dat ze 't nu door heeft! Voor me gevoel is ze echt super werkwillig & houd van aandacht. Dit maakt haar zóó leuk!

Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Kei leuk dat het longeren al goed gaat met Faira! 
Wat een mooie foto is dat van Fatoush zeg die in de openingspost.. wauw.

De drie musketiers hihi
Als je dan naar Vera en Floyd kijkt, mag er bij Floyd nog wat bij en mag Veer weer afvallen 

Wat een mooie foto is dat van Fatoush zeg die in de openingspost.. wauw.

De drie musketiers hihi

Horses are like potato-chips, you can't just have one.. 

Zijn er al dekplannen voor de F-dames dit jaar? Ik gok Flam maar de rest?
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
leuke vraag dennis! Mijn dame in ieder geval niet. Kga me afstudeerjaar in dus word niks, wie weet t jaar daarop? 
@ erpel leuke muscetiers heb je daar! Floyd is gewoon smaller dan vera, dikheid van haar is toch wel te overzien?

@ erpel leuke muscetiers heb je daar! Floyd is gewoon smaller dan vera, dikheid van haar is toch wel te overzien?
Faira (Orsta X Manus)
Yoep (KWPN)

Yoep (KWPN)
Leuke foto's van de drie musketiers, hier geen dek plannen hoor, ballies zijn eraf 

Hoe verleidelijk ook, Fjella nog niet dit jaar. Eerst eens kijken of we haar model kunnen laten worden.dendola schreef:Zijn er al dekplannen voor de F-dames dit jaar? Ik gok Flam maar de rest?
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Oohh leuk dekplannen voor de F-jes
..
Tsja... gelukkig is Fio een ruin
.
En Aiden ook
.

Tsja... gelukkig is Fio een ruin

En Aiden ook

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Flam mag er inderdaad onder en Frederieke (rodblakke Antonnakomeling) van Bart gaan beiden onder Drafur
(ben dan ook wel erg benieuwd wat er dan uit komt want van type zijn ze absoluut niet gelijk). Daarnaast denk ik dat ook Fleur (v. Ansgar en Ymea) onder de hengst komt, maar welke....heb al ideeen horen vallen, maar of het definitief wordt.
Zal voor het overzicht later vandaag de rit naar de Bovenboer nog eens maken, lekker zonnetje....
@Nikky: Hi qua koppies lijken ze toch wel erg op elkaar, moest even goed kijken en besefte toen dat Floyd wel echt dikkere voorpluk heeft. Maar die breedte komt nog wel....kan me nog een jonge vera herinneren
(die zag er als 3 jarige uit alsof ze ook best 2 kon zijn
laatbloeiertje...)

Zal voor het overzicht later vandaag de rit naar de Bovenboer nog eens maken, lekker zonnetje....
@Nikky: Hi qua koppies lijken ze toch wel erg op elkaar, moest even goed kijken en besefte toen dat Floyd wel echt dikkere voorpluk heeft. Maar die breedte komt nog wel....kan me nog een jonge vera herinneren

Geluk is de vrucht van intens werk
Vrouwelijke F staat hier te koop, daar gaan we dus zeker niet meer mee dekken. En de mannelijke F maakt sinds november ook niks meer klaar op dat gebied, haha.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Hier ook geen dekplannen met F-je lukt ook niet meer.
ben wel heel benieuwd straks naar de kinderen van de F-jes
ben wel heel benieuwd straks naar de kinderen van de F-jes

http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)