Hoe de B-tjes ons zo gek kregen om verder te schrijven in 9!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Yfke-lover

Re: Hoe de B-tjes ons zo gek kregen om verder te schrijven i

Bericht door Yfke-lover » wo 14 dec 2011, 21:13

Even een update over Anouska ze heeft nog veel last van hoofdpijn is vandaag weer naar de dokter geweest en heeft te horen gekregen dat ze echt rustig aan moet doen en rust moet houden en ze zal dus voorlopig ook niet op het forum verschijnen ik moest namens haar jullie allemaal de groeten doen dus bij deze.....
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Keandra

Bericht door Keandra » do 15 dec 2011, 08:49

wens haar veel beterschap
:(:)
en zeg haar dat ze onder haar voeten krijgt als ze nog online komt zolang ze niet beter is }-)
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » do 15 dec 2011, 14:22

veel mensen onderschatten een hersenschudding. Je kan het niet zien. maar ze moet echt echt rustig aan doen. Wens haar maar ff beterschap van mij.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Keandra

Bericht door Keandra » vr 16 dec 2011, 21:08

Swann komt morgen *o/*
wij staan hieper 8)7

Swann = Welsh A veulen dat we gekocht hebben

totaal onverwacht wordt ze morgen al bij ons gebracht
we hadden speciaal vrij voor haar komst voor te bereiden volgende week, maar nu gaat het niet in de loop van de week maar wel morgen
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 18 dec 2011, 18:36

hier ben ik ook weer even, na een heleboel troubles met de paarden. Ga er even verder niet op in omdat er mensen mee kunnen lezen die het geen bal aangaat waar mijn paarden nu zijn.

Ja heb ze helaas moeten verhuizen samen met Desiree van Hummer (Dees1980 hier op FW), maar nogmaals dat heeft een heleboel bloed, zweet en tranen gekost.

Maar goed ik ben er dus weer en ben er vandaag achter gekomen dat ik een Btje heb met een plaat voor z'n kop. Echt ik heb nog nooit een paard meegemaakt die zo hardleers kan zijn. Meneer stond in de bak met Vera, Hummer en een Tinker. Nou Vera en Hummer stonden lekker samen te knuffelen en Exel was met die tinker aan het spelen. Alleen was die tinker dat op een gegeven moment zat, mede omdat Exel het nodig vond om steeds harder te worden in zijn spel.
Tinker heeft echt een paar rake klappen uitgedeeld, maar denk je dat Ex daarvan onder de indruk is? Welnee, we schudden met onze kop, fleemen omdat die trap toch wel zeer deed en lopen aardig "kreupel" gewoon weer naar die tinker om te klieren.
Grrr op dat moment kon ik 'm zelf wel een schop onder z'n h*l verkopen. -:(-
Heb begrepen van een aantal mensen dat ze het echt samen uit moeten vechten, maarja het ziet er niet grappig uit als je paard even kreupel loopt van de pijn. Even daarna liep hij overigens weer prima hoor, maarja je houdt je hart vast.
Morgen maar eens kijken hoe meneertje loopt.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Keandra

Bericht door Keandra » zo 18 dec 2011, 19:20

oei dat is precies wel een heel grote en plotselinge verhuis.
wat was dan de reden? (via pb of zo) want jullie waren toch nog niet zo lang geleden verhuisd

tja, een rangorde moeten ze inderdaad wel zelf uitvechten, mss hem beenbeschermers aandoen?

hier is de verhuis van Swann goed verlopen
ze staat nog even gescheiden van ons olijke duo (kon er niet direct zomaar bij want Githa wou bijten, Jalenka was echter heel geïnteresseerd)
zal later wel eens een degelijk topic openen met foto's, eens ze bij elkaar staan
dat is voor dinsdag
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 18 dec 2011, 19:22

fijn dat Swann goed aan is gekomen bij jullie
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Anouska

Bericht door Anouska » do 22 dec 2011, 14:01

Gefeliciteerd met Swann Sofie!

Balen Clau.

Update bij ZB pag. 3
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 26 dec 2011, 21:35

ik ga even lezen Anouska, ik heb even een topic geopend op PP van Exel, die het heerlijk vind om in de grootste modderpoel die er is te gaan rollen. En leuke speelfoto's met King

kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 02 jan 2012, 19:11

Poeh, wat is het hier stil! Hoe is het met iedereen?
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 02 jan 2012, 19:34

hartstikke goed, zit middenin een verhuizing. Dus druk aan het klussen, maar krijg er ook wat voor terug. Al heel snel bleek dat we met deze flat in een ghetto wijk zaten. Maarja als je van Maastricht naar Zwijndrecht gaat dan ga je niet tig keer kijken bij zo'n huis. Dus een paar weken terug een ander huis aangeboden gekregen in een hele rustige, nette wijk in Dordrecht.

En het gaat goed met mijn knollies, het kleven lijkt ineens opgelost. Het is een heel lang verhaal, maar het komt erop neer dat Exel heel lelijk heeft gedaan tegen Vera toen hij met een ander paard wilde spelen. En sindsdien lijkt het wel alsof er een knop om is gegaan bij allebei.
Vanmorgen lekker met Vera naar buiten geweest, Dees_1980 ging mee met Hummer en we lieten Exel met z'n tinkervriendje King achter in de paddock. Heb hem niet gehoord, een paar weken terug kon ik niet eens Vera meenemen om te poetsen of meneer ging lopen bleren en Vera blerde dan vrolijk terug.
Er is een wonder gebeurd *o/*

kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 02 jan 2012, 20:25

Jeehj, allemaal gunstige ontwikkelingen dus!
Keandra

Bericht door Keandra » ma 02 jan 2012, 21:27

hier niet veel te melden
heb het weekend van oudjaar moeten werken, 2 keer late shift

verder is het van deze maand officieel, de lege stal waar we staan gaan we met nog 2 andere mensen huren (prijs delen dus door 3) en hierdoor kunnen we ons extra stukje weide houden *o/*
dit wil zeggen dat we een halve hectare hebben voor onze paardjes alleen *o/*

verder doen ze het goed, ze hebben rust
enkel zijn ze hun schuilstal aan het slopen
dus we zijn aan het nadenken om het slopen te verminderen het hooi in een hooinet te hangen
voorlopig kunnen we maar 1 keer per dag gaan, en denk dat ze zich vervelen (het stukje grond waar ze nu op staan, heeft echt bijna geen grasjes meer)
dus deze week even bevragen en bezien, om dan binnenkort een groot hooinet omhoog te hangen
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 02 jan 2012, 21:43

Lekker dat het rustig is Sofie, is Swann helemaal ingeburgerd?

Hier ook alles rustig..hoor deze week of ik een huisje heb..spannend!
Keandra

Bericht door Keandra » di 03 jan 2012, 10:52

Swann is helemaal ingeburgerd
geheel zonder problemen verlopen *o/*

ze heeft het ook al heel goed door dat wij met eten komen en waar ze dat krijgt (niet bij de fjordsels maar in haar eigen schuilstal, waar ze ook goed gebruik van maakt *o/* )

spanning voor het huisje, hoop het voor jou Kris
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 03 jan 2012, 19:10

Kris spannend hoor

Sofie wat heerlijk dat het zo goed gaat daar en fijn dat je dat stuk erbij kan huren

Keandra

Bericht door Keandra » di 03 jan 2012, 19:54

zo goed het jaar gestart was, zo slecht is het nu |o _-:( ;(

met de storm zijn een paar platen van de grote schuilstal weggevlogen
we hebben in het donker de platen nog kunnen bij elkaar leggen (beschut van de wind)
de palen nog even kunnen sjorren zodat het stabiel blijft (de rest hangt nog heel goed vast)

zaterdag wordt de stal weer in orde gebracht, en gaan we met de ene ervoor zorgen dat er hooinetten omhoog gehangen kunnen worden (zo'n slowfeeder, geen grote gaten in de netten)
was wel even schrikken
de paarden hebben er geen schade aan ondervonden, enkel Swann had grote schrik om in haar stal (die nog heel stevig staat) te gaan eten

hoop ook dat het snel stopt met regenen
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 04 jan 2012, 17:28

Jaaa, ik ben ook klaar met de storm..gisteren een training afgezegd met Beer..niet verantwoord met de trailer op de weg..verschoven naar morgen..maar morgen voorspellen ze weer harde wind..eerst maar eens even zien morgenochtend..anders wordt het weeeer uitslapen ( :+ ) en dan 's middags Beer maar scheren..wordt zachter in het weekend dus dan ga ik dan maar extra trainen met een kale Beer.
Anouska

Bericht door Anouska » wo 18 jan 2012, 19:19

Wat is het stil hier!

Na 3 behandelingen van de osteo (voor mijzelf) heb ik te horen gekregen dat ik eind van de maand/ begin volgende maand weer voorzichtig mag gaan rijden *o/* . Dan moet mijn lichaam weer in staat zijn bepaalde dingen weer op te pakken.
Bjorn verveelde zich stierlijk, werd er chaggo van, die is ook langzaam weer aan het werk aan de hand (2x per week). Als hij ziet dat ik mijn armen vol heb met spullen gaat hij te keer op stal, hihi, en maar brullen de grapjas :').
Ook hebben we mee gedaan aan een obstakel/ agility wat een stalgenootje verzonnen had. Dit deed hij echt super! Hij liep overal over, onderdoor, tussendoor enz., volgende keer gaan we los proberen. Ook hebben we Bjorn gebruikt om paarden door slierten te laten lopen, maar dat waren allemaal helden op sokken, whahahaha.
Kortom, ik ben helemaal happy met mijn kanjer :L . En nog blijer dat ik er achter ben gekomen dat onze vertrouwens band niet beschadigd is.
We gaan er dit jaar lekker tegenaan, heb me zelfs ingeschreven voor de Mac Rider cup.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 18 jan 2012, 21:14

wat goed Anouska, Bjorn is dus een echte werker :D

Hier druk ivm onze verhuizing, dus vandaar wat minder aanwezig op FW

Plaats reactie