Ow, hi had even gebeld, dan was ik je gezelschap geweest.
Ik was met Anka vandaag ff naar de manege geweest. Had sinds woensdag niet gereden, ook druk met werken en uiteraard slecht weer in overvloed

.
En wil ik dat schattige paardenbeest vanmorgen in de trailer zetten, draaft ze er gewoonweg in

. Op dat moment dacht ik echt van ik moet straks vast riemen vast doen als ik opstijg... dat viel dan weer tegen, of viel dat nou dan mee

. Ik moest echt ff de aanknop zoeken

. Maar tis maar beter dat Anka in vorm komt, zit t/m zaterdag in elk geval nog 4x op Anky haha. Weekje bootcamp. Maar gaat goed met trainen. Ze begint echt mooi klein te galopperen, OK, op de kleine volte dan, rechte stukken is nog wat lastig en negeert ze soms ophoudingen

. Maar het gaat mooi vooruit. Nu ze beter rechtgericht raakt kan ik op beide handen netjes in de juiste galop weg op het rechte stuk

. Ben zo blij dat Anka gewoon zo'n fijne galop heeft

.
Jullie gaan ook lekker Charret. Ik was voor Anka ook 100 euro kwijt. Nou was de DA hiervoor wel aan huis gekomen. Anka liep daarna ook echt super veel beter!
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!