Guuske is een knapperd! Mooie kleur ook! Hoe groot is die als ik vragen mag?
Ik ben bezig met een mooi filmpje te maken van Linka, pff ik mis haar zo, als ik al die foto's zie
Ik vond ook nog een filmpje van haar dat ze lag te hinniken in haar slaap.
Verder was ik nog helemaal niet op zoek naar een paard, maar kwam plots een advertentie van Gijs (Hermansen x Brusvein) hier tegen.
Ik heb een tijdje zitten twijfelen om bij hem te gaan kijken. Uiteindelijk besloten om dit wel te doen, aangezien er nu in ene zo'n leegte was zonder Linka. Ik merkte dat ik me hierdoor alleen rotter ging voelen.
Daarom was ik vandaag bij Gijs gaan kijken, en heb uiteindelijk besloten hem te kopen. Wat een knapperd was dat! Een paardje met veel pit, maar echt lief, houdt erg van aandacht. Hij sprak me heel erg aan. Ik had in het begin dubbele gevoelens van verdriet en geluk, maar werd toch voor een tweede keer verliefd. Wel op een andere manier, maar ik weet zeker dat ik met dit paard ook een leuke maar andere band kan opbouwen.
En hij zoo anders dan Linka.. wat ik ook heel graag wilde, aangezien ik Linka echt totaal niet wil vervangen en ze dat ook zeker niet is! Wel vind ik het leuk dat ze via Haugjo toch ergens familie van elkaar zijn.
Het zal misschien nog een lange tijd duren dat ik met een glimlach naar haar terug kan kijken. Maar ik merkte dat Gijs mij daar goed bij kan helpen.
Ik zie t meer alsof ik nog een paard erbij heb gekocht, en dat ik nu 2 paardjes heb. Linka zal er altijd bij horen!
Het zal voor sommige mensen raar in de oren klinken, maar ik merk aan mezelf dat dit goed voor me is en ik de juiste keuze heb gemaakt! Wat ik van mensen in mijn omgeving ook te horen krijg.
En ben daarom ook ontzettend blij met Gijs:) Hij heeft me weer wat opgevrolijkt.