Maar kan het wel eens proberen natuurlijk
Serieus en lolligheid in C'tjes topic deel 12 is er volop ..
Re: Serieus en lolligheid in C'tjes topic deel 12 is er volo
Ik weet niet of de foto daar kwalitatief goed genoeg voor is.. Ik had een lucky shot met mijn telefoon 
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Denk niet dat gsm kwaliteit genoeg is om het af te drukken, iig van mijn gsm niet...
Die foto doet me trouwens denken aan de reeks foto's die wij ooit tijdens een wandeling met Ukie gemaakt hebben (alleen hadden wij wel een beetje wolk in beeld
)

Ooh ik heb echt zo'n fantastisch stalgenootje! De baas is een week gaan skieën en nu doe ik 's avonds de paarden en stalgenootje 's morgens. Krijg ik iedere ochtend een sms met een hele update.
Terwijl zij staat te mesten, voeren en opruimen mogen de paarden een uurtje in de bak spelen. Is toch wat makkelijker met vaste grond onder de voeten.
Dan wel jammer dat ik er niet bij bent. Hay heeft in Torpedo echt z'n wilde vriend gevonden haha
Die foto doet me trouwens denken aan de reeks foto's die wij ooit tijdens een wandeling met Ukie gemaakt hebben (alleen hadden wij wel een beetje wolk in beeld

Ooh ik heb echt zo'n fantastisch stalgenootje! De baas is een week gaan skieën en nu doe ik 's avonds de paarden en stalgenootje 's morgens. Krijg ik iedere ochtend een sms met een hele update.
Terwijl zij staat te mesten, voeren en opruimen mogen de paarden een uurtje in de bak spelen. Is toch wat makkelijker met vaste grond onder de voeten.
Dan wel jammer dat ik er niet bij bent. Hay heeft in Torpedo echt z'n wilde vriend gevonden haha
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Dat is ook een mooie foto Jilly! Mijn gsm maakt ook niet zulke beste foto's hoor. Viel me echt alles mee dat deze scherp is.
Ik hoor steeds positieve berichten over je nieuwe stal. Echt super!
Inderdaad wel jammer dat je het speelkwartiertje juist moet missen
Van t weekend misschien een kansje?
Ik hoor steeds positieve berichten over je nieuwe stal. Echt super!
Inderdaad wel jammer dat je het speelkwartiertje juist moet missen
Castor

oh die is idd ook mooi (ik vind dat dekje zo mooi (ben gek op groen)). Als paarden hun speelkwartiertje ook echt benutten is dat zo leuk om naar te kijken. Ik krijg ook regelmatig berichtjes op stal dat het zo'n mooi gezicht is als Cos en P.C. samen bezig gaan 
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Wouw Jilly dat is ook een hele mooie foto !!
Groene dekje heb ik inmiddels niet meer hoor. Vond de kleur prachtig, maar die Scapa dekjes pasten voor geen meter. Bij de schoft trokken ze altijd zo strak...
Ik zweer nu enkel nog bij Eskadrons
Ik hoop inderdaad dat ik dit weekend eens toeschouwer mag zijn van hun speelkwartiertje, maar dat moet dan maar na de wandeling. Hij komt niet bepaald toonbaar uit de bak
Vandaag een paardloos dagje. Ook wel lekker als je weet dat ze in goede handen zijn
Ik zweer nu enkel nog bij Eskadrons
Ik hoop inderdaad dat ik dit weekend eens toeschouwer mag zijn van hun speelkwartiertje, maar dat moet dan maar na de wandeling. Hij komt niet bepaald toonbaar uit de bak
Vandaag een paardloos dagje. Ook wel lekker als je weet dat ze in goede handen zijn
Gister weer heerlijk gereden op mister elastiekje. Volgende maand toch maar weer eens een lesje plannen en in maart op bootcamp bij mn oude lesgeefmensch (Z-jury/Z-ruiter).
Mister elastiekje ? geloof dat ik wat gemist heb 
Ben vanmorgen getuige geweest van het speelkwartiertje
Hay z'n grote vriend stond niet bij in de bak, maar de bitchie blondine houdt 'm wel in beweging haha. Ze loopt 'm zo uit te dagen en als hij er op in gaat is het echt feest. Zo'n leuk zicht!
Nadien zijn we met z'n drieën nog een lekkere rit gaan maken. Het is overal wat drassig, maar als het droger is hebben we tig prima galoppaadjes gevonden
Wat hebben we trouwens sympathieke buren. We mogen gebruik maken van hun stapmolen (niet dat we daar interesse in hebben, maar het gaat om het idee he
) en de binnenbak in hun manege mogen we gebruiken voor 5 euro per uur. Dat is wel iets verder, maar prima op 10 min. te doen op een rustige weg.
Hay z'n grote vriend stond niet bij in de bak, maar de bitchie blondine houdt 'm wel in beweging haha. Ze loopt 'm zo uit te dagen en als hij er op in gaat is het echt feest. Zo'n leuk zicht!
Nadien zijn we met z'n drieën nog een lekkere rit gaan maken. Het is overal wat drassig, maar als het droger is hebben we tig prima galoppaadjes gevonden
Wat hebben we trouwens sympathieke buren. We mogen gebruik maken van hun stapmolen (niet dat we daar interesse in hebben, maar het gaat om het idee he
Kom dr maar een keer op zitten, dan snap je wel wat ik bedoel, andy zat gister te kwijlen op mn opstapblokje. En vanmiddag gaf hij in de paddock mooie rodeoshow weg, dus hij zit goed in zn velletjedees1980 schreef:Mister elastiekje ? geloof dat ik wat gemist heb
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Dat is fijn Jilly dat jullie gebruik kunnen maken van de binnenbak.
Cindy sprong vandaag een gat in de lucht
Helaas voor peter,want die zat er net op.
Schreeuwt nog van 'he,wat doe je nou'....maar cindy liep alweer verder
Hij is er iig niet vanaf gevallen
Cindy sprong vandaag een gat in de lucht
Helaas voor peter,want die zat er net op.
Schreeuwt nog van 'he,wat doe je nou'....maar cindy liep alweer verder
Hij is er iig niet vanaf gevallen
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Mijn Ctjes: Peer & Poownie! 
(Foto's zijn een beetje vaag zo door de camera mijn telefoon)
Hallo! Ik ben er nog hoor!

Lekker knuffen met mijn grote vriend!

(Foto's zijn een beetje vaag zo door de camera mijn telefoon)
Hallo! Ik ben er nog hoor!

Lekker knuffen met mijn grote vriend!

Capone (KWPN), Beer en Grijze 
Aah daar hebben we Cpeer en Cpoonie weer eens
Ze zien er beiden goed uit ML!
Oeh galoppaadjes. Klinkt goed Jilly. Het droogt hier nu wel lekker op in de weides. Volgende week helaas wel weer een paar dagen regen zoals t er nu naar uitziet, maar daarna weer wat kouder en droger. Wie weet wordt t nog wat deze winter.
En zeker tof van de buren
Cindy even een vreugdensprong in een 'onbewaakt' ogeblik
haha
Over m'n penny-poownie clubje hier even bijzonderheden te melden. Ze zijn nog steeds lieffffff
Ze zien er beiden goed uit ML!
Oeh galoppaadjes. Klinkt goed Jilly. Het droogt hier nu wel lekker op in de weides. Volgende week helaas wel weer een paar dagen regen zoals t er nu naar uitziet, maar daarna weer wat kouder en droger. Wie weet wordt t nog wat deze winter.
En zeker tof van de buren
Cindy even een vreugdensprong in een 'onbewaakt' ogeblik
Over m'n penny-poownie clubje hier even bijzonderheden te melden. Ze zijn nog steeds lieffffff
Castor

Nou ben wel benieuwd Viv 
Foto's van vandaag
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=45589
Heb ook foto's met Exel maar wacht even op toestemming van Claudia
Foto's van vandaag
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=45589
Heb ook foto's met Exel maar wacht even op toestemming van Claudia
Haha, die Peertje, hij kan er amper bij.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

waaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuw wat is het koud!
Moest vanmorgen gewoon auto-ramen-krabben en we hadden ons nog verslapen ook. Ik was pas om 8.10 wakker en had de kids toch nog om 8.35 op school...vind het nog best knap van mezelf. Die arme Edgar stond vanmorgen om 05.00 al te krabben want moest naar het zuiden...
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
- pjotr_nientje
- Contacteer:
@Nathalie;wanneer zit je deze week bij de paardjes?
Ik kan...mag...de auto een dagje mee hebben... Lief van peter he

Ik kan...mag...de auto een dagje mee hebben... Lief van peter he
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
"mag"? Ik dacht dat jij wel van het type was dat de auto gewoon zou opeisen

Zeg maar wanneer je zin hebt
Zeg maar wanneer je zin hebt
- pjotr_nientje
- Contacteer:
woensdag of donderdag?
Liefst in de middag? (na half 2 ivm de fles van emy)
Ik moet wachten op een pakketje,hopelijk istie morgen al binnen.
En moet nog even langs dronten.
Lukt dat qua tijd? anders vroeg in de ochtend
Liefst in de middag? (na half 2 ivm de fles van emy)
Ik moet wachten op een pakketje,hopelijk istie morgen al binnen.
En moet nog even langs dronten.
Lukt dat qua tijd? anders vroeg in de ochtend
vroeg in de ochtend is voor mij altijd beter, woensdag is "the day from hell"...dan hoeven de kinderen weliswaar alleen 's ochtends naar school, maar daarna is het Aiden gym, aansluitend Cayleigh gym en dan heb ik 5 minuten om Liam vervolgens op muziekles te krijgen 
Donderdagochtend zou perfect zijn
Donderdagochtend zou perfect zijn