wat gebeurt er met je paard als

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
nadinefjorden

wat gebeurt er met je paard als

Bericht door nadinefjorden » za 07 jan 2012, 08:16

Je overlijd
beetje nare vraag maar wel belangrijk

als t mag zou ik fayah het liefst teruggeven aan sandrien, die zal vast het juiste baasje vinden

yara heb ik ooit wel over nagedacht mar die mocht niemand hebben van mij

mijn ouders hebben niks met paarden, zusje wel maar wij zijn water en vuur ende paardenkarakters ook
truus1970
Contacteer:

Re: wat gebeurt er met je paard als

Bericht door truus1970 » za 07 jan 2012, 08:18

hier wordt dan de boel verkoht. Hopen dat er dan een fijn baasje is voor de paarden.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Erpel

Bericht door Erpel » za 07 jan 2012, 08:49

Ik heb de paarden samen met mijn moeder, dus dan kunnen ze gewoon blijven :)
Horses are like potato-chips, you can't just have one.. :D
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » za 07 jan 2012, 09:32

Mocht ik geheel tegen mijn gewenste verwachting in eerder gaan dan gepland, dan zijn de paarden voor vriendlief/manlief....die moet het dan maar verder zien wat hij er al dan niet mee wil. Mocht die er op een of andere wijze ook niet meer zijn dan is het Bart/Janna.
Geluk is de vrucht van intens werk
Mieke

Bericht door Mieke » za 07 jan 2012, 10:01

Mijn paardjes zullen wrs via Bart een nieuw plekje vinden, niemand in de fam heeft wat met paarden.
Ctje :)
Mariël
Contacteer:

Bericht door Mariël » za 07 jan 2012, 15:16

Ik hoop dat Dirk dan ook terug naar De fokker mag :o ik vind het geen rare vraag, het is iets wat mij vaak bezig houd, zo ook de andere dieren.
* Paardrijden is Beleving, emotie, Vriendschap en Vrijheid.*
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » za 07 jan 2012, 15:23

Ik denk er ook geregeld aan, ben natuurlijk ook verre van gezond. Hoop ook dat mijn dieren eerder gaan dan ik. Maar mocht dat niet zo zijn dan zullen ze niet op stel en sprong verkocht worden maar uiteindelijk een deel wel denk ik. Ik heb Jeroen er een keer naar gevraagd en toen kreeg ik dit antwoord. 7 paarden hoeft dan voor hem niet meer maar hij wil niet alles kwijt. Waarschijnlijk blijft hij ook wel fokken en met veulen naar de keuring gaan. Daar was ik erg verbaasd over want dat geeft altijd de nodige spanning, haha.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Mariël
Contacteer:

Bericht door Mariël » za 07 jan 2012, 15:27

Anita, Ron zegt ook wel eens dat hij ze gewoon houd, maar dan maak ik mij nog meer zorgen :=
Hij ziet het echt niet als ze wat mankeren en kan ze niet eens uit elkaar houden! hihi
* Paardrijden is Beleving, emotie, Vriendschap en Vrijheid.*
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
Esther

Bericht door Esther » za 07 jan 2012, 16:12

Jeskim mag blijven en doodgaan op haar eigen plek, dat kan zijn op de dagbesteding mocht er plots iets gebeuren of ze komt hier bij mijn ouders haar oude dag slijten.
Tea en Fjella zullen wel gewoon verkocht worden neem ik aan, wellicht via Bart ofzo.. Die zijn ook te goed en te jong om niets meer te doen en mijn ouders en zus geven er niets om..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Amber_

Bericht door Amber_ » za 07 jan 2012, 16:15

Fjordy gaat naar mijn ouders thuis, daar mag hij dan ook 'dood' gaan.
Gio en Toot worden verkocht. Weet wel dat ze daar een goed adres voor zullen zoeken. Ik heb het er al is over gehad :j.
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Suus

Bericht door Suus » za 07 jan 2012, 16:16

Dat mag mijn man dan uitzoeken, maar ik ga er niet van uit dat dat gebeurt (al weet je het nooit). Ben wel benieuwd wat ie zou doen eigenlijk.
Morris, mijn superfjord!
Fran

Bericht door Fran » za 07 jan 2012, 16:38

Dan is Olaf voor mijn zusje Paula. We delen nu de kosten ook, mijn ouders zouden wel willen bij springen mocht het nodig zijn.
Maar we gaan er maar even niet vanuit dat Olaf langer leeft dan ik ga doen.
Olaf :L
http://www.facebook.com/fjordenshowteam >> nieuwe leden, altijd welkom :) <<
Tass

Bericht door Tass » za 07 jan 2012, 19:37

Mijn paarden blijven bij mijn oom :).

Blond sowieso, die heeft teveel om haar nog weg te doen, die blijft en mag bij ons blijven en haar dag slijten (ook al wordt ze pas 10 jaar). De jonkies zou hij eerst kijken voor een goede betrouwbare verzorgster en anders verkopen naar een super huisje. Maar het is de bedoeling dat alles bij ons/hem dan blijft :).

En met die wei/natuurgebied bij ons op stal is het ook niet erg als ze veel alleen maar buiten lopen :P.
Mijn Toppers:
Blondie :+: Fiorano :+: Aiden van de Alsemgeest :+:
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » za 07 jan 2012, 20:04

dan zorgt henry voor ze en als we samen overlijden gaan ze naar ilona
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
Nathalie

Bericht door Nathalie » za 07 jan 2012, 20:25

Edgar zou dan teveel om handen hebben met 3 kinderen, de hond, de kat, mijn kleinschalige cavia-opvang ("de mollige meidenclub" ;) ) om alle 3 de paarden aan te houden.
Denk dat hij bij de verkoop van Heros hulp aan Jan en Jose zou vragen aangezien hij daar in opfok staat. Cos zou ook verkocht worden (maar ik weet dat hij weet dat Cos in dat geval zelfs gratis weg zou mogen als hij maar het allerbeste thuis voor hem zou vinden dat hij vinden kon)
P.C. zou blijven (hoop ik) want ik heb Edgar al meermaals laten beloven dat die niet meer weggaat en ik vermoed toch wel dat hij zich daaraan zou houden. P.C. staat ook op volpension dus op zich moet dat mogelijk zijn.
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » za 07 jan 2012, 20:56

Als ik overlijd gaat Crystal na degene die haar op donderdag altijd rijd. Die heeft eerst jaren Nobby gedaan, toen een periode nobby en Crystal samen en nu dus Crystal. Ik weet dat ze het daar goed heeft. Mees heeft niets met paarden en durft haar ook niet te verkopen of aan iemand weg te geven omdat hij dan niet zeker weet of dat goed komt. Dus heb ik die keuze al voor hem gemaakt en hoeft hij daar niet meer over na te denken.
Viv

Bericht door Viv » zo 08 jan 2012, 06:38

In eerste instantie zal Andy hem blijven doen maar kan ook zijn dat hij verkocht wordt. Kdiesje komt vast goed terrecht, das zo'n fijn dier om mee te werken.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » zo 08 jan 2012, 09:40

Mariël schreef:Anita, Ron zegt ook wel eens dat hij ze gewoon houd, maar dan maak ik mij nog meer zorgen :=
Hij ziet het echt niet als ze wat mankeren en kan ze niet eens uit elkaar houden! hihi
Voor een deel herken ik je zorgen wel. Jeroen kan ze ook met geen mogelijkheid uit elkaar houden maar het is bij hem absoluut geen inwil of desinteresse. Hij is stapelgek met de paarden. Moet er vaak stiekem wel om gniffelen als hij ze weer eens door elkaar haalt.
Voor wat betreft wel of niet herkennen of ze iets makeren, dat ligt er denk ik aan wat het is. Kreupel lopen zal hij ongetwijfeld zien maar bij bijv. koliek heb ik ook wel mijn twijfels.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
roos

Bericht door roos » zo 08 jan 2012, 09:43

Danc blijft denk ik wel, die heeft zo'n gebruikaanwijzing. Ekdal wordt dan denk ik verkocht.....
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
Jilly

Bericht door Jilly » zo 08 jan 2012, 13:24

M'n ouders willen Hay graag houden omdat ze hem echt een deel van de familie vinden. Waarschijnlijk treffen ze in eerste instantie een regeling met m'n stalgenoten en zal m'n broertje af en toe er op hobbelen, maar ik denk dat hij uiteindelijk wel verkocht zal worden want niemand in de familie heeft echt verstand of interesse in paarden. Ben er van overtuigd dat m'n stalgenoten hun uiterste best zullen doen om mee een geschikte thuis te vinden.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Plaats reactie