Ik sta op
http://www.stalequus.nl en betaal 175 euro per maand..dan heb ik:
- iedere dag een schone stal voor Beer, vlas erbij wanneer nodig
- binnen- en buiten zetten
- weidegang het hele jaar door, grooooote weides, paarden in stalgroepen. Iedere stal dus met die paarden in een groep buiten, voor de rust en routine. 's Ochtends (nu in de winter) rond 8.30 naar buiten en rond 17.30 naar binnen en 's zomers langer. Ik sta er nog niet zo lang maar geloof ook dat je kunt kiezen voor 24/7 buiten in de zomer. Je hebt ook mogelijkheid om een stuk wei te huren en alles zelf te doen..doen de mensen met IJslanders bij ons.
- heel mooi kuilvoer en brok, 2 x per dag.
- wasplaats met koud water
- stal met buitenluik en binnenuitkijk..rubbermatten tegen de muren en op de grond, ideaal voor Beer!
- gratis trailerstalling (niet overdekt)
- longeerbak
- onbeperkt gebruik van een goede verlichte rijbaan (grrroooot) bij de buren en eventueel bij de andere buren ook nog een bak als het te nat is. Ook veel en mooi springmateriaal.
- veel advies over gedrag

Fijn voor Beertje geweest..
- zadelkast
- redelijke uitrijmogelijkheden..was bij mijn andere stal beter maar goed, hier is Beer veel blijer.
- 24/7 toezicht
Ik stond op een duurdere, luxere stal maar Beer kon daar niet aarden, vergeleken met hier dus jammer dat ik vanuit stal niet zo mooi kan rijden en ik mis de binnenbak ook wel eens maar een blij paard is veeeeeel belangrijker en nu ik een trailer heb maakt het me ook niet zoveel meer uit!