wat hebben we de afgelopen dagen gedaan
wat hebben we de afgelopen dagen gedaan
Onze nieuwe trots FLOYD is nu 3 weken bij ons en sinds gisteren staat hij dag en nacht bij onze KWPN-er Hilda en onze fjordenmerrie Vera. Het gaat heel goed. In het begin konden de dames nog wel wat lelijk doen maar Floyd is niet zo erg onder de indruk en weet zich een plaatsje te veroveren in de wei. De natuur helpt een handje mee want Vera is hartstikke hengstig en Floyd voelt zich nu heel welkom!! Vanmorgen stonden ze samen in de schuilstal en Hilda stond ervoor. Verder zijn Nikky en ik samen met Floyd gaan wandelen en dat vond hij heel spannend maar alles ging goed. Ook heb ik de indruk dat hij al wat is aangekomen!! Iedereen een goede jaarwisseling en zeker de groeten van Hilda Vera en Floyd!!
Hilda & Vera & Floyd
Wil je een regenboog, dan zul je de regen voor lief moeten nemen

Re: wat hebben we de afgelopen dagen gedaan
Super om te horen dat Floyd het redelijk goed met de dames kan vinden.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
We hebben bewust de tijd genomen om ze aan elkaar te laten wennen maar ik ben er erg blij mee! Vaak staan we nog een poosje te kijken naar onze mini kudde. Binnenkort zal Nikky wel weer foto`s plaatsen. Als ze zo naast elkaar staan als vanmorgen dan zie je echt 2 dezelfde koppies...zo leuk!!!
Hilda & Vera & Floyd

Als ik je berichtje zo lees dan is Floyd niet alleen hartstikke welkom bij de paardendames maar ook bij de mensendames. Het enthousiasme straalt er van af. Heerlijk is dat hè om zo van je kleine kudde te kunnen genieten, ik ken het gevoel.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Komt helemaal goed met die Floyd, eerste begin van een goed tweespan verloopt succesvol 

Geluk is de vrucht van intens werk
Fijn dat het zo goed gaat dat is al best snel.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Haha, dat komt helemaal goed als we ooit een fototoestel meenemenHelmpie schreef: Binnenkort zal Nikky wel weer foto`s plaatsen.

Haha, valt wel op he.. Nee, we zijn helemaal blij met onze kudde. En het gaat met de dag beter!Anita schreef:Als ik je berichtje zo lees dan is Floyd niet alleen hartstikke welkom bij de paardendames maar ook bij de mensendames. Het enthousiasme straalt er van af. Heerlijk is dat hè om zo van je kleine kudde te kunnen genieten, ik ken het gevoel.

Horses are like potato-chips, you can't just have one.. 

Fijn dat het steeds beter wordt, het is altijd fijn als je paarden het wat met elkaar kunnen vinden!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
- Contacteer:
Fijn toch dat het goed gaat?
Whoopi, Kayim, Job, Portos, Lola, King, Donna, Pico en Yfke
R.I.P Signor **14-04-1993--15-05-2009**
R.I.P Capriole **14-04-1990--26-11-2011**
R.I.P Appie **1983--19-02-2012**
Trotse mama van Zoë (03-01-2006) & Devin (22-05-2007)
R.I.P Signor **14-04-1993--15-05-2009**
R.I.P Capriole **14-04-1990--26-11-2011**
R.I.P Appie **1983--19-02-2012**
Trotse mama van Zoë (03-01-2006) & Devin (22-05-2007)