Heb trouwens wel van een soort dilemma....
Zit eigenlijk nog enorm te tubben.
Garfield staat momenteel op een super plekje,
hele jaar door weidegang (grasland,wat nu op sommige plaatsen wel nat is...maar ja...wat wil je met het weer van de afgelopen weken)
Maar ze staan er droog op.
mensen zijn goed voor de beesten (soms te goed hoor ik wel) en er is een wasplaats,kantine enzo.. en je kan je kasten kwijt.
Cindy staat op zich ook goed,ze doet het er super en de mensen doen ook alles voor je als het moet (bij garfield trouwens ook geen probleem)
Goeie binnenbak en ook daar is wasplaats,kantine aanwezig.
Alleen de enige maar.....het stukje waar ze op staan is echt bagger....maar dan bedoel ik echt bagger....ik druk het nu redelijk zacht uit,
zal ook maar geen foto plaatsen over hoe het er nu uitziet
Kan de boer natuurlijk ook niet veel aan doen....het heeft eenmaal veel geregend.
Maar ze staan elk jaar in de bagger....alleen is het nooit zo erg geweest als nu (zolang ik er sta)
Cindy heeft er gelukkig nooit wat gehad (mok ofzo)-garfield dus wel
Mijn dilemma;
ik zit erover te denken om cindy naar de plek te verhuizen waar garfield nu staat.....
mits het natuurlijk oke is van de mensen.
Maar zit eigenlijk ook met het volgende,
ik kan/mag nu eindelijk weer rijden.
Binnenbak is wel makkelijk,zeker als ik geen oppas voor emy heb.
ze kan dan mooi aan de rand staan als ik rij.
Dat kan daar dus niet....zou dus dan alleen kunnen gaan als het droog is.
Want emy laat ik ook niet achter in de kantine,want dan heb ik verder helemaal geen oog meer op haar.
Hebben jullie advies voor me...
voor het stallingsgeld hoef ik het niet te doen,in verhouding even duur/goedkoop....tis maar hoe je het ziet