Bericht
door Esther » za 17 dec 2011, 05:19
Ze zijn er dus toch, mensen die gekleurde lampjes ook leuk vinden, hihi, ik begon al te denken dat ik de enige was!!
Ik heb dit jaar echt een hele mooi boom, mooi vol, heel breed, mooie lagen, ben er echt superblij mee. Met kluit, dus hopelijk kan hij volgend jaar weer!!
Ik heb onderin plastic ballen, i.v.m. de katten, de mooie glazen ballen hangen bovenin waar ze niet bij kunnen en ook niet bij gaan! Ik heb wat dat betreft hele makkelijke katten er wordt wel eens een bal uit getennist, maar ze klimmen er niet in!!
Ik ben wel altijd van de echte en met kluit!! Ik ben nogal traditioneel behalve dan met de versiering, gekleurde lampjes, en voornamelijk rood, paars en roze in de boom. Ik houd wel van kleur!!
Verder heb ik een kerststukje voor op de tafel gemaakt en twee kransen, ik ben dol op kransen maken. Ga ik altijd eerst met Timber het bos in, op zoek naar hulst en ander decoratiemateriaal. Dan dennengroen knippen, conifeer e.d. erbij, dat staan allemaal in de tuin.
Mijn moeder en zus willen nooit wat maken, maar als ik alles klaar heb staan op de grote tafel dan doen ze toch altijd wel mee, vind ik zo gezellig!!
Heb verder ook weer rood plakband op de ruiten, dat staat zo leuk bij mijn ramen, beetje spuitsneeuw erop dan lijkt het als het donker is net alsof het echt vriest of sneeuw..
Ik ben dol op kerst!!!
Wel een idee om de boom nog even op de foto te zetten, dat zal ik nog even doen!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'