met tranen in mijn ogen Yfke wordt verkocht
Re: met tranen in mijn ogen Yfke wordt verkocht
Jammer dat het niet is wat je hoopte maar er komt vast een super baasje voor haar!
Harry: 1-1-1972 - 4-2-2008 Voor altijd in mijn hart; Dank voor al je wijsheid
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Ik heb van de nieuwe eigenaresse begrepen dat ze vandaag verhuisd is? Sterkte, ondanks dat de klik wat minder was, zullen jullie haar toch wel missen.
Komt vanzelf goed!! Je wil niet weten hoe vaak dit soort dingen hier gezegd worden (ook al heb je het vantevoren gemeld dat ze zadelmak zijn!!!)...zoeken ze bijv. ineens een L-klaar paard....niet bij de pakken neer gaan zitten, er komt vanzelf iemand langs, waarmee het goed klikt.Yfke-lover schreef:Meisje was zondag heel positief en ik heb ook eerlijk vertelt waarom ze verkocht werd Ook vroeg ze naar het niveau van yfke en ik heb toen gezegd dat je dat kan vergelijken met een groen paard omdat alleen Anouk er maar mee gereden heeft en die rijdt haar nog niet aan de teugel maar dat vond ze niet erg zei ze. Vandaag zou ze bellen of het door ging of niet en toen was Yfke een eens te groen en misschien kan ze dat niet meer leren enz enz Vond het een beetje onzin Yf is nog maar negen jaar en die kun je ook heus nog wel wat leren maar goed vond het dus niet zo'n goede reden waarom ze het niet wilde, ze moet het ook zelf weten maar ze was niet erg eerlijk want ik heb gisteren al gevraagd of ze nog naar meer paarden ging kijken of een bod op had gedaan maar nee dat had ze niet en nu lees ik hele andere berichten op facebook. Wees dan eerlijk dat ben ik ook.
Dus ben ik ga ik weer op zoek naar een nieuw baasje er komt vast wel iemand die wel graag met Yfke verder wil
Maar...begrijp uit de laatste reactie dat die gevonden is!?
Geluk is de vrucht van intens werk
- Yfke-lover
Woon jij ook in Winterswijk hoe ben je anders op de hoogte?Tikan schreef:Ik heb van de nieuwe eigenaresse begrepen dat ze vandaag verhuisd is? Sterkte, ondanks dat de klik wat minder was, zullen jullie haar toch wel missen.
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Ik zag net de naam Yfke in iemand anders onderschrift staan,hopelijk heb je het goede adres gevonden wat je voor haar zocht??
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
- Yfke-lover
Gelukkig wel en zo vlak bij dat ik haar zo kan opzoeken kan er op de fiets nog heen als ik wil ik ken die mensen al langer en ze zijn heel goed voor hun paardjes dus heb ik wat dat aan betreft niets te klagencolunder schreef:Ik zag net de naam Yfke in iemand anders onderschrift staan,hopelijk heb je het goede adres gevonden wat je voor haar zocht??
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Nee, ik woon niet in Winterswijk (is voor mij zelfs de andere kant van het land), maar ik "ken" de nieuwe eigenaresse via een ander forum, waar ze vertelde dat ze de nieuwe aanwinst Yfke (met foto's) hadden opgehaald.
Ik herkende haar toen gelijk als jouw paard.
Ik herkende haar toen gelijk als jouw paard.