Ik leef in mijn eigen wereld het Ilona

nee, het is inderdaad gek dat ik zo weinig ken in onze buurt. ik woon er tenslotte al ruim 20 jaar haha
Maar waar wij zaterdag ook gezeten hebben joh. Ik zei nog tegen Ivo dat daar volgens mij nooit mensen komen wandelen, zo verlaten. Eens uit het bos kwamen we ook bijna in de tuin van zo'n poepsjieke afgelegen villa terecht. Weet zelfs niet of dat wel een officieel pad was

Als we dan weer wat in de bewoonde wereld kwamen herkende ik natuurlijk wel wegen, maar idd veel bos en paadjes die ik nog nooit opgemerkt had. Ik zou in m'n eentje ook nooit zo durven rijden en hopen/denken dat je ergens uit komt. Ik rijd overal verloren
Vanavond nog telefoon gekregen met update over hoe het in de groep verloopt. Ze hebben hun eerste aanvaring gehad (ten koste van 2 prikpalen) en Hay dult absoluut niemand bij ZIJN hooi. Maar hij heeft nog teveel nodig om te laten zien dat hij de baas is (trappen/'jagen'). De ladies geven hem zijn leiderschap niet zo maar cadeau.. Die ene merrie heeft een trauma door koetsongeluk en heeft 0,0 zelfvertrouwen, in haar heeft Hay al een makkelijk slachtoffer gevonden (

). De andere is niet dominant, maar wil absoluut niet gedomineerd worden. Daar heeft hij nog wat mee te stellen denk ik.
Ik hoop maar dat de rangorde snel uitgevochten is (en liefst niet te letterlijk) zodat de rust wat weerkeert.
Omg Nathalie, dat filmpje

scheethumor blijft toch geweldig he (zolang het niet op je eigen kop is

)
Klinkt goed Dees! Hopelijk knapt Hummer daar gauw op!