Het H-tjes topic deel 1
Re: Het H-tjes topic deel 1
Goed dat je even inbreekt Ivonne want het was hier wel erg stil.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Prachtige foto's Ivonne! Bijzonder om te zien wat het positieve effect van paarden kan zijn!
Hier ook tijdelijk H-tjes loos. De kleine man blijft nog een paar weekjes in Wanneperveen om af te spenen. Daan is daar ook nog maar die komt gelukkig zaterdag weer thuis

Hier ook tijdelijk H-tjes loos. De kleine man blijft nog een paar weekjes in Wanneperveen om af te spenen. Daan is daar ook nog maar die komt gelukkig zaterdag weer thuis

Harry: 1-1-1972 - 4-2-2008 Voor altijd in mijn hart; Dank voor al je wijsheid
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Haml... heeft er wel een showtje van gemaakt dinsdag, hihi.. Zo die ging even lekker springend door de bak heen, haha!! Maar ook weer eentje die lekker kan sjouwen!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Arme Hamlet, ik ben een beetje bang dat zijn bijnaam nu voor altijd aan hem vastzit. In ieder geval in Wanneperveen 

Wat is de bijnaam van Hammie dan??
(sorry, heb hamster gehad, die heette Hamlet, dus Hammie)
Leeg dus ook bij jou Esther.
En veulens.. zeker fjorden veulens.
You can't stop loving....
Ivonne bedankt voor je inbraak op het H-tjes topic.
(sorry, heb hamster gehad, die heette Hamlet, dus Hammie)
Leeg dus ook bij jou Esther.
En veulens.. zeker fjorden veulens.
You can't stop loving....
Ivonne bedankt voor je inbraak op het H-tjes topic.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Was het maar Hammie, dat klinkt nog lief
Nou ja, ik vraag er natuurlijk ook wel een beetje om door zo'n ubersjieke dubbele naam voor hem te verzinnen. Mijn Dane Hamlet wordt door mijn familie en vriendenkring liefkozend HAMLAP genoemd. Vriendin was mee naar de keuring en liet dat te pas en te onpas vallen..... Tsja, en toen moest Esther zijn gegevens noteren bij het chippen........ enfin, daar komt ie dus nooit meer vanaf

Nou ja, ik vraag er natuurlijk ook wel een beetje om door zo'n ubersjieke dubbele naam voor hem te verzinnen. Mijn Dane Hamlet wordt door mijn familie en vriendenkring liefkozend HAMLAP genoemd. Vriendin was mee naar de keuring en liet dat te pas en te onpas vallen..... Tsja, en toen moest Esther zijn gegevens noteren bij het chippen........ enfin, daar komt ie dus nooit meer vanaf

Ach gosh arme Hamlet, je zou maar hamlap als bijnaam hebben
Leuke foto's Ivonne.
Nou hier gaat alles zijn gangetje, Fim eet, groeit, eet, groeit, eet , groeit en eet, oh ja en spelen met James is ook een grote hobby.
Fimke nu[ze is lekker vies, vooral niet op letten
]

Leuke foto's Ivonne.
Nou hier gaat alles zijn gangetje, Fim eet, groeit, eet, groeit, eet , groeit en eet, oh ja en spelen met James is ook een grote hobby.
Fimke nu[ze is lekker vies, vooral niet op letten

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Gaat het nu goed tussen Fim en Udo? Lijkt er wel op he!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ja gaat super, geen probleem meer, maar Udo blijft wel de baas, dat mag ook.Ze staan zelfs soms samen te kroelen.
Maar Fimke zal altijd de dikste maatjes blijven met James, die zijn zo leuk samen.
Maar Fimke zal altijd de dikste maatjes blijven met James, die zijn zo leuk samen.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Fimke blijft een bijzonder kind!
Maar wel wlkker ding!
Maar wel wlkker ding!
Zoals het nu lijkt gaat Hatt volgende week zaterdag verhuizen naar de groep in Balloo 

Ctje 

Ja, dominique ze is echt bijzonder.
Niet alleen haar uiterlijk, maar ook haar karakter, ze is zo leuk.
Altijd leuk om te horen dat iemand je paardje een lekker ding vind
Niet alleen haar uiterlijk, maar ook haar karakter, ze is zo leuk.
Altijd leuk om te horen dat iemand je paardje een lekker ding vind

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
hier een plaatje van Hercules in de opfok bij Zwetsloot,hij is nu ruim 6 maanden

Ravina(OrstaxBrusvein)
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) Geboren: 17-05-2011 - † 01-08-2012
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) Geboren: 17-05-2011 - † 01-08-2012
Ook ik meld me maar eens bij het H-tjes topic. Hummer staat inmiddels in de opfok (natuurlijk in Balloo
)

De meest rechter is mijn Hummer. Inmiddels staat de H groep op een heel groot weiland op kampsheide (met volgens mij de G-tjes)

De meest rechter is mijn Hummer. Inmiddels staat de H groep op een heel groot weiland op kampsheide (met volgens mij de G-tjes)
Ik hoop op goed weer zondag, dan gaan we nog even kijken bij de groep in Balloo, ben benieuwd hoe Hummer en Hattrick naast elkaar staan 

Ctje 

Scheelt elkaar niet veel! Hattrick begint al wat in de groep opgenomen te wordenMieke schreef:Ik hoop op goed weer zondag, dan gaan we nog even kijken bij de groep in Balloo, ben benieuwd hoe Hummer en Hattrick naast elkaar staan

Nee haha, dat dacht ik al.. Ik heb Hummer alleen even snel gezien int land toen we Hjala ophaalden dus zal zondag eens goed kijken
Hatt heeft veel haar he? De rest zit idd een stuk gladder int haar. Ach maakt m nog meer shord dan dat ie al was haha

Ctje 

Zo te zien heeft Hummer zich aangesloten bij Hepsi en Hjala.
Ik dacht trouwens dat hattrick zaterdag gebracht (de 3e?) zou worden?
Heerlijk stel nozems!
Ik dacht trouwens dat hattrick zaterdag gebracht (de 3e?) zou worden?
Heerlijk stel nozems!
ja was ook de bedoeling Do, maar ik kon echt nergens een trailer regelen haha, dus vandaar een weekje later..
Celinde had gister een aardig uier, zal morgen nog eens kijken. Nog tips? Ze krijgt momenteel alleen hooi, verder even geen krachtvoer..
Celinde had gister een aardig uier, zal morgen nog eens kijken. Nog tips? Ze krijgt momenteel alleen hooi, verder even geen krachtvoer..
Ctje 

Staan ze nu in dat heeeeeeeele grote weiland langs het wandelpad door het bos? (dat weiland dat de bocht omgaat met een vijvertje erin?)
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..