even voorstellen (eindelijk)
even voorstellen (eindelijk)
Hallo,
ik lees al een tijdje mee op fjordenwereld dus wordt het tijd om me even voor te stellen;
ik ben Nanneke, 28 en woonachtig in Loil bij Didam.
ik ben al jaren als vrijwilliger en sinds 3 jaar ook in dienst bij Stichting Belfjor, ook in Loil.
Dit is een zorgboerderij / stalhouderij met een aantal fjorden en een tweetal belzen.
we houden ons bezig met huifkar ritten, paardentrams, trouwkoetsen e.d. en daarnaast geven we men en rijles en beleren we ook paarden en pony's onder het zadel en voor de wagen.
Zelf heb ik een Belgisch trekpaard hengstveulen van dit jaar, eigen fok en breng ik daarnaast heel veel tijd door met de fjordjes. momenteel hebben we er 8 die bereden en betuigd zijn en een hengstveulen van dit jaar. ook hebben we nog 2 fjorden in pension staan en nu ook de jaarling hengst van tienke die bij onze andere hengstjes in de wei staat.
nou wel genoeg voor nu lijkt me!
groetjes en misschien tot volgende week in Hoenderloo
ik lees al een tijdje mee op fjordenwereld dus wordt het tijd om me even voor te stellen;
ik ben Nanneke, 28 en woonachtig in Loil bij Didam.
ik ben al jaren als vrijwilliger en sinds 3 jaar ook in dienst bij Stichting Belfjor, ook in Loil.
Dit is een zorgboerderij / stalhouderij met een aantal fjorden en een tweetal belzen.
we houden ons bezig met huifkar ritten, paardentrams, trouwkoetsen e.d. en daarnaast geven we men en rijles en beleren we ook paarden en pony's onder het zadel en voor de wagen.
Zelf heb ik een Belgisch trekpaard hengstveulen van dit jaar, eigen fok en breng ik daarnaast heel veel tijd door met de fjordjes. momenteel hebben we er 8 die bereden en betuigd zijn en een hengstveulen van dit jaar. ook hebben we nog 2 fjorden in pension staan en nu ook de jaarling hengst van tienke die bij onze andere hengstjes in de wei staat.
nou wel genoeg voor nu lijkt me!
groetjes en misschien tot volgende week in Hoenderloo
Re: even voorstellen (eindelijk)
Welkom Nanneke, volgens mij heb jij een hele leuke baan!
Mijn naam is Sandra, 43 en ik ben de gelukkige eigenaar van een 4 jarige fjordenmerrie Daantje en haar hengstveulen Hamlet.
Heel veel plezier hier en vooral foto's plaatsen hoor!
Mijn naam is Sandra, 43 en ik ben de gelukkige eigenaar van een 4 jarige fjordenmerrie Daantje en haar hengstveulen Hamlet.
Heel veel plezier hier en vooral foto's plaatsen hoor!
Harry: 1-1-1972 - 4-2-2008 Voor altijd in mijn hart; Dank voor al je wijsheid
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Welkom Nanneke, stoer! een Belg!
Ik ben Dominique, tikje prettig gestoord, heb 2 fjorden (moeder(Sjolvir) en dochter) en een Knabstrupper.
Ik ben Dominique, tikje prettig gestoord, heb 2 fjorden (moeder(Sjolvir) en dochter) en een Knabstrupper.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Zo wat een beesten bende 
Ik ben Amber, 22 jaar en woon in Lunteren. Ik heb 3 gele mormels
Fjordy, 14 jarige Spring ruin haha
Toot, 5 jarige hengst en Gio, een 1,5 jarige Rodblakk hengstje !
Ik zou met Tootje naar Hoenderloo komen volgende week.. helaas ga ik op examen.
Dus wij doen een herkansing tijdens de HK.
Welkom hier !

Ik ben Amber, 22 jaar en woon in Lunteren. Ik heb 3 gele mormels

Fjordy, 14 jarige Spring ruin haha
Toot, 5 jarige hengst en Gio, een 1,5 jarige Rodblakk hengstje !
Ik zou met Tootje naar Hoenderloo komen volgende week.. helaas ga ik op examen.
Dus wij doen een herkansing tijdens de HK.
Welkom hier !

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Welkom hier, wat leuk een belg lijken mij hele lieve paarden.
Ik ben Karin ben 40 jaar getrouwd en we hebben een zoontje van 5.
We hebben meerdere fjorden een jaarling fries en ik fok met minipaardjes.
Heel veel plezier hier.
Ik ben Karin ben 40 jaar getrouwd en we hebben een zoontje van 5.
We hebben meerdere fjorden een jaarling fries en ik fok met minipaardjes.
Heel veel plezier hier.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Welkom hier!!
Belfjor, hebben jullie dan ook Storm staan?? Heb ik geloof ik wel eens gezien op de site. Zijn moeder Jeskim is van mij, halfbroertje Elvis, ook uit Jeskim, zit hier ook op FW.
Jeskim staat momenteel in bruikleen op een stal voor autistische kinderen waar ze heerlijk wordt verwend door de kinderen die ook op haar rijden. Dat doet ze braaf!!
Ik ben trouwens Esther, 28 en ik heb naast Jeskim nog twee fjorden, die staan bij mijn ouders aan huis, dat zijn Tea en haar dochter Fjella.
Belfjor, hebben jullie dan ook Storm staan?? Heb ik geloof ik wel eens gezien op de site. Zijn moeder Jeskim is van mij, halfbroertje Elvis, ook uit Jeskim, zit hier ook op FW.
Jeskim staat momenteel in bruikleen op een stal voor autistische kinderen waar ze heerlijk wordt verwend door de kinderen die ook op haar rijden. Dat doet ze braaf!!
Ik ben trouwens Esther, 28 en ik heb naast Jeskim nog twee fjorden, die staan bij mijn ouders aan huis, dat zijn Tea en haar dochter Fjella.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Dit bedoel je vast anders Karin, haha. Sorry, kon het niet laten.foss schreef:Ik ben Karin ben 40 jaar getrouwd en we hebben een zoontje van 5.
Welkom Nanneke, ik ben Anita, 49 jaar, getrouwd met Jeroen en in het bezit van een hele Fjordenfamilie. Wie ze zijn kun je lezen in mijn onderschrift. Ben wel benieuwd wie de Fjorden zijn die bij julie staan.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- kristelhans
Wat veel dieren! Leuk!
Mijn naam is Kristel en mijn gele vriend heet Beer. We rijden endurance en vinden verder eigenlijk alles leuk! Heel veel lees- en schrijfplezier hier!
Mijn naam is Kristel en mijn gele vriend heet Beer. We rijden endurance en vinden verder eigenlijk alles leuk! Heel veel lees- en schrijfplezier hier!
welkom, ik ben Ivonne, 44 jaar. Ik werk ook op een zorgboerderij, waar we 2 fjorden en een shetlander hebben. Ik heb zelf 2 fjorden,Marga en haar zoon Fatoush. Verder nog een kwpn-er, Baranna en een pesnionpony van 31, Apollo. En dan nog een hond, 3 katten, 3 konijnen en veel kippen.
Veel plezier hier!
Veel plezier hier!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Ik ben Patricia, 41 jaar, getrouwd en 3 kinderen van 5, 12 en 18. Wij hebben 1 fjord, Zolmar. Zolmar is van mijn 12 jarige dochter Lana, maar ik mag ook van alles met hem doen. Hopelijk komt er in de toekomst nog 1 bij zodat we samen door de kennemerduinen kunnen rijden (Lana en Zolmar natuurlijk racend). Veel plezier.
allemaal bedankt voor de reacties!
@harsan: ik heb inderdaad een droombaan!!
en de foto's volgen zo gauw ik er achter ben hoe dat moet
@amber: jammer dat je er niet bij bent in hoenderloo maar succes met je examen!
@esther: wij hebben idd Storm bij ons op stal, al vanaf zijn tweede. wat leuk dat jij zijn moeder hebt! het is echt een schatje, gebruik hem ook voor de rijlessen hier en hij loopt in enkel, twee en drie span voor de wagen. echt een super fjord!
@anita: zal morgen de boekjes even mee nemen vanaf de stal, dan laat ik je weten welke het allemaal zijn. (weet zo niet alle afstammingen uit mijn hoofd
)
@harsan: ik heb inderdaad een droombaan!!

@amber: jammer dat je er niet bij bent in hoenderloo maar succes met je examen!
@esther: wij hebben idd Storm bij ons op stal, al vanaf zijn tweede. wat leuk dat jij zijn moeder hebt! het is echt een schatje, gebruik hem ook voor de rijlessen hier en hij loopt in enkel, twee en drie span voor de wagen. echt een super fjord!
@anita: zal morgen de boekjes even mee nemen vanaf de stal, dan laat ik je weten welke het allemaal zijn. (weet zo niet alle afstammingen uit mijn hoofd

Welkom hier!
Ik ben Dennis, 30 jaar en woon in Veghel
In mijn onderschrift vind je mijn eigen paard en mijn 'pleeg' paarden waar ik wekelijks kom
Veel plezier hier!
Ik ben Dennis, 30 jaar en woon in Veghel
In mijn onderschrift vind je mijn eigen paard en mijn 'pleeg' paarden waar ik wekelijks kom

Veel plezier hier!
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Heb je nog foto's van hem?? Ben benieuwd of hij ook dat herkenbare neusje heeft!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
@esther, ik zal even uit zoeken hoe ik foto's moet plaatsen en dan zet ik ze er op.
@ Anita: zoals belooft de fjorden die wij hebben:
Jenny. v. Myrstein m. Ette
Marrit. v. Havstad m. Elvira
Phantom. v. Anton m. Ingeborg
Storm. v. Laus m. Jeskim
Aselt. v. Tunar m. Uselle
Aster. v. Manus m. Jenny
Crista v. Kunar m. Ulka
Dorien. v. Kunar m. Ponderosa
Hendrik. v. Orsta m. Aster
Roza v. Bjorkmann m. Lena (Roza is in april overleden)
en de Belzen:
Bartel van 'sGravenpolder v. Nick van t leeg m. Irza van de Platteweg
Bram van de Bosslag v. Bart van wienenhof m. Mirthe van de Maaistraat.
@ Anita: zoals belooft de fjorden die wij hebben:
Jenny. v. Myrstein m. Ette
Marrit. v. Havstad m. Elvira
Phantom. v. Anton m. Ingeborg
Storm. v. Laus m. Jeskim
Aselt. v. Tunar m. Uselle
Aster. v. Manus m. Jenny
Crista v. Kunar m. Ulka
Dorien. v. Kunar m. Ponderosa
Hendrik. v. Orsta m. Aster
Roza v. Bjorkmann m. Lena (Roza is in april overleden)
en de Belzen:
Bartel van 'sGravenpolder v. Nick van t leeg m. Irza van de Platteweg
Bram van de Bosslag v. Bart van wienenhof m. Mirthe van de Maaistraat.
Welkom hier!
Ik ben Desire en heb dus Elvis het halfbroertje van Storm,ben heel benieuwd of ze lijken haha..
Veel pleizer op het forum
Ik ben Desire en heb dus Elvis het halfbroertje van Storm,ben heel benieuwd of ze lijken haha..
Veel pleizer op het forum

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Ik word wel hebberig qua foto's met al die namen. De reden vind je hier: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... denbestand
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Hoi,
Welkom hier.
Ik ben Nicole. Heb een tijdje een bijrijdfjord gehad maar dat was niet zo'n succes
Welkom hier.
Ik ben Nicole. Heb een tijdje een bijrijdfjord gehad maar dat was niet zo'n succes

hoi Nanneke,
ik ben monne, ook een nieuw lid. Ik heb 1 Fjordje Per v. Myrstein.
Veel plezier op het forum...
ik ben monne, ook een nieuw lid. Ik heb 1 Fjordje Per v. Myrstein.
Veel plezier op het forum...
Hey Nanneke,
Gezellig!! en Welkom!!
Ik ben Jytte, van het bouwjaar 1987.
Ik heb op het moment geen paard meer, omdat ik ben leeggemolken
Veel plezier hier!!!
Grs
Gezellig!! en Welkom!!
Ik ben Jytte, van het bouwjaar 1987.
Ik heb op het moment geen paard meer, omdat ik ben leeggemolken

Veel plezier hier!!!
Grs
*Het is beter om niemand te vertrouwen, dan een keer belazerd te worden*
:¨·.·¨:
`·. Rubis, geef Cristel een kusje van me daarboven!!
:¨·.·¨:
`·. Rubis, geef Cristel een kusje van me daarboven!!