Die hoeveelheid brok die Hay nu krijgt hoef je niet af te bouwen toch?
Nieuwe omgeving nieuwe beleving en die paar handjes brok zijn wel snel vergeten denk ik.
Hij gaat 's avonds dan niet meer op stal dus die gewoonte van dan brok krijgen valt al af.
En hij heeft genoeg ander eten straks als ik zo lees.
Zijn vacht zit ook wel goed lijkt mij. Hij staat nu overdag toch ook al zonder deken buiten? De laatste paar weken is het misschien wat frisser geweest, maar ik denk geen mega omschakeling voor Hay als hij straks ook de nachten buiten blijft.
Castor heeft al wel een aardige vacht, maar nog niet alles voor de echte winter.
Hij staat ook 24/7 buiten met een schuilstalletje en een strook bosjes waar ze evt nog een klein beetje beschut kunnen staan.
Verder is de wei een grote vlakte vlakbij de Zeeuwse kust. Ook niet echt bekend om zijn windstilte en rustige weer.
Regen heeft Castor een hekel aan en verder staat hij met veel zon in het schuilstalletje verder ook niet. Ja met een dutje tussendoor nog wel eens
Zal Hayco gelijk vanaf dag 1 in de groep gezet worden daar? Als dit nou niet blijkt te werken en evt wat wentijd nodig gaan hebben kan hij dan bijvoorbeeld in een weitje apart?
Even meedenken wat evt 'iets' zou kunnen zijn.
Staan er nog meer sobere paarden? Als het voedselaanbod teveel blijkt voor Hayco, kan dit dan aangepast worden of ben je daar zelf al niet zo bang voor?
Lijkt me spannend een verhuizing! Als ik het zo hoor en het pakt goed uit op de nieuwe stek, klinkt het als een paradijsje voor Hayco!
@Dees, fijn dat het met Hummer wat beter lijkt te gaan!