Enkele weken terug ben ik in de auto gestapt naar een paardenhandelaar. Hij had weer wat paarden die eigenlijk op de foto moesten komen. Aangezien dit de derde keer was, ben ik wel zo'n beetje de vaste fotografe geworden daar!
Laten we beginnen met de hengst die ik nog geen tien jaar gaf. Mijn mond viel dan ook open toen mij verteld werd dat deze vent de zeventien gepasseerd is. Prachtig dier, vol levenslust en een taaie rakker!

Deze vier-jarige hengst was toch wel erg laid-back. Maakte zich niet zo druk om wat er om zich heen gebeurde. Hij genoot meer van het spelen in de bak, lekker rond crossen en springen.
(Niet zo'n geweldige foto, maar hij staat er onwijs schattig op!)

Dan een behoorlijk imposant dier. Deze vijf-jarige kreeg ik als eerste voor de lens. Wát een paard! Laat duidelijk merken dat hij de hengst is. Heeft onwijs sterke gangen, sprekend hoofd en een geweldig karakter.

Dit was toch wel het oog-appeltje. Deze twee-jarige hengst is nog vrij onzeker. Weet nog niet zo goed wat hij met het hengst zijn aan moet. Blijft liever bij zijn baasje dan dat hij op avontuur gaat. Echt een dropje..

De vier-jarige smeerpoets van het stel. Meneer 3-kleur vond de waterplassen toch wel erg leuk. Geboren bij die handelaar, en blijft zolang er geen absurd goed bod komt. Energiek dier, indrukwekkende gangen en een leuk dier om mee te werken!

Tot slot deze bulldozer die mij behoorlijk de stuipen op het lijf gejaagd heeft. Niet alleen is hij een flinke knaap, hij is ook behoorlijk uitdagend. Natuurlijk moest hij zich van zijn beste kant laten zien, dit vond hij toch wel zijn voorkant. Dus hij geneerde zich dan ook niet om even een sprintje naar mij toe te trekken. Geloof het of niet, maar deze vent is nog maar twee jaren jong!