Vjell-Kootje
Re: Vjell-Kootje
Wat heb je toch twee knappe mannen!
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Wat een leuk overzicht van je prachtige kanjers heerlijk dat ook hun het samen goed kunnen vinden.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Wat een prachtige plek heb je daar toch voor je paarden Suzanne. Ik geloof ook niet als ik ze zo had staan dat ik er over zou peinzen om ze 's winters 's nachts binnen te zetten. Voldoende schuilmogelijkheden daar. Geniet er van maare.......dat doe je geloof ik wel meer dan voldoende, haha.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Heerlijke foto's om naar te kijken!!
Knappe mannen heb je hoor!
Kootje groeit ook goed door

Knappe mannen heb je hoor!
Kootje groeit ook goed door

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Heerlijk dat je zo van je mannen kan genieten, Vjell vind het zo te zien ook wel weer erg gezellig zo bij jou en kootje.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
hihi echt wel anita 
ik kijk ergens wel uit naar een sneeuwkerst... Kootje vind sneeuw echt helemaal geweldig
rollen rennen neus er in rennen rollen hahah.
janna Vjell doet het geweldig, ik ben ontzettend trots op hem hoe snel en goed hij zich op zijn nieuwe plekje aanpast en in de kudde

ik kijk ergens wel uit naar een sneeuwkerst... Kootje vind sneeuw echt helemaal geweldig

janna Vjell doet het geweldig, ik ben ontzettend trots op hem hoe snel en goed hij zich op zijn nieuwe plekje aanpast en in de kudde

Ik zie Fio en Blond
... Mis wel Aiden
...
Heerlijke foto's Suze, wees maar trots op ze
.
Ik ben ook een zeer trotse suikertante
.

Heerlijke foto's Suze, wees maar trots op ze

Ik ben ook een zeer trotse suikertante

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Wat een leuk overzicht van je fjorden mannen Suze.. Op de foto's is te zien dat Vjell al echt op z'n gemak is, fijn om te zien dat hij z'n draai zo snel heeft gevonden. Ik had ergens ook niet anders verwacht, hij is in goede handen. Maar die dikke glimlach van jou spreekt ook boekdelen Suze !!!! Geniet er lekker van !
Liefs, Nic.
Liefs, Nic.
Ik dacht ook al aan de namen van je twee mannen, als je het zo bekijkt horen ze echt bij elkaar 
En jullie hebben echt een super heerlijke plek voor jullie paardjes!

En jullie hebben echt een super heerlijke plek voor jullie paardjes!

Ereplaatsje voor