Ik zal me ook weer eens melden. Wat leuk dat jullie toch nog zo actief zijn met mennen. Ja.. dat ben ik zelf ook nog steeds hoor! Maar mijn nieuwe baan en nieuwe liefde eisen nogal wat tijd op dus vandaar dat ik zolang niets gemeld heb

Met Andor en mij gaat het sinds een paar weken weer super. Ik had van de zomer echt een dip wat betreft het dressuurmatig mennen. We kwamen niet verder, gingen eerder achteruit. Nou heb ik 2 x les gehad van een ander en ik moet zeggen dat ik daar veel van geleerd heb. Af en toe een frisse kijk op de aanspanning is niet verkeerd haha.
Tegenwoordig rij ik Andor alleen op de binnenteugel, dat werkt echt perfect. De kinketting lekker los, meneertje vind het helemaal super.
Gister hadden we onze eerste wedstrijd van het binnenseizoen. We zijn met zowel de dressuur als de vaardigheid voor het eerst in de M gestart.
Vaardigheid ging super, mooi foutloos in de eerste ronde. Twee winstpunten al te pakken dus! Barrage ging te gek, reed er 3 ballen af

De dressuur ging absoluut niet lekker. De hele week liep hij als een trein, met inrijden ook... We komen de ring in en de zenuwen slaan toe.. Ik verkramp en kan er gewoon niets uithalen. Kon mezelf wel voor de kop slaan! Maar ja.. op zich waren de nieuwe figuren goed, dus we hebben wel wat geleerd haha. 171 punten gekregen, viel me nog best mee. Toch maar eens proberen om de zenuwen onder controle te krijgen :S
Morgen rijden we op de St Maartensmarkt in Wierden. Ik ben gevraagd om met aanspanning te komen voor het ringsteken. Nou.. dat is echt wat voor Andor. Betrouwbaarder beestje kan je niet hebben voor de kar