Op pony meerijden met hardloper?
-
Re: Op pony meerijden met hardloper?
En wie weet, als Marga het te bont zou maken, kan JW haar vanaf de grond wat dimmen.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Marga ging vroeger wel mee naast de fiets als mijn vader ons van de les kwam halen. Weliswaar zat ik er dan nog op,
maar hoefde niets te doen om haar zich te laten aanpassen aan het tempo van de fiets. Zelfs als mijn vader plotseling
een rondje fietste ging ze nog achter de fiets aan. Denk dat Marga het snel genoeg door heeft, ik zou het gewoon pro-
beren (en vooral ontspannen, komt vast goed!
)
maar hoefde niets te doen om haar zich te laten aanpassen aan het tempo van de fiets. Zelfs als mijn vader plotseling
een rondje fietste ging ze nog achter de fiets aan. Denk dat Marga het snel genoeg door heeft, ik zou het gewoon pro-
beren (en vooral ontspannen, komt vast goed!

Ereplaatsje voor

Ik herinner me nou ook dat toen ik nog ergens anders stond, jaren terug, ik wel eens buiten ging rijden in het dorp en dat we heel vaak een hardloper tegenkwamen die dan met ons ging racen. Zelfs in galop erachteraan ging prima... meneer rende nog best hard...

Liefde is: direct uit school in je skibroek duiken, je muts op doen, je maglite zaklamp pakken om om 20:45 te kijken of je veulentje het wel red met -6...

Dat kan best. Heb zelf is hardgelopen met mijn paard in draf aan de hand, en ook zelf sprintje met paard in gallop alleen dat hield ik echter niet lang vol. Maar was wel leuk.
Lijkt me wel gezellig! Mijn vriend gaat wel eens mee met de moutainbike. Alleen als ik dan tussendoor even stap fiets mijn vriend even vooruit en dan weer terug of past zich aan.